Mijn stralende sterquote:
Dan dut je toch gewoon tot kwart voor 9quote:Op dinsdag 2 maart 2010 06:55 schreef Esmerallda17 het volgende:
Goedemorgen!![]()
Nog even een dutje tot half 8, dan ontbijten&zo en naar stage van 09.15tot17.15..
erwin, ik pm je vanavond terug!
niet als je om kwart over 8 moet vertrekken :pquote:Op dinsdag 2 maart 2010 07:05 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dan dut je toch gewoon tot kwart voor 9!
Ratelquote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 07:41 schreef Huppelmuts het volgende:
lig ik ziek op bed word ik wakker gebeld
Beterschapquote:Op dinsdag 2 maart 2010 07:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Babyfacequote:
Dank jequote:
Veel beterschapquote:Op dinsdag 2 maart 2010 07:41 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 07:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Ben je jarig?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 08:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ben ik vrij word ik wakker gesmst met happy bday om half8mja was toch al om half6 wakker (en nee niet vanwege bday spanning
)
jaquote:Op dinsdag 2 maart 2010 08:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben je jarig?![]()
![]()
gefeliciteerd en nog vele jaren enz
Logisch, wie niet.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 08:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ja
dank enzo..... reply duurde ff zat naar je epic boobs te kijken
* Knuffelzacht weet van nietsquote:Op dinsdag 2 maart 2010 08:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Logisch, wie niet.
Sinds ik die UI heb wordt mn fobo ook heel druk bezocht
Morge Huppelquote:Op dinsdag 2 maart 2010 08:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Logisch, wie niet.
Sinds ik die UI heb wordt mn fobo ook heel druk bezocht
Morge Knuffelzachtquote:
Dank je =)quote:Op dinsdag 2 maart 2010 08:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Morge Huppel![]()
![]()
[..]
Morge Knuffelzacht![]()
Gefeliciteerd![]()
![]()
Feliquote:Op dinsdag 2 maart 2010 08:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ben ik vrij word ik wakker gesmst met happy bday om half8mja was toch al om half6 wakker (en nee niet vanwege bday spanning
)
Morge Ezequote:Op dinsdag 2 maart 2010 08:28 schreef Ezechielk het volgende:
Goedemorgen binnenkomers
[..]
Feli
Drank, gebak en gewillige damesch heren!
ik wil dameschquote:Op dinsdag 2 maart 2010 08:28 schreef Ezechielk het volgende:
Goedemorgen binnenkomers
[..]
Feli
Drank, gebak en gewillige damesch heren!
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 08:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Dank je =)
vandaag ben ik aandachtshoer dus veel felicitaties enzo wil ik hebben van heul fok
Trev kerelquote:
Aangepastquote:
Ik wist dat, vandaar de epic boobs en playmates in je topicquote:
quote:
mijn onderschrift geeft ook een hintquote:Op dinsdag 2 maart 2010 08:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wist dat, vandaar de epic boobs en playmates in je topic
Ik lees nooit ondertitels en sigsquote:Op dinsdag 2 maart 2010 08:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
mijn onderschrift geeft ook een hint
en tja vrouwen zijn gewoon beter in hints
Bijtvisjequote:Op dinsdag 2 maart 2010 08:40 schreef PiRANiA het volgende:
Goedemorgen Braddie, DeLuna, DutchErrorist, Esmerallda17, EvanStone, Ezechielk, Flashbag, Gonaz, HertogJan4Life, Huppelmuts, Jac0bus, Knuffelzacht, Myraela, NanKing, Ratelslangetje, SuperwormJim, ThaOMG, Theoria_Colorum, Trevland, Wukl, aloa, heavenstar, justmattie, murp, naatje_1, o.us, shizzless!
Hoiiiquote:Op dinsdag 2 maart 2010 08:40 schreef PiRANiA het volgende:
Goedemorgen Braddie, DeLuna, DutchErrorist, Esmerallda17, EvanStone, Ezechielk, Flashbag, Gonaz, HertogJan4Life, Huppelmuts, Jac0bus, Knuffelzacht, Myraela, NanKing, Ratelslangetje, SuperwormJim, ThaOMG, Theoria_Colorum, Trevland, Wukl, aloa, heavenstar, justmattie, murp, naatje_1, o.us, shizzless!
hallo meneer die alle name overneemt in zijn goedemorgenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 08:40 schreef PiRANiA het volgende:
Morge PiRANiAquote:Op dinsdag 2 maart 2010 08:40 schreef PiRANiA het volgende:
Morge Esmeraldaquote:Op dinsdag 2 maart 2010 08:42 schreef Esmerallda17 het volgende:
goedemorgen Pirania!
De wilen van de bus gaan ron en rond rond en rond rond en rond e wielen van de bus gaan rond en ron naar mijn stage toe!
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 08:40 schreef PiRANiA het volgende:
Milfquote:
Esmeraldaquote:Op dinsdag 2 maart 2010 08:42 schreef Esmerallda17 het volgende:
goedemorgen Pirania!
De wielen van de bus gaan rond en rond rond en rond rond en rond, de wielen van de bus gaan rond en rond, naar mijn stage toe!
daar zijn de wielen overheen geredenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 08:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Milf![]()
[..]
Esmeralda![]()
Je mist een paar letters in je post
condorquote:
Conneponquote:
LLquote:
Morge Ollequote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:09 schreef Olle. het volgende:
goeiesmorgus deze morgen!
Ratel
EZE![]()
LL
c0nd0r
Trev![]()
Ollequote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:09 schreef Olle. het volgende:
Ratel
EZE![]()
LL
c0nd0r
Trev![]()
Hey Ollequote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:09 schreef Olle. het volgende:
Ratel
EZE![]()
LL
c0nd0r
Trev![]()
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:20 schreef Knuffelzacht het volgende:voor iedereen die ik nog niet gehad heb
dankquote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:22 schreef PiRANiA het volgende:
Wat is het hier toch gezellig altijd.
Koffie?![]()
Thee?
moguh!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:20 schreef Knuffelzacht het volgende:voor iedereen die ik nog niet gehad heb
Goedemorgen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 08:40 schreef PiRANiA het volgende:
Myrquote:
Wouterquote:
Trevquote:
Bartquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |