Ik ben 58 en eet nooit gezond. Die zwembandjes krijg ik er voor 17.30 niet meer af hoor!quote:
Jouw zwembandjesquote:Op maandag 1 maart 2010 16:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben 58 en eet nooit gezond. Die zwembandjes krijg ik er voor 17.30 niet meer af hoor!
Ik heb nog nooit een SC met een correct nummer open gedaan.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:30 schreef Lotusss het volgende:
Gaan we terug in de tijd? Dit moet toch echt #568 zijn hoor lieverd!
Lotus is niet te beroerd om te helpenquote:Op maandag 1 maart 2010 16:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben 58 en eet nooit gezond. Die zwembandjes krijg ik er voor 17.30 niet meer af hoor!
Ja die helpt wel eens een handje (of twee)quote:Op maandag 1 maart 2010 16:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Lotus is niet te beroerd om te helpen
Zou 't níét proberenquote:Op maandag 1 maart 2010 16:26 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik wil Ian_Nick wel helpen met oefenen voor die 7 minuten onder water!
Ik voel me genaaidquote:Op maandag 1 maart 2010 16:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Daar heb ik personeel voorquote:Op maandag 1 maart 2010 16:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een SC met een correct nummer open gedaan.
O, O, dat is niet verstandig! Het is met Lotusss net als met de Hulk. Je moet dr niet boos maken!quote:
Ook een mooi nummer zei het een oudje...quote:Op maandag 1 maart 2010 16:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Het blijft me verbazen hoe mensen op die nummers letten...
Met veel liefde en plezierquote:Op maandag 1 maart 2010 16:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja die helpt wel eens een handje (of twee)
quote:Op maandag 1 maart 2010 16:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
Daar kom ik binnenkort nog even op terug
Zie de littekens van D_K.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O, O, dat is niet verstandig! Het is met Lotusss net als met de Hulk. Je moet dr niet boos maken!
2 e's, 8 j'squote:Op maandag 1 maart 2010 16:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Shit, toch met dubbel "e"
Ik zat al te twijfelen
quote:Op maandag 1 maart 2010 16:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
Daar kom ik binnenkort nog even op terug
Fijne comeback, dat wel.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ook een mooi nummer zei het een oudje...
En Hi Noek![]()
Gottago..ben nu wel klaar met werken vind ik zelf.
En ik maar zeggen dat ze van operaties waren!quote:
Daar zoeken we naarquote:Op maandag 1 maart 2010 16:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Het blijft me verbazen hoe mensen op die nummers letten...
Is weer eens een andere verklaring dan "ik ben van de trap gevallen".quote:Op maandag 1 maart 2010 16:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En ik maar zeggen dat ze van operaties waren!
Wait en seequote:Op maandag 1 maart 2010 16:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hèhè! Je komt er nog een keer op?
enne, zonder hoofdletterquote:
Nu weten we allemaal dat het gedaan is met een bot, roestig aardappelschilmesjequote:Op maandag 1 maart 2010 16:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Is weer eens een andere verklaring dan "ik ben van de trap gevallen".
Heeft verder weinig entertainmentwaarde hoor, eerder gemakkelijker om ze uit elkaar te houdenquote:Op maandag 1 maart 2010 16:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom we tellen, maar goed. Alles om jullie te entertainen hè.
Die werkt alleen met kneuzingen!quote:Op maandag 1 maart 2010 16:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Is weer eens een andere verklaring dan "ik ben van de trap gevallen".
Ik ben meer van de chaosquote:Op maandag 1 maart 2010 16:38 schreef D. het volgende:
[..]
Heeft verder weinig entertainmentwaarde hoor, eerder gemakkelijker om ze uit elkaar te houden
oja......*...tapequote:Op maandag 1 maart 2010 16:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die werkt alleen met kneuzingen!![]()
Ik zeg altijd dat ik ben blijven hangen in de grasmaaier!
Hoewel ik wel 'gevallen' was twee weken geleden toen je ik mijn elleboog brak!
Love hurts.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die werkt alleen met kneuzingen!![]()
Ik zeg altijd dat ik ben blijven hangen in de grasmaaier!
Hoewel ik wel 'gevallen' was twee weken geleden toen je ik mijn elleboog brak!
Hoe weet jij nu dat Lotusss toen tape gebruikte om mij de mond te snoeren?quote:
Een bokswedstrijd ook, maar dat doet toch iets minder zeer!quote:
Ik maak het wel weer goed hoorquote:Op maandag 1 maart 2010 16:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een bokswedstrijd ook, maar dat doet toch iets minder zeer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |