Ik ga voor Halle Berry, jij voor de behaarde mannenlul.quote:Op maandag 8 maart 2010 09:58 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wat moet ik met behaarde lullen en poster van Gerard Joling dan? Zoek je homodate maar ergens anders.
quote:Op maandag 8 maart 2010 09:59 schreef Broekpaling het volgende:
Buzios.![]()
![]()
Overduidelijk niet bekend met Penisbaard.
![]()
Patat hoor je met pindasaus te eten, niet met zuurvlees.quote:Op maandag 8 maart 2010 09:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
soms wel ja, maar wij hebben dan ook heerlijk zuurvlees, waardoor de frietjes lekker vol saus zitten en ik liever mijn mes en vork gebruik, zodat ik niet mijn hele vingers vies heb.
pindasaus hoort op chinees etenquote:Op maandag 8 maart 2010 10:02 schreef Coldblue het volgende:
[..]
Patat hoor je met pindasaus te eten, niet met zuurvlees.
Wel gezien hier op fok!, maar ik wist alleen nog niet dat hij een behaarde mannenreet vuister was.quote:Op maandag 8 maart 2010 09:59 schreef Broekpaling het volgende:
Buzios.![]()
![]()
Overduidelijk niet bekend met Penisbaard.
![]()
ja ja, je punt is duidelijk, nu bukken en bek houdenquote:Op maandag 8 maart 2010 10:04 schreef Buzios het volgende:
[..]
Wel gezien hier op fok!, maar ik wist alleen nog niet dat hij een behaarde mannenreet vuister was.
gefrituurde aardappelquote:Op maandag 8 maart 2010 10:04 schreef klaagbaas het volgende:
zeg was het nou patat of friet!?!?!
/trollmode
Zeker uit brabant?quote:Op maandag 8 maart 2010 10:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
pindasaus hoort op chinees eten![]()
een goede vleessaus hoort op de gefrituurde aardappelreepjes, dus o.a. zuurvlees
nee manquote:Op maandag 8 maart 2010 10:06 schreef Coldblue het volgende:
[..]
Zeker uit brabant?
Patat hoor je te eten met pindasaus of mayo niet met zuurvlees, als vlees zuur is moet je het weggooien.
Alleen als je er zo uit ziet als Halle.quote:Op maandag 8 maart 2010 10:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja ja, je punt is duidelijk, nu bukken en bek houden
nee sorrie, heb geen pittig kapselquote:Op maandag 8 maart 2010 10:11 schreef Buzios het volgende:
[..]
Alleen als je er zo uit ziet als Halle.
quote:Op maandag 8 maart 2010 10:04 schreef Buzios het volgende:
[..]
Wel gezien hier op fok!, maar ik wist alleen nog niet dat hij een behaarde mannenreet vuister was.
Echt Chinees eten heeft helemaal geen pinda of satesaus.quote:Op maandag 8 maart 2010 10:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee man![]()
zoals ik al zei: pindasaus hoort op chinees eten
en goed argument tegen zuurvlees manecht
![]()
kom het maar eens proeven
wedden dat jij (net als alle "hollanders" die het bij mij geproeft hebben) het recept wilt?![]()
Maar goed, als TS pindasaus had genomen, en dus met een vork had gegeten, had hij geen last van het zout gehad.
Waarom ga je er al bij voorbaat vanuit dat ik Nederlands ben?quote:Op maandag 8 maart 2010 10:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee man![]()
zoals ik al zei: pindasaus hoort op chinees eten
en goed argument tegen zuurvlees manecht
![]()
kom het maar eens proeven
wedden dat jij (net als alle "hollanders" die het bij mij geproeft hebben) het recept wilt?![]()
Maar goed, als TS pindasaus had genomen, en dus met een vork had gegeten, had hij geen last van het zout gehad.
true, indonesie is het land van herkomst van de pindasausquote:Op maandag 8 maart 2010 10:13 schreef Buzios het volgende:
[..]
Echt Chinees eten heeft helemaal geen pinda of satesaus.
geen ideequote:Op maandag 8 maart 2010 10:14 schreef Coldblue het volgende:
[..]
Waarom ga je er al bij voorbaat vanuit dat ik Nederlands ben?
Dat heeft er niks mee te maken dat in echt Chinees eten geen pindasaus voorkomt, al kwam het oorspronkelijk uit Angola.quote:Op maandag 8 maart 2010 10:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
true, indonesie is het land van herkomst van de pindasaus
Ik kom uit Frankrijk, niet Marokko.quote:Op maandag 8 maart 2010 10:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
geen idee
je mag toch komen proeven hoor, zet ik alleen even alle waardevolle spullen weg
Heeft niets mee te maken dat pindasaus op patat hoort en geen zuurvlees.quote:Op maandag 8 maart 2010 10:19 schreef Buzios het volgende:
[..]
Dat heeft er niks mee te maken dat in echt Chinees eten geen pindasaus voorkomt, al kwam het oorspronkelijk uit Angola.
Is er ergens een plek waar je dit soort reacties kan aangeven? Die Buzios wil niet stoppen met het projecteren van zijn homoseksuele gedachtes op mij.quote:Op maandag 8 maart 2010 10:04 schreef Buzios het volgende:
[..]
Nogmaals...als Halle Berry in je gedachten een man is...dan ben ik voor jou een homo.quote:Op maandag 8 maart 2010 10:21 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Is er ergens een plek waar je dit soort reacties kan aangeven? Die Buzios wil niet stoppen met het projecteren van zijn homoseksuele gedachtes op mij.
Fijn dat jij liever kleine jongetjes met pittige kapsels hebt dan vrouwen met mooi lang haar, maar dan hoef je mij niet in je homoseksuele praktijken te betrekken.quote:Op maandag 8 maart 2010 10:23 schreef Buzios het volgende:
[..]
Nogmaals...als Halle Berry in je gedachten een man is...dan ben ik voor jou een homo.
Kan ik mee leven
even noterenquote:Op maandag 8 maart 2010 10:20 schreef Coldblue het volgende:
[..]
Heeft niets mee te maken dat pindasaus op patat hoort en geen zuurvlees.
oh dan neem maar lekkere wijn meequote:
Dat begrijp ik. Want iemand die op Halle Berry geilt is een homo zeg jij.quote:Op maandag 8 maart 2010 10:24 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Fijn dat jij liever kleine jongetjes met pittige kapsels hebt dan vrouwen met mooi lang haar, maar dan hoef je mij niet in je homoseksuele praktijken te betrekken.
perfectquote:Op maandag 8 maart 2010 10:30 schreef Coldblue het volgende:
Ik heb nog Coteaux d’Ancenis, heerlijk bij rundvlees.
Ik snap niet helemaal wat Gerard Joling hiermee te maken heeft? Je begint steeds weer over andere dingen die er niks mee te maken hebben, oude snoepbeer.quote:Op maandag 8 maart 2010 10:29 schreef Buzios het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Want iemand die op Halle Berry geilt is een homo zeg jij.
Daar wil jij niet bij betrokken raken, voor jou is het Die Hard Gerard Joling !!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |