Ik ben 58 en eet nooit gezond. Die zwembandjes krijg ik er voor 17.30 niet meer af hoor!quote:
Jouw zwembandjesquote:Op maandag 1 maart 2010 16:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben 58 en eet nooit gezond. Die zwembandjes krijg ik er voor 17.30 niet meer af hoor!
Ik heb nog nooit een SC met een correct nummer open gedaan.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:30 schreef Lotusss het volgende:
Gaan we terug in de tijd? Dit moet toch echt #568 zijn hoor lieverd!
Lotus is niet te beroerd om te helpenquote:Op maandag 1 maart 2010 16:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben 58 en eet nooit gezond. Die zwembandjes krijg ik er voor 17.30 niet meer af hoor!
Ja die helpt wel eens een handje (of twee)quote:Op maandag 1 maart 2010 16:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Lotus is niet te beroerd om te helpen
Zou 't níét proberenquote:Op maandag 1 maart 2010 16:26 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik wil Ian_Nick wel helpen met oefenen voor die 7 minuten onder water!
Ik voel me genaaidquote:Op maandag 1 maart 2010 16:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Daar heb ik personeel voorquote:Op maandag 1 maart 2010 16:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een SC met een correct nummer open gedaan.
O, O, dat is niet verstandig! Het is met Lotusss net als met de Hulk. Je moet dr niet boos maken!quote:
Ook een mooi nummer zei het een oudje...quote:Op maandag 1 maart 2010 16:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Het blijft me verbazen hoe mensen op die nummers letten...
Met veel liefde en plezierquote:Op maandag 1 maart 2010 16:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja die helpt wel eens een handje (of twee)
quote:Op maandag 1 maart 2010 16:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
Daar kom ik binnenkort nog even op terug
Zie de littekens van D_K.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O, O, dat is niet verstandig! Het is met Lotusss net als met de Hulk. Je moet dr niet boos maken!
2 e's, 8 j'squote:Op maandag 1 maart 2010 16:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Shit, toch met dubbel "e"
Ik zat al te twijfelen
quote:Op maandag 1 maart 2010 16:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
Daar kom ik binnenkort nog even op terug
Fijne comeback, dat wel.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ook een mooi nummer zei het een oudje...
En Hi Noek![]()
Gottago..ben nu wel klaar met werken vind ik zelf.
En ik maar zeggen dat ze van operaties waren!quote:
Daar zoeken we naarquote:Op maandag 1 maart 2010 16:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Het blijft me verbazen hoe mensen op die nummers letten...
Is weer eens een andere verklaring dan "ik ben van de trap gevallen".quote:Op maandag 1 maart 2010 16:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En ik maar zeggen dat ze van operaties waren!
Wait en seequote:Op maandag 1 maart 2010 16:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hèhè! Je komt er nog een keer op?
enne, zonder hoofdletterquote:
Nu weten we allemaal dat het gedaan is met een bot, roestig aardappelschilmesjequote:Op maandag 1 maart 2010 16:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Is weer eens een andere verklaring dan "ik ben van de trap gevallen".
Heeft verder weinig entertainmentwaarde hoor, eerder gemakkelijker om ze uit elkaar te houdenquote:Op maandag 1 maart 2010 16:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom we tellen, maar goed. Alles om jullie te entertainen hè.
Die werkt alleen met kneuzingen!quote:Op maandag 1 maart 2010 16:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Is weer eens een andere verklaring dan "ik ben van de trap gevallen".
Ik ben meer van de chaosquote:Op maandag 1 maart 2010 16:38 schreef D. het volgende:
[..]
Heeft verder weinig entertainmentwaarde hoor, eerder gemakkelijker om ze uit elkaar te houden
oja......*...tapequote:Op maandag 1 maart 2010 16:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die werkt alleen met kneuzingen!![]()
Ik zeg altijd dat ik ben blijven hangen in de grasmaaier!
Hoewel ik wel 'gevallen' was twee weken geleden toen je ik mijn elleboog brak!
Love hurts.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die werkt alleen met kneuzingen!![]()
Ik zeg altijd dat ik ben blijven hangen in de grasmaaier!
Hoewel ik wel 'gevallen' was twee weken geleden toen je ik mijn elleboog brak!
Hoe weet jij nu dat Lotusss toen tape gebruikte om mij de mond te snoeren?quote:
Een bokswedstrijd ook, maar dat doet toch iets minder zeer!quote:
Ik maak het wel weer goed hoorquote:Op maandag 1 maart 2010 16:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een bokswedstrijd ook, maar dat doet toch iets minder zeer!
Ik zit nog op pagina 1quote:Op maandag 1 maart 2010 16:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Was op de vorige pagina, dus dat telt niet meer.
Wie immer, Herr Gertquote:Op maandag 1 maart 2010 16:46 schreef Gert het volgende:
Ja sterf maar met je teruglezen, maniakken. Maar geen rel dus. Braaaaf.
wat is er vandaag mis met mijn roomboterpunt?quote:Op maandag 1 maart 2010 16:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vanaf morgen weer![]()
Waarom hebben ze hier NIETS wat echt lekker is
In deinen Korb, Blondi!quote:
Weet ik niet want ik zit hierquote:Op maandag 1 maart 2010 16:52 schreef D. het volgende:
[..]
wat is er vandaag mis met mijn roomboterpunt?
Je dacht toch niet dat ik 'm kwam brengen ofzo?quote:Op maandag 1 maart 2010 16:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
JA DAT KON IK TOCH OOK NIET ZIEN WANT IK ZIT HIER!![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 1 maart 2010 16:59 schreef D. het volgende:
[..]
Je dacht toch niet dat ik 'm kwam brengen ofzo?
Koeksgewijs valt het best tegen he.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vanaf morgen weer![]()
Waarom hebben ze hier NIETS wat echt lekker is
Mediamarkt heeft alle delen voor 20 euro per stuk zag ik zaterdag.quote:
Ja tof, ben benieuwdquote:Op maandag 1 maart 2010 17:01 schreef hondjes het volgende:
Vanavond om 18.15 uur live debat tussen Bos en Wilders..
Geen tsunami dit keer op de streams, maar gewoon politiek nos 24....
Is het heul tof? Ik heb het nog nooit gezienquote:Op maandag 1 maart 2010 17:01 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Mediamarkt heeft alle delen voor 20 euro per stuk zag ik zaterdag.
Jeen jeld!
Bij BOL waren ze volgens mij ook al in de aanbieding.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:01 schreef CarOnline het volgende:
Mediamarkt heeft alle delen voor 20 euro per stuk zag ik zaterdag.
Jeen jeld!
Ik denk het wel, want ik hoor alleen maar positive verhalen. En het is van HBOquote:Op maandag 1 maart 2010 17:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Is het heul tof? Ik heb het nog nooit gezien
Ik geloof dat het meer iets voor vrouwen isquote:Op maandag 1 maart 2010 17:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet alleen Bos en Wilders:quote:Op maandag 1 maart 2010 17:01 schreef hondjes het volgende:
Vanavond om 18.15 uur live debat tussen Bos en Wilders..
Geen tsunami dit keer op de streams, maar gewoon politiek nos 24....
Het is toch boze maffia-meneren enzo? Die mensen deaudt maken?quote:Op maandag 1 maart 2010 17:05 schreef D. het volgende:
[..]
Ik geloof dat het meer iets voor vrouwen is
Six Feet! Ik ben zaterdag weer opnieuw begonnen en vannacht nog 3 afleveringen gekeken.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bij BOL waren ze volgens mij ook al in de aanbieding.
Maar ik heb nog wel het eea liggen om het leed te verzachten. The Wire, Carnivale en ik kan The Tudors en Six Feet Under nog lenen. Plus dat ik recent ook nog voor 75 piek aan tweedehands DVS'd via V&A heb gekocht.
Volgens mij wel die mensen, maar dan over hun menselijke kant. Met familietaferelen enzoquote:Op maandag 1 maart 2010 17:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is toch boze maffia-meneren enzo? Die mensen deaudt maken?
Heel tof is nog steeds een enorm understatement. Een van de beste series die ik ooit heb gezien.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:02 schreef Ian_Nick het volgende:
En wat zijn nog meer goede series volgens jou? Om je smaak een beetje te kunnen bepalen?quote:Op maandag 1 maart 2010 17:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heel tof is nog steeds een enorm understatement. Een van de beste series die ik ooit heb gezien.
op stream?quote:Op maandag 1 maart 2010 17:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Niet alleen Bos en Wilders:
Vanuit de Erasmus Universiteit te Rotterdam een verkiezingsdebat in het kader van de gemeenteraadsverkiezingen. De fractievoorzitters/partijleiders Pieter van Geel (CDA), Wouter Bos (PvdA), Agnes Kant (SP), Mark Rutte (VVD), Geert Wilders (PVV) en Alexander Pechtold (D66) gaan met elkaar in debat over onder andere de gevolgen van de financiële crisis, veiligheid en integratie.
[ afbeelding ]
Nee hoor, het raakt alle kanten van de New Jersey maffia, de privé familie en de maffiafamilie. Is zeker geen vrouwenserie.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:07 schreef D. het volgende:
Volgens mij wel die mensen, maar dan over hun menselijke kant. Met familietaferelen enzo
Wilders vs. Bos vanavond om 18:15quote:Op maandag 1 maart 2010 17:09 schreef hondjes het volgende:
[..]
Kijk even op frontpage Marrije...
Daar staat ook al welk forum er open is...
Wat was er ook alweer nog meer op 13 Maart?quote:Op maandag 1 maart 2010 17:11 schreef CarOnline het volgende:
Oh ik hoor net dat ik 13 Maart een House Warming heb
Hoeveel dingen kan je plannen op 1 dag
quote:Op maandag 1 maart 2010 17:08 schreef Ian_Nick het volgende:
En wat zijn nog meer goede series volgens jou? Om je smaak een beetje te kunnen bepalen?
Ok, maar ik ken eigenlijk geen mannelijke kijkersquote:Op maandag 1 maart 2010 17:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee hoor, het raakt alle kanten van de New Jersey maffia, de privé familie en de maffiafamilie. Is zeker geen vrouwenserie.
Thanks...want mijn piepers stonden over te koken...quote:Op maandag 1 maart 2010 17:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wilders vs. Bos vanavond om 18:15
Linkje want praktisch.
Verjaardag en een meeting met m'n mede-Londen-verslaafde-tevens-etentjequote:Op maandag 1 maart 2010 17:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat was er ook alweer nog meer op 13 Maart?
Dus dan ga je jouw beperkte vriendenkring maar afwentelen op een geniale productie als Sopranos?quote:Op maandag 1 maart 2010 17:15 schreef D. het volgende:
Ok, maar ik ken eigenlijk geen mannelijke kijkers
Nee, ik heb het ooit een stukje gezien, maar vond het niets. Hetzelfde geldt voor die andere series die je noemt. Not my cup of teaquote:Op maandag 1 maart 2010 17:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus dan ga je jouw beperkte vriendenkring maar afwentelen op een geniale productie als Sopranos?
Carnivale....vond ik ook altijd leuk,en de engelse serie Cold feet, zegt dat jullie iets?/quote:Op maandag 1 maart 2010 17:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bij BOL waren ze volgens mij ook al in de aanbieding.
Maar ik heb nog wel het eea liggen om het leed te verzachten. The Wire, Carnivale en ik kan The Tudors en Six Feet Under nog lenen. Plus dat ik recent ook nog voor 75 piek aan tweedehands DVS'd via V&A heb gekocht.
Godverdomme, ik hou van Cold Feetquote:Op maandag 1 maart 2010 17:29 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Carnivale....vond ik ook altijd leuk,en de engelse serie Cold feet, zegt dat jullie iets?/
Engelse series zijn meestal goedquote:Op maandag 1 maart 2010 17:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Godverdomme, ik hou van Cold Feet
Adam
quote:Op maandag 1 maart 2010 17:23 schreef Copycat het volgende:
Het is dus nog erger! Omdat jij het niets vindt, zijn er geen mannelijke kijkers en is het een wijvenserie.
Jij bent gewoon geen echte vent!
Nou, Cold Feet sprong er voor mij wel uit. Dat vind ik nou echt een wijvenserie. Maar wel steengoedquote:
Nergens online toch? Of heb jij een tip?quote:Op maandag 1 maart 2010 17:44 schreef CarOnline het volgende:
Cold Feet! Ja!
Geniaal![]()
Heb ik heel wat tranen bij vergoten
Ik heb 't hele spul gewoon gekocht, 25 euro voor alles.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nergens online toch? Of heb jij een tip?
Nah, als ik het zie liggen koop ik hetquote:Op maandag 1 maart 2010 17:46 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik heb 't hele spul gewoon gekocht, 25 euro voor alles.
Heb t nu bij mn buuvie liggen maar als het ripbaar is wil ik het wel voor je branden.
quote:Op maandag 1 maart 2010 17:45 schreef CarOnline het volgende:
Heb nu ook Gavin & Stacey gekeken, S1 moest een beetje groeien maar S2 is wel heel erg leuk.
En 3 staat op de planning, is inmiddels al wel binnen, nu nog naar mijn PC zien te krijgen
Ik heb nog een tijdje met Helen Baxendale staan praten, jeweets, Rachel.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nah, als ik het zie liggen koop ik hetIk ben van het betalen voor goeie meuk
Het is meer dat ik het graag online wou bekijken hier in Duitsland
Want downloaden durf ik dankzij jou niet meer
Mn zusje woont in Nederland en daar zet ik af en toe even de pc aanquote:Op maandag 1 maart 2010 17:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Pas je wel op?![]()
Als ik jou was zou ik de rest van mijn leven niets meer durven te downloaden.
Waar kwam je haar dan tegen!?quote:Op maandag 1 maart 2010 17:49 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik heb nog een tijdje met Helen Baxendale staan praten, jeweets, Rachel.
Wat een leuk mens! Nog over eh het einde gesproken, ze vonden het zelf ook heel erg![]()
En ze hebben voor iedereen een ander eind opgenomen, zo bang waren ze dat het zou uitlekken![]()
Sorry voor je download-angst, maar brievenbus-angst is nog erger![]()
Je zegt het maar, tis geen moeite.
Naam van actrice ook kwijt? Het helpt ook als je bijvoorbeeld een film weet waar ze in zatquote:Op maandag 1 maart 2010 17:50 schreef Anniebab het volgende:
Ik ben ook een titel kwijt van een engelse mini-serie, en t ging over t wel en wee van een kapster (Super-actrice), en ik kan t nergens vinden.
Dat klinkt veiliger idd.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:50 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Mn zusje woont in Nederland en daar zet ik af en toe even de pc aan![]()
Ik doe niks meer!
In Londenquote:Op maandag 1 maart 2010 17:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waar kwam je haar dan tegen!?![]()
Dat einde was fucking vreselijk inderdaad![]()
![]()
Nee, niks.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat klinkt veiliger idd.
Heb je het ooit wel betaald of ben je nog bezig het aan te vechten?
Bah, mijn favoriete chars, wat doe jequote:Op maandag 1 maart 2010 17:54 schreef CarOnline het volgende:
[..]
In Londen
Ja, echt afschuwelijk.
Ik had het totaal niet verwacht!
Heuh, weird?quote:Op maandag 1 maart 2010 17:55 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, niks.
Ik hoor er niks meer van, heb ze een aanbod gedaan maar niks.
Zie t vanzelf wel een keer.
Adam!!quote:Op maandag 1 maart 2010 17:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Bah, mijn favoriete chars, wat doe je![]()
Ja, nou wil het dus weer heel erg kijken
Oh ze komen er vast wel op terug.quote:
Ja, en dan vechtenquote:Op maandag 1 maart 2010 17:56 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Adam!!![]()
Met die roos![]()
![]()
Oh tis zo leuk en meeslepend en zielig en zó geweldig!
nee tis een echte serie- actrice, bruin lang haar ze is lang, knap, beetje groffigquote:Op maandag 1 maart 2010 17:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Naam van actrice ook kwijt? Het helpt ook als je bijvoorbeeld een film weet waar ze in zat
Ik ben daar goed in![]()
Deze? Er zit een kapster in.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:50 schreef Anniebab het volgende:
Ik ben ook een titel kwijt van een engelse mini-serie, en t ging over t wel en wee van een kapster (Super-actrice), en ik kan t nergens vinden.
Ja denk je? Het is al een tijdje geleden toch?quote:Op maandag 1 maart 2010 17:57 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh ze komen er vast wel op terug.
Maar zolang ik niks hoor, zeg ik ook niks.
Ik durf en niks van te zeggen.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja denk je? Het is al een tijdje geleden toch?
Misschien is in dit geval wel geen bericht is goed bericht!![]()
Ik duim voor je.
Dat zou best eens kunnen....quote:Op maandag 1 maart 2010 17:43 schreef liesje1979 het volgende:
Dat was de maandag!![]()
En welkom Lotus, heb ik jou een keer gezien?
Nee dat is m niet.....quote:Op maandag 1 maart 2010 17:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Deze? Er zit een kapster in.![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/The_Royle_Family
Nee, méér, wtf?quote:Op maandag 1 maart 2010 18:07 schreef Ian_Nick het volgende:
De goedkope versie heeft een audiospoor minder?
Volgens mij is die bovenste een oudere uitgave maar waarom dan die nieuwe minder kost?quote:Op maandag 1 maart 2010 18:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mjah, en ik kan geen verschil ontdekken?
Nee, maar mocht dat zo zijn, zal ik het je zeker laten weten!quote:Op maandag 1 maart 2010 18:08 schreef BobdeStreamer het volgende:
Ken je dat gevoel en van die dagen dat je ongegeneerd en heel vies op een madeliefje wil schijten?
Nee niet precies dat, maar als je bedoelt dat je zin hebt in de zomer omdat er dan weer madeliefjes zijn, dan wel.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:08 schreef BobdeStreamer het volgende:
Ken je dat gevoel en van die dagen dat je ongegeneerd en heel vies op een madeliefje wil schijten?
Ze lagen toentertijd voor een tientje per seizoen bij de MediaMarkt geloof ikquote:Op maandag 1 maart 2010 18:08 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Volgens mij is die bovenste een oudere uitgave maar waarom dan die nieuwe minder kost?
Nou ja, tis iig niet duur.
Ik heb ze toen nog los gekocht, voor een tientje per stuk ofzo.
Dit is bijna poëtischquote:Op maandag 1 maart 2010 18:08 schreef BobdeStreamer het volgende:
Ja daar heb ik ze toen ook gekocht.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze lagen toentertijd voor een tientje per seizoen bij de MediaMarkt geloof ik
Even kijken wat ik aan geld overhoud na 2 weken Mera, en dan heul bestellen
Nee happy camper dan wat een geweldig liedquote:
Ja en ene Remlof die tot 2x toe te laat was met zijn cameraquote:Op maandag 1 maart 2010 18:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tien jaarmeet met een met condoomzwaaiende Jimbo?
Als ik op Bol.com bestel laat ik ze lekker naar Mera sturen, uiteraard.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:12 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja daar heb ik ze toen ook gekocht.
Niet in Duitsland laten bezorgen, kost 13 euro ofzo
Deed 't wel voor mequote:Op maandag 1 maart 2010 18:13 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Nee happy camper dan wat een geweldig lied![]()
quote:Op maandag 1 maart 2010 18:14 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja en ene Remlof die tot 2x toe te laat was met zijn camera
Zeker welquote:Op maandag 1 maart 2010 18:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Ik weet van niets.
Ik heb het ook gemist geloof ik, maar ik heb wel een idee wat je bedoelt.![]()
Toffe meet was dat.
Dat had ik ook toen ik vanuit de USA wilde bestellenquote:Op maandag 1 maart 2010 18:34 schreef Copycat het volgende:
Ik wilde gisteren twee dvd's kopen bij amazon.co.uk, krijg ik een melding dat ze niet naar Nederland verschepen. Since when???
gisteren nog toen ze allemaal met die stomme spelletjes bezig warenquote:Op maandag 1 maart 2010 18:08 schreef BobdeStreamer het volgende:
Vanuit USA weet ik dat het niet kan, maar vanuit GB moet het kunnen. Kon het altijd!quote:Op maandag 1 maart 2010 18:37 schreef D. het volgende:
Dat had ik ook toen ik vanuit de USA wilde bestellen
Als dat het enige is waar je je druk om maakt, dan denk ik dat je niet zo'n kutleven hebt hoorquote:Op maandag 1 maart 2010 18:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vanuit USA weet ik dat het niet kan, maar vanuit GB moet het kunnen. Kon het altijd!
En hier is deze film niet te vinden:
En dan is aflevering 7 van Project Runway seizoen 6 ook al vier dagen over tijd.
Kutleven.
Jaquote:
Oh, mijn leed is niet groots en meeslepend genoeg???quote:Op maandag 1 maart 2010 18:50 schreef Lotusss het volgende:
Als dat het enige is waar je je druk om maakt, dan denk ik dat je niet zo'n kutleven hebt hoor
Ik vind van niet. En ik heb recht op mijn meningquote:Op maandag 1 maart 2010 18:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, mijn leed is niet groots en meeslepend genoeg???
Weird inderdaadquote:Op maandag 1 maart 2010 18:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vanuit USA weet ik dat het niet kan, maar vanuit GB moet het kunnen. Kon het altijd!
Weer aan het msn-en geweest met Peter R. de Vries?quote:
en Lotusss wat is je mening tot nu toe over dit eh... forumpje ?quote:Op maandag 1 maart 2010 18:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik vind van niet. En ik heb recht op mijn mening
Hij praat met Boulevard over JoranJaap en vertelt dat de moeder van Natalee Flebberkasted was.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:04 schreef Lotusss het volgende:
Weer aan het msn-en geweest met Peter R. de Vries?
Nog nooit van gehoordquote:Op maandag 1 maart 2010 19:05 schreef Anniebab het volgende:De actrice die ik bedoel heet Sarah Parish, en die serie dat zij de huisarts speelt heet Mistresses, nu nog die andere titel zoeken....
Grote bek, klein hartje.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:05 schreef FANN het volgende:
[..]
en Lotusss wat is je mening tot nu toe over dit eh... forumpje ?![]()
en vooral de users enzo
Ik hyper even. Ga zo eten en dan is het weer wegquote:
Ik voel de lente ookquote:Op maandag 1 maart 2010 18:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, je voelt de lente al een beetje vind ik. Lekker!
shitquote:Op maandag 1 maart 2010 19:06 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Grote bek, klein hartje.
En sommigen zijn gewoon helemaal
Mehehequote:Op maandag 1 maart 2010 19:08 schreef FANN het volgende:
[..]
shit
ik dacht dat we eindelijk een relletjes kregen ofzo
vindt je ons strakkies nog allemaal![]()
Nee....nee ik weet de tuc....je moet je vermommen als een of ander kippetje van zo'n pak en beet....22 ofzo en dan moet je met je vingertje zwaaien en dat *tuttuttut meisje...je mag hier heul geen gesprek houden met dezelfde persoonquote:Op maandag 1 maart 2010 19:08 schreef FANN het volgende:
[..]
shit
ik dacht dat we eindelijk een relletjes kregen ofzo
vindt je ons strakkies nog allemaal![]()
Jah,quote:Op maandag 1 maart 2010 19:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord
Heb je nou zo lang zitten zoeken!?
quote:Op maandag 1 maart 2010 19:10 schreef Laysa het volgende:
Nee....nee ik weet de tuc....je moet je vermommen als een of ander kippetje van zo'n pak en beet....22 ofzo en dan moet je met je vingertje zwaaien en dat *tuttuttut meisje...je mag hier heul geen gesprek houden met dezelfde persoon
En dan weet Lotusss wel een bijpassend plaatje te vinden
HUH???quote:Op maandag 1 maart 2010 19:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee....nee ik weet de tuc....je moet je vermommen als een of ander kippetje van zo'n pak en beet....22 ofzo en dan moet je met je vingertje zwaaien en dat *tuttuttut meisje...je mag hier heul geen gesprek houden met dezelfde persoon
En dan weet Lotusss wel een bijpassend plaatje te vinden
Grey's en Private Practice ook, wegens OS een week uitgesteld heb ik begrepen.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
En hier is deze film niet te vinden:
En dan is aflevering 7 van Project Runway seizoen 6 ook al vier dagen over tijd.
Kutleven.
bullshit, en er ergens anders over janken isquote:
Nou! Inderdaad!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach fok opquote:Op maandag 1 maart 2010 19:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
bullshit, en er ergens anders over janken is
Geef jij een rondjequote:
Een beetje Fok...quote:Op maandag 1 maart 2010 19:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
welnee....ik ga niet katten tegen Pietje.....
Speciaalbier, rochefort of la chouffe of etc etcquote:Op maandag 1 maart 2010 19:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Weet ik niet, wat drinkt men in Nijmegen topics?
ow Pietje en Laysa komen daar vaak h'e?quote:Op maandag 1 maart 2010 19:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Godverdomme, dit is Nijmegen shit in de RLS SC hè! Stel vuilakken!
Dan geef ik géén rondjequote:Op maandag 1 maart 2010 19:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Speciaalbier, rochefort of la chouffe of etc etc
Duidelijkheid!quote:Op maandag 1 maart 2010 19:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
Grey's en Private Practice ook, wegens OS een week uitgesteld heb ik begrepen.
Kut US, kutsport.
Doe ik, zekerquote:Op maandag 1 maart 2010 19:18 schreef FANN het volgende:
ow Pietje en Laysa komen daar vaak h'e?
doe even de groeten aan swarmahoer van mijPietje.
aardige gosert wel
Ik snap het ook niet.quote:
quote:
Normaal bier drinken of ophoerenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee...dat zeg ik toch.....quote:Op maandag 1 maart 2010 19:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Is er nou serieus wat goande of nie!?
Neuh, gewoon doorlopen.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Is er nou serieus wat goande of nie!?
nou dan wel....quote:
Zou ook de eerste keer zijnquote:Op maandag 1 maart 2010 19:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh kut, zit ik voor niks een relletje op te zetten.
je probeert toch niet met mij te rellen hequote:Op maandag 1 maart 2010 19:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh kut, zit ik voor niks een relletje op te zetten.
Ja, en jij gaat wegquote:
Neuh, met je alter ego.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
je probeert toch niet met mij te rellen he
quote:
kennen wij elkaarquote:Op maandag 1 maart 2010 19:18 schreef FANN het volgende:
[..]
ow Pietje en Laysa komen daar vaak h'e?
doe even de groeten aan swarmahoer van mijPietje.
aardige gosert wel
Have fun beebquote:Op maandag 1 maart 2010 19:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
.....ja morgen wil ik hem wel hebben
...maar moet zo weg...dus nog ff het een en ander doen
Eet smakelijkquote:
Met een lekkere bak koffie ernaquote:Op maandag 1 maart 2010 20:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik moet echt eens leren koken!
Eten uit de kantine
Uit de kantine?quote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 20:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Uit de kantine?![]()
Opgewarmd koelwater uit een kernreactor smaakt nog beter!
Als ik nog koffie in huis had! Ik kan wel poedersoep zetten!quote:Op maandag 1 maart 2010 20:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik had het over een zelfgezet bakje koffie
uit de kantine alsjeblieft zeg
quote:Op maandag 1 maart 2010 20:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als ik nog koffie in huis had! Ik kan wel poedersoep zetten!
Ah, uwe eminentie is weer thuis in zijn nederige stulpje in het pittoreske Nijmegen?quote:Op maandag 1 maart 2010 20:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als ik nog koffie in huis had! Ik kan wel poedersoep zetten!
En jij ?quote:Op maandag 1 maart 2010 21:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ah, uwe eminentie is weer thuis in zijn nederige stulpje in het pittoreske Nijmegen?
Ik ben ook thuis in mijn nederige stulpje.quote:
Oh dacht dat je in een kartonne doos woonde. Met een dongel.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:50 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ben ook thuis in mijn nederige stulpje.
Jij bent de eerste die dat hardop gezegd heeft!quote:Op maandag 1 maart 2010 21:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dacht dat je in een kartonne doos woonde. Met een dongel.
Groetjes terug!quote:Op maandag 1 maart 2010 22:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
Groetje van Laysa!
Ze ligt op naast me op de bank!
Heeft ze al "uitslag"?quote:Op maandag 1 maart 2010 22:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
Groetje van Laysa!
Ze ligt op naast me op de bank!
Denk eerder dat het zijn keuken is en zijn eten wat niet te vreten isquote:Op maandag 1 maart 2010 22:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heeft ze al "uitslag"?
Maar ehm, vindt ze dat wel ok dat je haar keuken kantine noemt en haar eten niet te vreten?
Ah, jij kent 'mquote:Op maandag 1 maart 2010 22:20 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Denk eerder dat het zijn keuken is en zijn eten wat niet te vreten is
Heb er een neus voorquote:Op maandag 1 maart 2010 21:56 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jij bent de eerste die dat hardop gezegd heeft!
Yup... zijn goede en zijn minder goede kantenquote:
Dat zal vast, ik las vanmiddag iets over botte mesjesquote:Op maandag 1 maart 2010 22:23 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Yup... zijn goede en zijn minder goede kanten
Maar hij heeft wel coole littekens
quote:Op maandag 1 maart 2010 22:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat zal vast, ik las vanmiddag iets over botte mesjes
Ik vind je naar eigenlijk.. aleen maar door je sig.. En nu voel ik me schuldig dat ik dit postquote:Op maandag 1 maart 2010 22:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]
![]()
En die bloederige teen van 'm... en die elleboog...
Je bent niet de eerste en je zal ook niet de laatste zijn.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind je naar eigenlijk.. aleen maar door je sig.. En nu voel ik me schuldig dat ik dit post
Ik heb verder niks te melden aan je..quote:Op maandag 1 maart 2010 22:32 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Je bent niet de eerste en je zal ook niet de laatste zijn.
/care dus
Het was weer gezelligquote:Op maandag 1 maart 2010 22:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik vind niks, behalve dan dat het tijd is om in bed te gaan liggen.![]()
Kee.quote:
Slaap lekker!quote:Op maandag 1 maart 2010 22:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik vind niks, behalve dan dat het tijd is om in bed te gaan liggen.![]()
Flikker ajb op !!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Je hebt een probleem met mij vanwege mijn sig (welk deel dan specifiek en waarom?) en nu moet ik ineens opflikkeren? Ha. Ha. Ha.quote:
Kut dacht dat je weg wasquote:Op maandag 1 maart 2010 22:40 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Je hebt een probleem met mij vanwege mijn sig (welk deel dan specifiek en waarom?) en nu moet ik ineens opflikkeren? Ha. Ha. Ha.
quote:
Lukt het niet...quote:
Het zal wel "vrouwenlogica" zijn wat je uitkraamt. Want ik kan er geen kaas van maken.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Lukt het niet...Nah genoeg van deze shit
Nederland?quote:Op maandag 1 maart 2010 22:47 schreef Soury het volgende:
Waar komen al die idioten eigenlijk vandaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |