Echt? Dan sla ik ff overquote:Op zondag 7 maart 2010 21:10 schreef Ambrosius het volgende:
Vanavond rond 22.55 weer met Atteveld als gast.
quote:Op zondag 7 maart 2010 21:10 schreef Ambrosius het volgende:
Vanavond rond 22.55 weer met Atteveld als gast.
Atteveld is een vervelend opgefokt mannetje die bij de minste kritiek uit z'n vel schiet. Je zag het net al een beetje toen Jack iets wat kritische vragen begon te stellen.quote:Op zondag 7 maart 2010 23:31 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Je kan zien dat die trainer vd berg echt niet magzonde want het is een goede voetballer.
En wat ziet vd meyde er verschrikkelijk slecht uit, dik en oud. |Heeft 10 jaar lang in kroegen en clubs rondgehangen volgens mij. Zeer stomme beslissing van psv
Als 'ie aangevallen wordt, bijt 'ie inderdaad van zich af.quote:Op zondag 7 maart 2010 23:33 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Atteveld is een vervelend opgefokt mannetje die bij de minste kritiek uit z'n vel schiet. Je zag het net al een beetje toen Jack iets wat kritische vragen begon te stellen.
quote:Op zondag 7 maart 2010 23:40 schreef Confetti het volgende:
'Want hij heeft innerlijke rust'. Wat lult die AZ gast nou![]()
Mensen die bij de minste aanval al van zich af moeten bijten hebben het niet helemaal begrepen. Natuurlijk mag je jezelf verdedigen, maar deze man komt erg gefrustreerd over.quote:Op zondag 7 maart 2010 23:39 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Als 'ie aangevallen wordt, bijt 'ie inderdaad van zich af.
Jack vroeg hem 4x hetzelfde, dat zou ik ook irritant vinden... maar ben wel met je eens dat 'ie niet hoefde te verschieten.quote:Op zondag 7 maart 2010 23:41 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Mensen die bij de minste aanval al van zich af moeten bijten hebben het niet helemaal begrepen. Natuurlijk mag je jezelf verdedigen, maar deze man komt erg gefrustreerd over.
quote:Op zondag 7 maart 2010 23:21 schreef Confetti het volgende:
Eindelijk Waterreus. Groot gelijk over die vetklep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |