ik bedoel,,,,quote:
pfff wat weinig.quote:
Ha stuk!quote:Op maandag 1 maart 2010 19:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
titiiii lekker dier!
hoe gaat het?
Kant is kant, lettergrootte 5, kom er maar in!quote:Op maandag 1 maart 2010 19:58 schreef Renesite het volgende:
Wat ik ERG haat is een maximum pagina's aan text voor een opdracht! 'Max 2 kantjes'.
Wat is 2 kantjes![]()
Absoluut NIKS! Ik heb echt moeite om alles erop te krijgen
bij mij was het meestal anders om, ik had meestal te weinigquote:Op maandag 1 maart 2010 19:58 schreef Renesite het volgende:
Wat ik ERG haat is een maximum pagina's aan text voor een opdracht! 'Max 2 kantjes'.
Wat is 2 kantjes![]()
Voor 1,5 jaar wel ja eigenlijkquote:
nah als het niet is wat er afgesproken is of zo kan je dat ook wel zeggen tochquote:Op maandag 1 maart 2010 19:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ha stuk!![]()
Ja gaat wel, mijn eerste werkdag gehad vandaag, en baal als een stekker gewoon 3 gesprekken waar van je denkt dat je toch wel iets redelijks krijgt te doen, en dan zit je 5 uur lang op je knieen bakken schoon te maken. Ze zoeken het maar uit, ik ben gestopt in de zorg omdat ik rugklachten heb, maar dit is 10 keer erger, dus ga morgen meteen op zoek naar iets in de verzorging aangezien daar genoeg van is. En ik had er net zo'n zin in en wil ook echt gaan werken maar niet ten koste van mijn rug, zelfs mijn steunzolen hielpen niet.
Zeur modus uitgeschakeld.
Ik zit ook altijd zo aan de 3 kantjesquote:Op maandag 1 maart 2010 19:58 schreef Renesite het volgende:
Wat is 2 kantjes![]()
Minimum is ook niet alles. Minimaal 2 kantjes waarbij een halve pagina alles al gezegd is, is ook niet handigquote:Op maandag 1 maart 2010 19:58 schreef Renesite het volgende:
Wat is 2 kantjes![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |