Waar bestaat je huiswerk dan uit?quote:Op maandag 1 maart 2010 20:17 schreef Myraela het volgende:
Ik zit al 2 uur naar mijn huiswerk te staren.
Dat scheelt weer hequote:Op maandag 1 maart 2010 20:15 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
[..]
Danku danku.
Gelukkig houden jullie wel van mij
Ik heb nog 2 pta's om te leren, eentje voor woensdag en eentje van 4 hoofdstukken (1 = normaal) voor donderdagquote:Op maandag 1 maart 2010 20:17 schreef Myraela het volgende:
Ik zit al 2 uur naar mijn huiswerk te staren.
quote:
Nou, een massage zou wel lekker zijn...quote:
Ik weet niet of ik dat wel kan... Mijn vriend zegt van welquote:Op maandag 1 maart 2010 20:21 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
[..]
Nou, een massage zou wel lekker zijn...
inderdaad, als je dan Wordart zou gebruiken, ben je echt een enorme kneus...quote:Op maandag 1 maart 2010 20:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat was bij ons ook zo, maar das niet gek op een grafische opleiding
wat een faalsite, ik kan geen eens de stemwijzer doen voor mijn regioquote:Op maandag 1 maart 2010 20:22 schreef mstr het volgende:
Laat ik maar eens een Stemwijzer doen voor woensdag.
Ik ook al nietquote:Op maandag 1 maart 2010 20:23 schreef Marco001 het volgende:
[..]
wat een faalsite, ik kan geen eens de stemwijzer doen voor mijn regio
Maar dat kwam ook omdat ik als klein jochie Times New Roman lelijk vond en toen op Arial ben overgegaan en werk er nu nog steeds meequote:
Moet je maar niet in een gat wonen.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:23 schreef Marco001 het volgende:
[..]
wat een faalsite, ik kan geen eens de stemwijzer doen voor mijn regio
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |