We zijn aan het zoeken naar de meest uservriendelijke oplossing.quote:
Je kunt 'm dan toch weer opnieuw benoemen?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:48 schreef Joene het volgende:
Vervallen TeamNamen enzo niet ?
Dat kan , maar ik ben NU ingeschreven en dan heb ik dus kans dat ik het weer vergeet dat is het meer.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:03 schreef D. het volgende:
[..]
Je kunt 'm dan toch weer opnieuw benoemen?
IK kwam een aantal van die pics op diverse sites tegen met zoeken op google afbeeldingen.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:54 schreef Sally het volgende:
[..]
Ai... Dat zijn pics met copyright van F1 Fanatic, of niet? Kan het niet expliciet vinden.
Ik denk dat ik met die andere wel wat kan![]()
Edit: ik zie ook losse pics van de coureurs Lucas di Grassi en Timo Glock op F1 Fanatic, maar zie niet iets over copyrights.
Kan nu niet. Is ivm een (kleine) bug offline gehaald. Mogelijk morgen weer online.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:43 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
En ik zie dat de F1 manager weer begint. Zal ik me ook maar inschrijven.
Geen manager dit jaar.quote:En dan is er nog een optie, maar daar wil ik even niet aan denken nu.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Geen manager dit jaar.
Waar stond die bak bier ook alweer op Sally?
Dat ik zei dat er geen heel jaar een F1 manager goedwerkend en zonder problemen zou zijn in seizoen 2010
Ik begin alhaast dorst te krijgen
Het kwam omdat er een tweede F1-(test)manager naast draaide die de 'goedkopere' (of andere) waardes had.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:39 schreef vosss het volgende:
Waarom loopt dit toch altijd weer mis hier op Fok?
Vorig jaar was beterschap beloofd en men had een heel jaar en zou echt op tijd beginnen en het zou allemaal goed komen.
Waarom loopt het dan nu amper een paar uur na online gooien dan toch weer mis?
Ik snap dat niet
Nee, niet die optiequote:
die van vanochtend waren niet correct.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:49 schreef Joene het volgende:
Kan ik dus concluderen dat de waardes die er Vanochtend vroeg instonden , correct waren ? of juist niet ?
Ok , dat vind ik in elk geval fijn om te lezen ! want ik had vanochtend weinig keuze ....quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
die van vanochtend waren niet correct.
Het gaat hier om 5 users die een team hadden samengesteld met de oude, normale prijzen maar er zijn ook waardes omhoog gegaan toen de nieuwe managerprijzen verruild werden voor die uit de F1-testmanager. Daardoor zijn met het herberekenscript deze al eerder samengestelde userteams in de min gedoken omdat ze die onderdelen eigenlijk niet hadden kunnen betalen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:36 schreef Sally het volgende:
Er zijn momenteel 5 userteams die een negatief budget hebben, maar dat wil niet zeggen dat er meer teams zijn die een ander budget hadden dan voor 2:00 uur afgelopen nacht.
Dat laatste weet ik niet uit het hoofd als ik de klassementspagina met userteams bekijk. Het kan zijn dat de som van de herberekening van de coureurs/motor/chassisprijzen positief of weinig negatief is gebleven, waardoor het budget niet negatief is geworden.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:38 schreef Misan het volgende:
Kun je trouwens meedoen met meerdere subleagues nu?![]()
zekerquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:38 schreef Misan het volgende:
dat kon altijd al toch?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:38 schreef Misan het volgende:
is al best wel twee jaar geleden dat de F1-manager op volle toeren draaide en heb het gewoon niet onthouden gok ikquote:
quote:Team aanpassen onmogelijk
Het is op dit moment niet mogelijk je team aan te passen. Je kunt wel kijken hoeveel een bepaalde team wijziging je zou kosten, maar een team opslaan is in deze fase van de manager helaas niet toegestaan, omdat er een speelronde aan de gang is. http://managers.fok.nl/f1/f1-2010/teammanagement
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |