Wat voor iets had je in gedachten?quote:Op maandag 1 maart 2010 22:05 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Denk dat ik iig ga switchen naar de mobiliteitsbranche
Juist om die economische reden kan een auto wel totaal loss zijn en toch nog rijden en dus ook niet totaal loss zijn maar niet kunnen rijden.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zucht! Trev, wat snap je niet aan economisch?_!
Volgens een internettestje kom ik uit als monteurquote:Op maandag 1 maart 2010 22:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat voor iets had je in gedachten?
Dat zeg ik toch ook? Dus die toevoeging van jou is zinloos, dat bedoelde ik te zeggenquote:Op maandag 1 maart 2010 22:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Juist om die economische reden kan een auto wel totaal loss zijn en toch nog rijden en dus ook niet totaal loss zijn maar niet kunnen rijden.
Is goedquote:Op maandag 1 maart 2010 22:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook? Dus die toevoeging van jou is zinloos, dat bedoelde ik te zeggenDus, nu klaar
Oeh tof!quote:Op maandag 1 maart 2010 22:07 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Volgens een internettestje kom ik uit als monteur.. Ga denk ik kijken of ik eens een dagje met zo'n opleiding kan meelopen. "on the road" service monteur lijkt me opzich wel tof
Dat heb je straks ook wel nodigquote:Op maandag 1 maart 2010 22:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh tof!Ik moet bekennen dat ik ook wel een iets van een cursusje zou willen doen en dat ik dan aan m'n eigen auto's kan sleutelen
![]()
Maar dan niet beroepsmatig.
![]()
Maar wat studeer je nu dan als ik vragen mag?
Over leuke dingen! Zoals autorijden omdat sommigen wel gewoon hun rijbewijs hebben!quote:Op maandag 1 maart 2010 22:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is goed, waar gaan we het nu over hebben?
Nog steeds geen bericht terug of het nou wel kanquote:Op maandag 1 maart 2010 22:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Over leuke dingen! Zoals autorijden omdat sommigen wel gewoon hun rijbewijs hebben!![]()
Ik ga morgen boodschapjes doen met m'n wagentje![]()
En dan bij Nienke verder poetsen
![]()
Heb jij trouwens al zicht op een stageplek joh?
Ik studeer nu Security Technology op HBO niveau, laten we maar zeggen de opleiding voor beveiligings expertquote:Op maandag 1 maart 2010 22:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh tof!Ik moet bekennen dat ik ook wel een iets van een cursusje zou willen doen en dat ik dan aan m'n eigen auto's kan sleutelen
![]()
Maar dan niet beroepsmatig.
![]()
Maar wat studeer je nu dan als ik vragen mag?
Nou ik heb liever geen rijbewijs dan dat ik in een lada zou moeten rijdenquote:Op maandag 1 maart 2010 22:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Over leuke dingen! Zoals autorijden omdat sommigen wel gewoon hun rijbewijs hebben!![]()
Ik ga morgen boodschapjes doen met m'n wagentje![]()
En dan bij Nienke verder poetsen
![]()
Heb jij trouwens al zicht op een stageplek joh?
ZIJ rijdt tenminstequote:Op maandag 1 maart 2010 22:07 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik snap nog steeds niet dat iemand vrijwillig in een lada rijdt
Bah bah bah! Vind je reizen een probleem?quote:Op maandag 1 maart 2010 22:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nog steeds geen bericht terug of het nou wel kan, morgen maar weer eens een mailtje doen en anders naar een ander bedrijf bellen,
Ik wil ook een auto![]()
Finnlend.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:12 schreef Marco001 het volgende:
Woensdag naar:
http://wikitravel.org/en/Tampere
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |