Gelukkig maarquote:Op maandag 1 maart 2010 20:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ga nu maar mooi terug de zorg in dat is iets wat ik ook super leuk vind om te doen
[..]
Morgen dan hoop ik maar!en is die van mij al op de post?
Hoi dames trouwens!
Ik eigenlijk ook wel. Maar aan de ene kant kan ik het ook begrijpen, als je kijkt naar het werk wat sommige klasgenoten van mij wel eens afleveren als er geen pagina-eis is.. Dat is vaak werk wat zelfs een groep 8er beter zou kunnen doen.. En die klasgenoten van mij zijn dan allemaal 18+ op 1 na..quote:Op maandag 1 maart 2010 20:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso al stom dat er een maximum of minimum aan gebonden is
11,5 past net.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:08 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Mwah, dat had ik dan niet gedaan denk ik.. Jammer dan voor hun, maar als ik meer ruimte nodig ben om alles goed uit te leggen, als de ruimte die is voorgeschreven. hebben ze toch echt pech hoor, dan zijn ze maar wat langer bezig met nakijken.. (Als ze dat al doen. 1 van mijn docenten kijkt per verslag er een halve minuut naar, en geeft het verslag dan een redelijk random cijfer)
Ik heb vaak zat gehad dat er een minimum was en ik er gewoon niet aan kwam en in overleg met de docent gewoon kunnen inleveren en altijd was het goedquote:Op maandag 1 maart 2010 20:11 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook wel. Maar aan de ene kant kan ik het ook begrijpen, als je kijkt naar het werk wat sommige klasgenoten van mij wel eens afleveren als er geen pagina-eis is.. Dat is vaak werk wat zelfs een groep 8er beter zou kunnen doen.. En die klasgenoten van mij zijn dan allemaal 18+ op 1 na..
Je stond er gelukkig met je goede kant op.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:02 schreef Hyman het volgende:
Ik lees iets over mij in een meisjeshemdje?
Wie heeft die foto nog?
Faal.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:12 schreef Mr.DD het volgende:
Leuk, je wachtwoord vergeten zonder 'wachtwoord vergeten?'-optie bij LLowlife
dan is het toch goed?quote:
Die draag ik soms alleen maar met uitgaan en dat soort dingen. Dat is maar een paar uur dan gaat het nog wel. Maar daarna moeten ze ook echt uitquote:Op maandag 1 maart 2010 20:10 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Gelukkig maarMaar als je zo snel rugklachten krijt, heb je dan gene last van die megasuperuber hakken?
Eigenlijk wel... maar die docent tilt daar vast niet aan. Toch hebben wij dit wel gebruikt. Het is namelijk een groepsopdracht van 2 kantjes (quote:Op maandag 1 maart 2010 20:13 schreef Marco001 het volgende:
[..]
dan is het toch goed?
En ze gaan heus niet het verschil zien tussen lettergrootte 11 of 12..
Welk lettertype moest je trouwens gebruiken? toch niet Times New Roman??
Als je bij ons daar mee aan kwam zetten werd je verslag bijna in de prullenbak geflikkerdquote:Op maandag 1 maart 2010 20:13 schreef Marco001 het volgende:
[..]
dan is het toch goed?
En ze gaan heus niet het verschil zien tussen lettergrootte 11 of 12..
Welk lettertype moest je trouwens gebruiken? toch niet Times New Roman??
Ik kan geeneens verslagen maken..quote:Op maandag 1 maart 2010 20:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als je bij ons daar mee aan kwam zetten werd je verslag bijna in de prullenbak geflikkerd
quote:
Danku danku.quote:
nog een groeps opdracht ook?quote:Op maandag 1 maart 2010 20:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Eigenlijk wel... maar die docent tilt daar vast niet aan. Toch hebben wij dit wel gebruikt. Het is namelijk een groepsopdracht van 2 kantjes () nav. individuele opdrachten
bij ons is dat zo als je Wordart gebruikt bij 2 bepaalde leraren.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als je bij ons daar mee aan kwam zetten werd je verslag bijna in de prullenbak geflikkerd
Stomquote:Op maandag 1 maart 2010 20:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die draag ik soms alleen maar met uitgaan en dat soort dingen. Dat is maar een paar uur dan gaat het nog wel. Maar daarna moeten ze ook echt uitIk heb een beenlengte verschil daardoor komt dat
quote:Op maandag 1 maart 2010 20:15 schreef DeLuna het volgende:
Times New Roman
Echt, als ik dat moet gebruiken dan is mijn verslag op voorhand al een faal. Ookal is dat de eis.
YAquote:
Dat was bij ons ook zo, maar das niet gek op een grafische opleidingquote:Op maandag 1 maart 2010 20:16 schreef Marco001 het volgende:
[..]
bij ons is dat zo als je Wordart gebruikt bij 2 bepaalde leraren.
en bij een was het dan ook nog zo, dat je naar voren werd geroepen en hij je helemaal voor lul ging zetten tegenover de hele klas... soms haalde hij er zelfs andere leerlingen bij..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |