kutopmerkingen zijn iets anders dan racistisch geblaatquote:Op zondag 7 maart 2010 16:53 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Jij maakt hier de kut opmerkingen.
Als je OP net zo geschreven was als deze post weet ik denk ik wel waarom...quote:Op zondag 7 maart 2010 17:37 schreef WhiteTiger1 het volgende:
wrom is mn topic verplaatst naar onz fiets?
Daar stond swarma!quote:Op zondag 7 maart 2010 23:07 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom begint S-F het over mijn moeder te hebben in een sluitpost, WTF........ Overspannen ofzo?
Doe eens ff normaal man
Reportage is ook bijna afgelopen, alleen sloot je 'm nu voor het hoogtepunt.quote:Op zondag 7 maart 2010 23:53 schreef Biogarde het volgende:
Het begon als een topic voor wegmisbruikers, en het gaat inmiddels over 332 programma's.
Het is al maanden een programma dat doorloopt tot en met reportagequote:Op zondag 7 maart 2010 23:53 schreef Biogarde het volgende:
Het begon als een topic voor wegmisbruikers, en het gaat inmiddels over 332 programma's.
Helemaal nietquote:Op zondag 7 maart 2010 23:55 schreef teamlead het volgende:
[..]
Het is al maanden een programma dat doorloopt tot en met reportage
dan heb je echt een tijdje niet opgelet hoorquote:
Het topic mag best een beetje meer kwaliteit bevatten. Het zijn nu 10+ fipo's en 30+ pogingen tot lapo's.quote:Op maandag 8 maart 2010 00:01 schreef teamlead het volgende:
[..]
dan heb je echt een tijdje niet opgelet hoor
oh, maar dát ontken ik ook niet. Het laatste deel (of de laatste 2 delen) hebben traditioneel wat minder kwaliteit dan de rest.quote:Op maandag 8 maart 2010 00:03 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Het topic mag best een beetje meer kwaliteit bevatten. Het zijn nu 10+ fipo's en 30+ pogingen tot lapo's.
Ik heb het over deel 2 en 3 en 4..quote:Op maandag 8 maart 2010 00:08 schreef teamlead het volgende:
[..]
oh, maar dát ontken ik ook niet. Het laatste deel (of de laatste 2 delen) hebben traditioneel wat minder kwaliteit dan de rest.
ah, je bedoelt de topics tijdens "de 25"? Tja.. euh.. da's iets tussen FA's en mods lijkt me... For the record: ik deel je mening niet, maar hey.. that's just mequote:Op maandag 8 maart 2010 00:10 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik heb het over deel 2 en 3 en 4..
Topic moet echt beter, want dit is gewoon ordinair postkrikken.
Nee, daar doel ik niet op.quote:ah, je bedoelt de topics tijdens "de 25"? Tja.. euh.. da's iets tussen FA's en mods lijkt me... For the record: ik deel je mening niet, maar hey.. that's just me
Tussen de fipo's door wel ja.quote:edit: in deel 2 zie ik bij de eerste 7 posts al gewoon on topic gereageerd worden overigens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |