Ik vind het ook grimmig..quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:02 schreef Asskicker14 het volgende:
Ben ik de enige die opmerkt dat de sfeer wel erg grimmig is?
AGNES KANT WEL!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:06 schreef Asskicker14 het volgende:
Het lijkt wel alsof de politici daar denken dat diegene die het hardste schreeuwt, wint.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:06 schreef Be-Smart het volgende:
Het publiek heeft aardig geluisterd naar de mediatips van Jack de Vries afgelopen maandag in DWDD.
Ze zullen morgen wel last van hun nek hebben...
Dat ze "nee" lopen te schudden. I guess.quote:
Haar eigen keuze.quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Verlaat ze de 2e kamerWat is het toch in de politiek dat als je een fout maakt dat je gelijk moet 'opstappen'
Ze moest niet opstappen, ze trekt zelf haar conclusie.quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Verlaat ze de 2e kamerWat is het toch in de politiek dat als je een fout maakt dat je gelijk moet 'opstappen'
Hij is lang genoeg de praatpaal van het CDA geweest.quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:15 schreef Ronaldsen het volgende:
Frits Wester is wel erg welbespraakt altijd, die zou de politiek in moeten gaan
ze had echt geen andere keus hoorquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:11 schreef venomsnake het volgende:
Inderdaad! Respect voor Agnes. Gewoon opstappen in het belang van de partij.
Dit (lijstrekker) kon ze gewoon niet. Maar het was verder een prima kamerlid. Het is doodzonde dat ze de politiek verlaat.
lol, ik neem mijn woorden terug, wist echt niet dat hij een politiek verleden hadquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij is lang genoeg de praatpaal van het CDA geweest.
Idd.quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:18 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
ze had echt geen andere keus hoor
quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:15 schreef Ronaldsen het volgende:
Frits Wester is wel erg welbespraakt altijd
Nou... ik welquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:27 schreef Jahr00n het volgende:
Wat een gezeik, wie zit hier op te wachten?
Emo'squote:Op donderdag 4 maart 2010 23:27 schreef Jahr00n het volgende:
Wat een gezeik, wie zit hier op te wachten?
Heel erg zelfs, dat stukje en die voordracht.quote:
Als je, zoals hij, al moeite hebt om in de douche te komen, dan ga je denk ik niet makkelijk hardlopen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:31 schreef leukvoorlater het volgende:
Hardlopen helpt ook tegen depressies.
Vind je dat ook bij mensen met die hoge bloeddruk?quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:32 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vind het altijd wel triest als mensen niet kunnen leven zonder die pillen
hoe kut ik me soms wel eens voel, er is altijd nog wel ruimte voor wat relativering
ik bedoel het niet echt als kritiek, maar er is voor mij wel een verschil tussen een lichamelijk probleem en een geestelijk probleemquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:33 schreef Iblis het volgende:
[..]
Vind je dat ook bij mensen met die hoge bloeddruk?
Magnesium slikken, doet wonderenquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:31 schreef leukvoorlater het volgende:
Hardlopen helpt ook tegen depressies.
Nee, maar het is een middel (net zoals pillen en therapie dat ook zijn) om je beter te voelen. Ik snap wel dat hardlopen vergezocht is als je al moeite hebt met het doen van simpele triviale zaken. Misschien ben ik ouderwets, maar ik vind 12 jaar lang pillen slikken niet goed. Ik denk dat je na een paar jaar gebruik moet afbouwen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:32 schreef Iblis het volgende:
[..]
Als je, zoals hij, al moeite hebt om in de douche te komen, dan ga je denk ik niet makkelijk hardlopen.
Ik hoor het al, je lijdt aan het bijgeloof dat er een scherp onderscheid is tussen natuurlijk en onnatuurlijk en dat dat onderscheid samenvalt met goed resp. slecht.quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:36 schreef leukvoorlater het volgende:
[..]
Nee, maar het is een middel (net zoals pillen en therapie dat ook zijn) om je beter te voelen. Ik snap wel dat hardlopen vergezocht is als je al moeite hebt met het doen van simpele triviale zaken. Misschien ben ik ouderwets, maar ik vind 12 jaar lang pillen slikken niet goed. Ik denk dat je na een paar jaar gebruik moet afbouwen.
Veel van zulke geestelijke problemen hebben duidelijk een lichamelijke component: de hersenen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:35 schreef Ronaldsen het volgende:
ik bedoel het niet echt als kritiek, maar er is voor mij wel een verschil tussen een lichamelijk probleem en een geestelijk probleem
En als je dan direct weer depressief wordt omdat je serotonine huishouding niet deugt? Bij mensen met een schildklieraandoening verwacht je toch ook niet dat na twee jaar die schildklier wel weer normaal zou kunnen werken?quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:36 schreef leukvoorlater het volgende:
[..]
Nee, maar het is een middel (net zoals pillen en therapie dat ook zijn) om je beter te voelen. Ik snap wel dat hardlopen vergezocht is als je al moeite hebt met het doen van simpele triviale zaken. Misschien ben ik ouderwets, maar ik vind 12 jaar lang pillen slikken niet goed. Ik denk dat je na een paar jaar gebruik moet afbouwen.
Ik ga ervan uit dat hij 12 jaar lang onafgebroken pillen slikt. Je kan je afvragen of je na, pakweg 5 jaar gebruik, misschien niet beter kunt stoppen en bekijken of je ook voor lange periode zonder pillen kunt. Bovendien kan je ook altijd kijken naar alternatieven.quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:39 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Ik hoor het al, je lijdt aan het bijgeloof dat er een scherp onderscheid is tussen natuurlijk en onnatuurlijk en dat dat onderscheid samenvalt met goed resp. slecht.
Hij vertelde dat hij heeft geprobeerd het af te bouwen, maar dat hij onmiddellijk weer depressief werd.quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:43 schreef leukvoorlater het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat hij 12 jaar lang onafgebroken pillen slikt. Je kan je afvragen of je na, pakweg 5 jaar gebruik, misschien niet beter kunt stoppen en bekijken of je ook voor lange periode zonder pillen kunt. Bovendien kan je ook altijd kijken naar alternatieven.
Overigens ben ik op geen enkele manier gelovig.
Ik denk dat de combinatie praten + pillen + lichaamsbeweging (en misschien ook wel mindfulnesstraining) wel een goeie kan zijn. Voor sommige mensen ligt een oplossing niet snel voor de hand en ligt de oorzaak bijvoorbeeld hormonaal.quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:41 schreef Iblis het volgende:
[..]
En als je dan direct weer depressief wordt omdat je serotonine huishouding niet deugt? Bij mensen met een schildklieraandoening verwacht je toch ook niet dat na twee jaar die schildklier wel weer normaal zou kunnen werken?
Dan ben je ook niet ziek. Hij is ziek.quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:32 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vind het altijd wel triest als mensen niet kunnen leven zonder die pillen
hoe kut ik me soms wel eens voel, er is altijd nog wel ruimte voor wat relativering
Eens, alleen dit is wellicht ouderwets.En bovendien hebben geest en lichaam wederzijdse invloed op elkaar.quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:35 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
ik bedoel het niet echt als kritiek, maar er is voor mij wel een verschil tussen een lichamelijk probleem en een geestelijk probleem
Volgens Trudy Dehue heeft het ook met onze maatschappij te maken.quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:44 schreef Iblis het volgende:
Depressie is volgens mij best wel vaak chronisch, vaker dan men vroeger dacht (maar dat weet ik niet zeker).
Medicijnen zijn altijd een afweging. Natuurlijk zijn medicijnen niet altijd goed. Maar wat weet jij van medicijnen? Zonder medicijnen een kutleven hebben is ook niks.quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:36 schreef leukvoorlater het volgende:
[..]
Wat ik bedoel te zeggen is dat je naast medicatie ook naar andere middelen moet kijken die je kunnen helpen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:49 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Medicijnen zijn altijd een afweging. Natuurlijk zijn medicijnen niet altijd goed. Maar wat weet jij van medicijnen? Zonder medicijnen een kutleven hebben is ook niks.
Zalm reageerde op het AFM rapport: Dan heb je het idee dat je onheus wordt bejegend. [...] Daar wordt je humeur niet beter op.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:02 schreef Dos37 het volgende:
Ik miste de grap
Om Zalm genadeloos het vuur aan de schenen te leggen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:06 schreef koningdavid het volgende:
Waarom zat P.P. de Vries er eigenlijk?
Hij was al 6 afleveringen niet geweest dus werd weer eens tijdquote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:06 schreef koningdavid het volgende:
Nou en of dat ie dat gedaan heeft.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:09 schreef Louis22 het volgende:
Om Zalm genadeloos het vuur aan de schenen te leggen.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij was al 6 afleveringen niet geweest dus werd weer eens tijd
Inderdaad.quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:45 schreef Iblis het volgende:
En wat Zalm betreft: Voorspelbaar verloop van zetten.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:09 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Om Zalm genadeloos het vuur aan de schenen te leggen.
omdat zijn telefoonnnummer bovenaan staat in de klapper van de redactie, en PP komt gratisquote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:06 schreef koningdavid het volgende:
Ik vroeg me juist net af hoeveel hij nou zal krijgen voor die krap aan drie uitgesproken zinnen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:32 schreef Henktay het volgende:
[..]
omdat zijn telefoonnnummer bovenaan staat in de klapper van de redactie, en PP komt gratis
Volgens mij komt elke gast gratis en betaalt de redactie van P&W nooit zijn gasten. De meesten gasten zitten er dan ook puur uit eigen belang (politici, schrijvers en muzikanten) en een deel uit het belang van anderen (advocaten).quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:32 schreef Henktay het volgende:
[..]
omdat zijn telefoonnnummer bovenaan staat in de klapper van de redactie, en PP komt gratis
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:32 schreef Henktay het volgende:
[..]
Joran van der Sloot kreeg wel 1000 euro.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:56 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Volgens mij komt elke gast gratis en betaalt de redactie van P&W nooit zijn gasten. De meesten gasten zitten er dan ook puur uit eigen belang (politici, schrijvers en muzikanten) en een deel uit het belang van anderen (advocaten).
Nee hoor. De redactie had enkel het vervoer van de familie Van der Sloot betaald om naar Nederland te komen. Als ik het in ieder geval goed had begrepen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:58 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Joran van der Sloot kreeg wel 1000 euro.
Je kan overigens ook gelijk hebben hoor, al dacht ik wel dat ze niets betaald hadden gekregen. Behalve dan dat de reiskosten werden vergoed. Maar goed, P&W betaalt de gasten normaliter nooit.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:04 schreef DrDentz het volgende:
Mwah, je hoorde Joran zelf nog zeggen dat hij weer even 'easy money' had dankzij P&W.
In ieder geval Sven Kramer en Ireen Wüst. Ik denk overigens dat ik dan oversla.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:09 schreef DrDentz het volgende:
Maar wie zijn er vanavond te gast?
Klopt en natuurlijk ook Emile Roemer, de nieuwe fractievoorzitter van de SP.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:10 schreef AryaMehr het volgende:
In ieder geval Sven Kramer en Ireen Wüst.
Staat op hun site.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |