Echt? Dan sla ik ff overquote:Op zondag 7 maart 2010 21:10 schreef Ambrosius het volgende:
Vanavond rond 22.55 weer met Atteveld als gast.
quote:Op zondag 7 maart 2010 21:10 schreef Ambrosius het volgende:
Vanavond rond 22.55 weer met Atteveld als gast.
Atteveld is een vervelend opgefokt mannetje die bij de minste kritiek uit z'n vel schiet. Je zag het net al een beetje toen Jack iets wat kritische vragen begon te stellen.quote:Op zondag 7 maart 2010 23:31 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Je kan zien dat die trainer vd berg echt niet magzonde want het is een goede voetballer.
En wat ziet vd meyde er verschrikkelijk slecht uit, dik en oud. |Heeft 10 jaar lang in kroegen en clubs rondgehangen volgens mij. Zeer stomme beslissing van psv
Als 'ie aangevallen wordt, bijt 'ie inderdaad van zich af.quote:Op zondag 7 maart 2010 23:33 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Atteveld is een vervelend opgefokt mannetje die bij de minste kritiek uit z'n vel schiet. Je zag het net al een beetje toen Jack iets wat kritische vragen begon te stellen.
quote:Op zondag 7 maart 2010 23:40 schreef Confetti het volgende:
'Want hij heeft innerlijke rust'. Wat lult die AZ gast nou![]()
Mensen die bij de minste aanval al van zich af moeten bijten hebben het niet helemaal begrepen. Natuurlijk mag je jezelf verdedigen, maar deze man komt erg gefrustreerd over.quote:Op zondag 7 maart 2010 23:39 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Als 'ie aangevallen wordt, bijt 'ie inderdaad van zich af.
Jack vroeg hem 4x hetzelfde, dat zou ik ook irritant vinden... maar ben wel met je eens dat 'ie niet hoefde te verschieten.quote:Op zondag 7 maart 2010 23:41 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Mensen die bij de minste aanval al van zich af moeten bijten hebben het niet helemaal begrepen. Natuurlijk mag je jezelf verdedigen, maar deze man komt erg gefrustreerd over.
quote:Op zondag 7 maart 2010 23:21 schreef Confetti het volgende:
Eindelijk Waterreus. Groot gelijk over die vetklep
Woehoe, Cohen for presidentquote:Op zondag 14 maart 2010 23:18 schreef Type-R het volgende:
Filmpje is al jaren oud
Brr ja, wat een overtreding. Verschrikkelijk.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:22 schreef maril het volgende:
De smerigste overtreding van dit weekeinde is die rodaspeler, je zag die been van die tegenstander buigen (weet nog steeds niet hoe het is afgelopen met de knul)
Ik vind die van Reuser nog smeriger eigenlijkquote:Op zondag 14 maart 2010 23:22 schreef maril het volgende:
De smerigste overtreding van dit weekeinde is die rodaspeler, je zag die been van die tegenstander buigen (weet nog steeds niet hoe het is afgelopen met de knul)
ik twijfel er ook niet aan dat Reuser smerige overtreding maakt, maar deze was nog smeriger.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:45 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik vind die van Reuser nog smeriger eigenlijkDaar bestaat nml. echt geen enkele twijfel of de overtreding wordt veroorzaakt door een ongelukkig ingezette actie.
Goed, AjaxTV is ook weer afgelopen.
Amateur!quote:Op zondag 14 maart 2010 22:56 schreef OmniRocket het volgende:
die pingel mag gewoon, zie het echt verrassingselement ook niet zo :p
Ja, en dan zegt hij ook nog dat ze geil moeten zijn op goals , knap hoor zonder kunstgebid.quote:Op maandag 15 maart 2010 00:09 schreef SwitSok het volgende:
Als Rutten praat is het altijd net of ie zijn kunstgebit niet in heeft.
quote:Op zondag 14 maart 2010 23:45 schreef FJD het volgende:Goed, AjaxTV is ook weer afgelopen.
Oranjequote:Op zaterdag 20 maart 2010 01:46 schreef Theoria_Colorum het volgende:
Ik ben benieuwd waar de jongens van Jack aankomende zondag weer over brabbelen..
Hoogst interessant! En dan ook nog in zo'n gezellige ambiance..quote:Op zaterdag 20 maart 2010 01:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Oranje
Kampioenschap
Van Persie
tijd om
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:56 schreef Basilicumman het volgende:
Zondag Robin van Persie. Ik ben wel benieuwd wat hij allemaal te vertellen heeft.
Wat stoer zeg dat jij dat hardop durft te roepen!!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 08:45 schreef Barca het volgende:
Overtredingen zijn NOOIT smerig! Dat is verplicht. Hoe harder & gemener, hoe beter.
Jack: Jij hebt de Nederlandse competitie vroeg verlaten, klopt het dan wat Bert van Marwijk zegt dat jonge spelers vroeg naar het buitenland moeten om echt goed te worden?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 01:46 schreef Theoria_Colorum het volgende:
Ik ben benieuwd waar de jongens van Jack aankomende zondag weer over brabbelen..
whehehe....geniaal en helemaal kloppend!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:12 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Jack: Jij hebt de Nederlandse competitie vroeg verlaten, klopt het dan wat Bert van Marwijk zegt dat jonge spelers vroeg naar het buitenland moeten om echt goed te worden?
Van Persie: Ja om echt door te groeien is dat wel noodzakelijk.
Hugo: Spelers van Feyenoord breken altijd door bij andere clubs.
Youri: Bij Twente... kijk uh.. bij twente doen ze dat.. doen ze dat slim Jack... bij twente daar huren ze spelers uit de Premier League... om dan te laten rijpen.
Jack: Jongens wie wordt er kampioen? Zeg het maar.
Van Persie: Pffft..
Youri: Twente staat er goed voor uh Jack.
Jack: Oke Hugo bedankt Youri bedankt Robin bedankt, en succes bij Arsenal.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:12 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Jack: Jij hebt de Nederlandse competitie vroeg verlaten, klopt het dan wat Bert van Marwijk zegt dat jonge spelers vroeg naar het buitenland moeten om echt goed te worden?
Youri: Bij Twente... kijk uh.. bij twente doen ze dat.. doen ze dat slim Jack... bij twente daar huren ze spelers uit de Premier League... om dan te laten rijpen.
[..]
Haha weet ik direct weer waarom ik nietmeer kijk.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:12 schreef DrDentz het volgende:
[..]
[..]
Van Persie, tenminste, dat is hierboven al flink wat keren gepost.quote:Op zondag 21 maart 2010 18:47 schreef TIM-846 het volgende:
Wie is vanavond te gast?
AFC ook nog even, altijd.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 01:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Oranje
Kampioenschap
Van Persie
tijd om
Ik heb 'm nooit zonder gehoord?quote:Op zondag 21 maart 2010 23:04 schreef Asskicker14 het volgende:
Van Persie heeft zijn Marokkanen-accent al onder de knie
zo praat hij altijd al hoorquote:Op zondag 21 maart 2010 23:04 schreef Asskicker14 het volgende:
Van Persie heeft zijn Marokkanen-accent al onder de knie
Zijn vader is kunstenaar.quote:
Duidelijk. Heerlijk een gast die gewoon eerlijk durft te zijnquote:Op zondag 21 maart 2010 23:10 schreef DrDentz het volgende:
Van Persie: "Afonso Alves is niet lekker in z'n bovenkamer"
Vind ik ook.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:10 schreef Ricard0j het volgende:
Een speler erbij maakt het veel leuker, dan elke week die bestuurders
Maar er zijn ook zat voetballers waar je echt geen flikker aan hebt, die voegen niks toe.quote:
Kijk naar Waterreus.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Maar er zijn ook zat voetballers waar je echt geen flikker aan hebt, die voegen niks toe.
Misschien moeten ze Piet Veldhuizen een keer uitnodigen!quote:Op zondag 21 maart 2010 23:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Maar er zijn ook zat voetballers waar je echt geen flikker aan hebt, die voegen niks toe.
Heerlijk ook dat het één ode is aan dhr. van Persie en geen enkele kritische vraag gesteld gaat worden. Het is toch leuker om een beetje kroegpraat te horen bij VI man.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:11 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Duidelijk. Heerlijk een gast die gewoon eerlijk durft te zijn
Ik zeg Michael Aerts !quote:Op zondag 21 maart 2010 23:14 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Misschien moeten ze Piet Veldhuizen een keer uitnodigen!
Als speler had ie leuke teksten.quote:
Welke kritische vraag moeten ze aan hem stellen ?quote:Op zondag 21 maart 2010 23:15 schreef Babbatuur het volgende:
[..]
Heerlijk ook dat het één ode is aan dhr. van Persie en geen enkele kritische vraag gesteld gaat worden. Het is toch leuker om een beetje kroegpraat te horen bij VI man.
Van der Wiel was een drama als gastquote:Op zondag 21 maart 2010 23:10 schreef Ricard0j het volgende:
Een speler erbij maakt het veel leuker, dan elke week die bestuurders
quote:
Maakt Jack er nou een opmerking overquote:Op zondag 21 maart 2010 23:20 schreef Veadige het volgende:
Geef Persie eens een zakdoek!
Boh wat irritant.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Maakt Jack er nou een opmerking over?
Ja. Maar je zag hem toen dat filmpje afgelopen was een snuifje nemen van iets van zoutoplossing in zijn neus omdat hij dus verkouden is.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Maakt Jack er nou een opmerking over?
Dat we kunnen stellen dat hij niet bij de absolute top behoort omdat hij om de haverklap in de lappenmand ligt?quote:Op zondag 21 maart 2010 23:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Welke kritische vraag moeten ze aan hem stellen ?
Tja voor het placebo effect kun je overwegen het aan je speler aan te bieden. Toch blijf ik het jammer vinden dat volwassen mensen daadwerklijk terugvallen op dit soort middelen. Als er ook maar enige wetenschappelijke basis te vinden was dat dit werkte zou het allang gebruikt worden en zou je er niet voor naar 1 of ander noodlijdend oostblok land te hoeven gaan.quote:
Bij Arsenal speelt hij toch ook in de spits! Of heeft hij jou net gesmst dat hij liever op 10 speelt?quote:Op zondag 21 maart 2010 23:29 schreef Babbatuur het volgende:
[..]
Dat we kunnen stellen dat hij niet bij de absolute top behoort omdat hij om de haverklap in de lappenmand ligt?
En wat is ie heerlijk jongens, zó eerlijk, hij speelt echt wel het liefst op '10', maar antwoordt hier gewoon heel correct omdat hij waarschijnlijk toch wel in de spits wordt gezet.
En vd Vaart Robben en Sneijder erachter.quote:
Ik kan me wel herinneren dat hij altijd op 10 wilde spelen iig.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:30 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Bij Arsenal speelt hij toch ook in de spits! Of heeft hij jou net gesmst dat hij liever op 10 speelt?
Ja absurd om je enkelbanden te scheuren.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:29 schreef Babbatuur het volgende:
[..]
Dat we kunnen stellen dat hij niet bij de absolute top behoort omdat hij om de haverklap in de lappenmand ligt?
Ja dat heeft hij inderdaad wel ooit geroepen. Maar hij speelt bij Arsenal toch al tijden in de spits. Lijkt me dus ook niet vreemd als dat nu zijn favoriete positie is.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik kan me wel herinneren dat hij altijd op 10 wilde spelen iig.
Juist. Daarom noemden ze hem bij Feijenoord een moeijke jongen.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Volgens mij was het altijd de media en de praatprogrammas die hem daar wilden zien.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat toontje staat mij niet aan. Het is toch duidelijk, deze jongen heeft altijd achter de spitsen gestaan. Bij Arsenal speelt ie er oo omdat hij het beste alternatief is bij gebrek aan een echte topspits. Hij wil gewoon geen controverse veroorzaken omdat hij weet dat van Marwijk hem in de spits gaat posteren, maar hij speelt gewoon het liefst op 10 hoor.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:30 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Bij Arsenal speelt hij toch ook in de spits! Of heeft hij jou net gesmst dat hij liever op 10 speelt?
Precies. Hebben ze van Persie in de uitzending hebben ze het amper over Robben.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:29 schreef BluesRebel het volgende:
Wat een kutprogramma is het tochAl 40 minuten over Van Persie. Dit is toch geen voetbalprogramma meer, maar een talkshow. Het kan net zo goed Oprah Van Gelder heten.
Je snapt toch wel wat ik bedoel? Hij is gewoon erg vaak out met allerlei pijntjes. De vergelijking met Maradona vind ik overigens nergens op slaan, daar mag van Persie niet mee vergeleken worden.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja absurd om je enkelbanden te scheuren.
Neem een voorbeeld aan Maradona. Die brak gewoon zijn been.
Lijkt me sterk dat een topclub als Arsenal zich geen echte topspits kan veroorloven en daarom maar van Persie bij gebrek aan beter daar posteert. Wenger ziet in hem een echte spits hoor anders zou hij hem daar niet neer zetten.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:33 schreef Babbatuur het volgende:
[..]
Dat toontje staat mij niet aan. Het is toch duidelijk, deze jongen heeft altijd achter de spitsen gestaan. Bij Arsenal speelt ie er oo omdat hij het beste alternatief is bij gebrek aan een echte topspits. Hij wil gewoon geen controverse veroorzaken omdat hij weet dat van Marwijk hem in de spits gaat posteren, maar hij speelt gewoon het liefst op 10 hoor.
Dat is het probleem van die gasten. Het gaat dan alleen over hem of zijn club. Bij VI behandelen ze ten minste zo veel mogelijk, zelfs het buitenland.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies. Hebben ze van Persie in de uitzending hebben ze het amper over Robben.
Nee ik begrijp niet wat je bedoelt.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:35 schreef Babbatuur het volgende:
[..]
Je snapt toch wel wat ik bedoel? Hij is gewoon erg vaak out met allerlei pijntjes. De vergelijking met Maradona vind ik overigens nergens op slaan, daar mag van Persie niet mee vergeleken worden.
Ik denk dat dat wel het geval is. Als een Drogba/Anelka/Torres/Rooney bij Arsenal zou spelen dan worden ze kampioen. Volgens mij is Fabregas er topscorer met 15 goals, en daarna komen Arshavin, Bendtner en Vermaelen. Je ziet dat ze een echte killer in de voorhoede ontberen. Maar dit is allemaal maar de mening van een simpele voetballiefhebber natuurlijk.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:35 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat een topclub als Arsenal zich geen echte topspits kan veroorloven en daarom maar van Persie bij gebrek aan beter daar posteert. Wenger ziet in hem een echte spits hoor anders zou hij hem daar niet neer zetten.
Ja Linda de Mol enzo.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:35 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Dat is het probleem van die gasten. Het gaat dan alleen over hem of zijn club. Bij VI behandelen ze ten minste zo veel mogelijk, zelfs het buitenland.
In 2002 werden ze mooi 3de.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:44 schreef Nuchterheid het volgende:
Hiddink die weer even lekker gaat cashen. Met Turks voetbal valt natuurlijk geen enkele eer te behalen.
Ik denk dat een Sneijder perfect zou passen bij Arsenal, maar van der Vaart is net iets te traag voor daar.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:42 schreef Ricard0j het volgende:
Rafael bij Arsenal zou toch wel mooi zijn. Zou goede oplossing zijn als Fabregas naar Barcelona zou gaan.
Wat gevierd werd als een overwinningquote:
Of gewoon Van der Vaart, Van Persie EN Fabregas. Wat een droom zou dat zijn.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:42 schreef Ricard0j het volgende:
Rafael bij Arsenal zou toch wel mooi zijn. Zou goede oplossing zijn als Fabregas naar Barcelona zou gaan.
Maar dan wel een goede afmaker erbij. Die spelers blijven eeuwig breien.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:55 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Of gewoon Van der Vaart, Van Persie EN Fabregas. Wat een droom zou dat zijn.![]()
![]()
Ah, je wil daarvoor een type Inzaghi uitspelen?quote:Op zondag 21 maart 2010 23:56 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar dan wel een goede afmaker erbij. Die spelers blijven eeuwig breien.
Een nieuwe Henryquote:Op zondag 21 maart 2010 23:56 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ah, je wil daarvoor een type Inzaghi uitspelen?
Inzaghi is dodelijker.quote:
Robin van Persiequote:
Je hebt niets gemist.quote:Op maandag 22 maart 2010 07:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Al ergens online te bekijken? Heb het gister gemist.
zoals gebruikelijkquote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 16:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Krijgen meer mensen een fout melding bij het online bekijken?
quote:Op maandag 22 maart 2010 16:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Krijgen meer mensen een fout melding bij het online bekijken?
Ja Hugoquote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:22 schreef Parafernalia het volgende:
Moet wel zeggen dat Van Persie echt een toffe vent geworden is.
Er zit nooit een brabo aan de tafelquote:Op dinsdag 23 maart 2010 06:26 schreef Pinzon het volgende:
Waardeloos geleuter weer. Voorheen stoorde ik me alleen aan die domme brabo die constant roept: 'jah ehh ik weet t ook niet..maar dat is dan mijn mening he'.
De laatste seizoen is het niveau tot een nieuw dieptepunt gezonken. Een kwartier lang praten over een gedateerd onderwerp, placenta-behandeling.
limbo..potato potatoequote:Op dinsdag 23 maart 2010 06:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Er zit nooit een brabo aan de tafel
quote:Op zondag 21 maart 2010 22:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik benieuwd of de Pers ook zo'n saaie clichéprater is.²
Mee eens, ik vind VDV bij Real op dit moment beter renderen dan een Kaka en die was de afgelopen jaren bij Milan toch wereldtop.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:52 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Is ook gewoon zo..Er zijn niet veel spelers beter als hem op zijn positie.
afgelopen seizoen heb ik VDV beter zien voetballen dan Kakaquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:02 schreef SwitSok het volgende:
[..]
Mee eens, ik vind VDV bij Real op dit moment beter renderen dan een Kaka en die was de afgelopen jaren bij Milan toch wereldtop.
Vanochtend stond er dus serieus 'Wielrenner Theo Bos' op Teletekstquote:Op zondag 28 maart 2010 11:07 schreef Evertjan het volgende:
ik denk dat ze de trainer van Vitesse bedoelen Wordt dus weer grapjes maken over de kaalheid van Jack en Theo
Ik dacht dat je een geintje maaktequote:Op zondag 28 maart 2010 19:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vanochtend stond er dus serieus 'Wielrenner Theo Bos' op Teletekst.
Krijg je een salaris waar 'n paard nog de hik van krijgt weiger je gewoon te werkenquote:Op zondag 28 maart 2010 22:59 schreef HenkieVdV het volgende:
WTF die Kah moet je direct op non-actief zetten. Wat een aap.
Derksen, ben jij het?quote:Op zondag 28 maart 2010 23:00 schreef TLC het volgende:
[..]
Krijg je een salaris waar 'n paard nog de hik van krijgt weiger je gewoon te werken
Klopt, maar hij moet niet aan Arnhem komen.quote:
Gelukkig niet zeg!quote:
Of die wissel van Megrelishvili na 6 minutenquote:
quote:
Fransje Adelaar wegquote:Op zondag 28 maart 2010 23:38 schreef Type-R het volgende:
Voetbal tokkies die dingen gaan eisen van clubs, denken dat ze wat te zeggen hebben
inderdaad, een slap aftreksel van....quote:Op maandag 29 maart 2010 05:19 schreef blonchi het volgende:
Studio Voetbal is niks, maar dan ook totaal niks vergeleken met Voetbal International.
Als voetbal zo'n obsessie wordt ben je klaar voor de psych.quote:Op zondag 28 maart 2010 23:38 schreef Type-R het volgende:
Voetbal tokkies die dingen gaan eisen van clubs, denken dat ze wat te zeggen hebben
Volstrekt idioot toch? Dat buitenstaanders door agressief gedrag even (indirect) gaan bepalen wat er moet gaan gebeuren. Als je het niet bevalt, dan blijft je toch lekker thuis.quote:Op maandag 29 maart 2010 08:00 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
Fransje Adelaar weg
Andre Wetzel weg
Ricky vd Bergh in de basis
tja, wie staan er al 20 jaar door weer en wind op midden noord, in tijden van onderaan de eerste divisie tot aan het bijna failliet??? de supporters. en al die grafbakken van managers, directeuren en bestuursleden die zichzelf belangrijker vinden dan de club (de meesten althans) zijn slechts passanten, maar wij mogen elk jaar een hogere prijs voor een seizoenskaart neerleggen of elke week flink dokken voor een kaartje terwijl het voetbal al jaren kut is, er van beleid geen sprake is en zodra de situatie penibel wordt de meeste bestuursleden de eer aan zichzelf houden en weer lekker veilig de anonimiteit van het bedrijfsleven induiken...de supporters achterlatend met de catastrofale gevolgen van hun beleid.quote:Op maandag 29 maart 2010 18:09 schreef Type-R het volgende:
[..]
Volstrekt idioot toch? Dat buitenstaanders door agressief gedrag even (indirect) gaan bepalen wat er moet gaan gebeuren. Als je het niet bevalt, dan blijft je toch lekker thuis.
SV is inhoudelijk stukken sterker dan VI, waar het tegenwoordig alleen maar draait om het afzeiken van Hans Kraaij Jr., de gebbetjes van V/d Gijp en de semi-rake uitspraken van Johan Derksen (die regelmatig gewoon maar wat roept om makkelijk te scoren). En de gasten die ze uitnodigen zijn ook lang niet altijd van toegevoegde waarde. Misschien leuk als entertainment (ik kijk er zelf ook gewoon naar), maar SV staat bij mij toch wel vooraan als het om voetbalinzichten gaat.quote:Op maandag 29 maart 2010 05:19 schreef blonchi het volgende:
Studio Voetbal is niks, maar dan ook totaal niks vergeleken met Voetbal International.
weer zo nikszeggende gastquote:Op zondag 4 april 2010 20:10 schreef Ambrosius het volgende:
Vanavond 22.45 met Alfons Groenendijk.
Gewoon op nos.nl?quote:Op zondag 4 april 2010 22:27 schreef TIM-846 het volgende:
Is er ergens een stream van Nederland 1 zodat ik de uitzending toch ergens kan volgen
En dan bij Spartaquote:Op zondag 4 april 2010 23:06 schreef Ambrosius het volgende:
Om 04.30 in de nacht een contract tekenen.
Als ie het maar laatquote:Op zondag 4 april 2010 23:48 schreef Drassss het volgende:
[..]
Kijken of Jack iets uit zen tong kan trekken....
Waarom zou PSV dat doen? Alsof Aad de Mos, Gertjan Verbeek, Ronald Koemand of Dick Advocaat het beter gedaan zouden hebben dan Rutten.quote:Op zondag 4 april 2010 23:54 schreef DrDentz het volgende:
Zal PSV hem een schopje geven na dit seizoen? Ik zie hem geen kampioen worden met die ploeg
T moet niet gekker worden, ik vind Rutte een goede trainer. Laat hem maar bij ons.quote:Op zondag 4 april 2010 23:54 schreef DrDentz het volgende:
Zal PSV hem een schopje geven na dit seizoen? Ik zie hem geen kampioen worden met die ploeg
SV inhoudelijker.quote:Op maandag 29 maart 2010 18:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
SV is inhoudelijk stukken sterker dan VI, waar het tegenwoordig alleen maar draait om het afzeiken van Hans Kraaij Jr., de gebbetjes van V/d Gijp en de semi-rake uitspraken van Johan Derksen (die regelmatig gewoon maar wat roept om makkelijk te scoren). En de gasten die ze uitnodigen zijn ook lang niet altijd van toegevoegde waarde. Misschien leuk als entertainment (ik kijk er zelf ook gewoon naar), maar SV staat bij mij toch wel vooraan als het om voetbalinzichten gaat.
quote:
Hij heeft groot gelijk.quote:
Barca heeft er alweer 3 hoor.quote:Op zondag 11 april 2010 23:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij heeft groot gelijk.
Wat nou Barca met hun 2 EC-1 cupjes.
Ajax is veel groter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |