niet precies maar komt het ongeveer wel op neer, maar het kan wel zijn dat een auto wel kan rijden en totaal loss is en een andere die niet meer kan rijden het niet isquote:
Ik zit nu op 9996.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:58 schreef naatje_1 het volgende:
Als je nou even wacht met die post maken, dan maak ik een topic luna
Ik ookquote:Op maandag 1 maart 2010 21:58 schreef Daniane het volgende:
Mijn contract is verlengd.
(ik ben vakkenvuller.)
Gefeliciteerdquote:Op maandag 1 maart 2010 21:58 schreef Daniane het volgende:
(ik ben vakkenvuller.)
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:58 schreef Daniane het volgende:
(ik ben vakkenvuller.)
Avondquote:
Inkomen is altijd fijnquote:Op maandag 1 maart 2010 21:58 schreef Daniane het volgende:
(ik ben vakkenvuller.)
Neequote:
Dit is 9999quote:Op maandag 1 maart 2010 22:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb het topic afZeg maar als het 9999 is
Het klopte wat DE zei, als de reparatiekosten de dagwaarde overstijgen dan is een auto economisch total loss en betaald een verzekeraar de dagwaarde minus de restwaardequote:Op maandag 1 maart 2010 21:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
niet precies maar komt het ongeveer wel op neer, maar het kan wel zijn dat een auto wel kan rijden en totaal loss is en een andere die niet meer kan rijden het niet is
Hoeraaaaaaaaaaaaa!quote:Op maandag 1 maart 2010 21:58 schreef Daniane het volgende:
(ik ben vakkenvuller.)
Wel interessant beroep lijkt mequote:Op maandag 1 maart 2010 22:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NeeEn ik was schadebehandelaar en betaalde die schades uit op basis van een expertise rapport
Maar om die reden kan een auto wel rijden en totaal loss zijn en dus ook omgekeerdquote:Op maandag 1 maart 2010 22:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het klopte wat DE zei, als de reparatiekosten de dagwaarde overstijgen dan is een auto economisch total loss en betaald een verzekeraar de dagwaarde minus de restwaardeEn je hebt nog total loss dat ie niet meer te repareren is
Zucht! Trev, wat snap je niet aan economisch?quote:Op maandag 1 maart 2010 22:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar om die reden kan een auto wel rijden en totaal loss zijn en dus ook omgekeerd
Was erg leuk ja! Maar niet iets tot aan mijn pensioenquote:
Denk dat ik iig ga switchen naar de mobiliteitsbranchequote:Op maandag 1 maart 2010 22:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Was erg leuk ja! Maar niet iets tot aan mijn pensioenIk ben toen een dag mee geweest met een schade expert, lachen joh!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |