abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78594971

Poit: De oldbie in de slowchat. Ziet zich als pater familias van de slowchat en is dit eigenlijk ook. Heeft een klein vierkant gedeukt autootje genaamd Viefje waar meer aan mankeert dan aan een lelijke kreupele bejaarde met chronische diarree: het kopje is hard, de rest kun je drinken.
Rossdale: De slowchatter die af en toe eens binnen komt hupsen en daarna weer even afwezig is. Heeft de bril van Spanky gestolen en is erg blij dat hij zijn modrechten kwijt is. Houdt koei 's nachts wakker met zijn imitatie van disjfa.
Lyzio: De boerse slowchatter. Viert fanatiek vasteloavend ofzoiets en is coach van iets. Heeft de Mexicaanse griep meegenomen van zijn vakantie. Koning der koningen door in het bezit te zijn van een heuze tap! Oprichter van het LBF! ALL HAIL!
Misan: De heel erg slowchatter die niet zo heel erg slowchatter meer is. Heeft sinds kort net als de rest geen sociaal leven meer en is de opperbal uit de slowchat.
koei: De leukste slowchatter. Zorgt altijd voor een vrolijke noot en is de favoriete gesprekspartner van iedereen. Maakt daarnaast ook hele mooie OP's.
Pettigrew81: De workaholic slowchatter. Heeft drie of twee baantjes en heeft daarnaast nog tijd over voor zijn haat/liefde-verhouding met AQuila. Mocht je pillen nodig hebben, dan is hij je man!
disjfa: De oudste slowchatter. Met zijn bijna veertig jaren heeft hij AQuila in shock gebracht. Houdt van mensen beledigen en heeft een grote collectie vreemde plaatjes. Heeft een haat-liefde verhouding met Lyzio en is daarnaast de grootste snurker uit de SC, hoewel Rossdale een goede tweede is!
Reintji: De recreatieve slowchatter. Maakt toffe X-ray foto's en is daarmee wereldberoemd geworden. De Tshirts zouden voor veel geld te koop zijn bij Lennie.
e97073: De apartste slowchatter. In de letterlijke betekenis van het woord. Verzint regelmatig verhalen over filmpjes van vreemdgaande vriendinnen, katten die stikken in kabels en huisgenoten die hem bedreigen. Heeft tevens de neiging om slappe beats te maken en is fanatiek UI bouwer. Heeft na Lennie en Petti ook besloten zijn nick aan te passen.
Fallen: De mysterieuze slowchatter. Gaat hardlopen op zondagochtend vroeg en zet slakjes overeind bij de padvinderij. Heeft irl HIMYM-momenten in de supermarkt inclusief het bijbehorende FAIL.
lkb9000: De slowchatter met tunnel. Heeft een eigen tunnel waar hij geld doorheen stopt en waar Poit jaloers op is. Doet een kunstzinnige opleiding en is dan ook een beetje 'apart'. Gaat raar doen na het eten van truffels.
Tain: De terug van weggeweest slowchatter! Is na een lange afwezigheid plots weer opgedoken en werkt nu als ambtenaar 'kneiterhard'! Tevens zit er een steekje los bij hem en vooral wat steekjes in zijn knie en wordt hij regelmatig voor knulliebullie uitgemaakt.
Socialdisorder: De lange slowchatter. Met zijn 3,91 is deze reus meer dan groot, hij is GIGANTISCH!! Daarnaast houdt ie erg van gesprekken met zn vriendinnetje hier in de SC voeren, en van slechte muziek!
Nebo: De hattrick slowchatter. Heeft na vele pogingen eindelijk een nieuw SC-topic aan mogen maken en scoorde vlak daarna ook gelijk een hattrick. Mag alleen nog maar aangelengde tequila's drinken.
GameBabe: De hoi-dag slowchatter die haar naam waar maakt. Met haar driedubbele leven is zij een sporadisch bezoekster. Ondanks haar uiterlijk dient men niet te zoetsappig over haar te denken aangezien ze je aars whooped met een ferme chokehold.
RitseB: De broekie slowchatter, zijn leeftijd wordt door disjfa gecompenseerd. Zet dit jaar zijn eerste stapjes in de grote enge wereld en kent truukjes om voor 5 cent gratis koffie te krijgen. Heeft zich erg snel omhooggeneukt in de crew en kan daardoor met Rossdale's knopjes spelen.
CraniuM: De eeuwige slowchatter. Deze jongen met hoofdletter M op het einde ja. De nieuwste en meest frisse SC'er die er op dit moment is. Hij heeft meteen zijn stempel gedrukt door in no time een topic vol te kankeren met Edwinuss. Blijft voor altijd in de SC.
De_Kok: De culinaire slowchatter. Zit onder de plak bij Poit en heeft een veel te grote TV voor z'n kamer. Daarnaast heeft hij ook nog een kneiter geil zusje waarvan hij geen foto's wil posten maar die wel gemakkelijk op Facebook is terug te vinden. Is beroemd om zijn 'kwaliteiten' in SingStar.
Gamer_V: De verdwaalde slowchatter. Vraagt zich af wat hij hier eigenlijk doet en heeft een stiekem fetisj voor tvp's. Niemand weet hoe Victor precies heet, maar bijnamen als Vladimir en Valentijn heeft hij des te meer. Is betrapt op breezers in de winkel kopen voor 'anderen'.
SummerBreeze: De breezerslet slowchatter. Is de breezerslet van SD en heeft een decolleté waar de Grand Canyon jaloers op is. Naast lustobject op zowel werk als de SC wordt ze gezien als de wijze lieve vrouw waarmee je geen ruzie wilt maken. Of dit komt daar haar foxy voorkomen of het feit dat ze een GVR als vriend heeft is niet duidelijk.
Lani: De vrouwelijke slowchatter. Houdt van Christian Bale met zo min mogelijk kleding aan, maar lieve ratjes zijn een goed alternatief. Neemt Poit niet mee op vakantie en woont in een huisje aan de rand van het bos.
Morpheus2002: De bazige slowchatter. Is ondanks zijn misleidende naam niet pas zeven jaren oud, maar al 19 jaar ouder. Draagt geen witte sokken naar het werk en zegt nog niet kaal te worden, maar aangezien hij ICT-er is heeft iedereen daar zo zijn twijfels bij...
Sigmund666: De oude meuk slowchatter. Deze man met baard uit Maastricht weet vaak de vinger op de zere plek te leggen bij kinderen uit de brugklas. Zijn gamesverzameling is indrukwekkend te noemen: hij heeft veel games, maar nog meer consoles.
badboynova: De domme slowchatter: koopt een slee op het moment dat het stopt met sneeuwen. Heeft een usericon die je pas herkent na uitleg.
SolidasRock: De ontrouwe slowchatter. Probeert chicks te versieren door zijn betrouwbare nickname. Woont echter in Den Haag, dus die act werkt helaas niet. Komt daarnaast slechts af en toe eens langshoppen, dus trouw is hij ook (nog) niet.
Cue_: Met haar ogen heeft ze menig GAM SCer (man/vrouw) weten te verleiden. Helaas blijkt mevrouw een ware piemelteaser zodra het puntje bij paaltje komt. Heeft smaak qua cabaret maar mist deze bij broodbeleg.

De schandpaal: (Minimaal twee topics normaal doen om hier vanaf te komen, eigenlijk zou de schandpaal niet nodig moeten zijn natuurlijk)
  • Flodder450
  • Nick-Gizmo
  • Kn0x voor het verkloten van de OP in de wiki

In memoriam:
    SpankmasterC: De slowchatter die zegt altijd bezig te zijn maar dat eigenlijk nooit is. Heeft als vreemde hobby het in de magnetron opwarmen van dode kraaien en staat voor alles open behalve voor poep opvangen in een zakje en daar vieze dingen mee doen. Meester Freddie!
    AQuila360: De minst gewaardeerde slowchatter. Iedereen vindt hem irritant maar dat deert hem niet. Gaat spelen in de film van Emarwii en is zijn grootste fan. Was sinds #99 verdwenen uit de SC maar kwam jammer genoeg terug in #126. Liet zich nog maar sporadisch zien en nu helemaal niet meer.
    larry_flynt: De slowchatter met grootheidswaanzin. Denkt dat hij die andere Hugh Hefner is, maar spreekt/schrijft wel verdomd goed Nederlands voor een Amerikaan.
    Skychat: De onfatsoenlijke slowchatter. Heeft zichzelf niet fatsoenlijk voorgesteld dus mag eigenlijk ook nog niet in de OP!

DE OP IS HIER TE VINDEN
    De persoon die een SC-topic sluit opent de volgende. Heeft deze persoon dit niet binnen een kwartier gedaan dan is het aan anderen om een nieuw SC-topic te openen.
  • pi_78595111
    PANASONIC ,heb je daar ook wat op tegen te zeiken SD
    xboxlive: dnova79
    Psn: dnova79
    als god komt, kreunt hy dan (6)
    AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
    pi_78595116
    Hoi

heb trouwens een Philips, grote broertje van LG?

Top TV
    Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
    [TK] enkele Blu-ray films (in seal)
    pi_78595161
    Panasonic heerscht, beetje jammer dat het contrast van de plasma's niet constant blijken te zijn.
    Ik zweer ook bij m'n Bravia. Vind LG ook maar een paupermerk. Typisch zo'n kwantiteit boven kwaliteit merk.
    Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
    Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
    pi_78595162
      maandag 1 maart 2010 @ 16:18:21 #6
    163996 KneusTeun
    Kiss my airs!
    pi_78595206
    Ik hou stug vol dat me tft voor PC fijner gamed dan een 32 inch en grotere plasma LCD of LED....
    's avonds een reus, 'smorgens een kneus
    Xbox: kneusteun
    PSN: kneusteun
    Steam:kneusteun
    pi_78595306
    quote:
    Op maandag 1 maart 2010 16:18 schreef KneusTeun het volgende:
    Ik hou stug vol dat me tft voor PC fijner gamed dan een 32 inch en grotere plasma LCD of LED....
    Ik ga Battlefield ook weer op mijn TFT spelen denk ik
    pi_78595311
    quote:
    Eens, mijn tv kan alles prima bijbenen maar mijn scherm is bijv wel te groot voor MW2 type spellen.

Heb geen tft helaas

Overigens is er naar mijn mening niks mis met een LG tv. Wat ik heb gezien dikke prima en mogelijk komt er ook eentje voor op de slaapkamer.
    pi_78595358
    quote:
    Op maandag 1 maart 2010 16:15 schreef badboynova het volgende:
    PANASONIC ,heb je daar ook wat op tegen te zeiken SD
    Nee, maken bij tijd en wijlen prima TVs. Je moet alleen wel de top-modellen hebben, alles daaronder boeten erg in op beeldkwaliteit IMHO. De Panasonics die ik op het oog had om te kopen waren erg gevoelig voor lichtinval, gecombineerd met de prijs (slechts 50 euro goedkoper dan m'n huidige TV met dynamisch contrast) was het een reden hem niet te nemen. Ik weiger om in een donker kamertje te gaan zitten gamen.
    Are you brave enough to fear?
    SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
    Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
    pi_78595382
    quote:
    Op maandag 1 maart 2010 16:20 schreef Sharpdressedman het volgende:

Overigens is er naar mijn mening niks mis met een LG tv. Wat ik heb gezien dikke prima en mogelijk komt er ook eentje voor op de slaapkamer.
    Dan kan je mij ownen terwijl je ligt te neuken omg.
      maandag 1 maart 2010 @ 16:29:16 #11
    248025 Pettigrew81
    do re mi solativeren
    pi_78595712
    quote:
    Ik game met mijn xbox/ps op een pc monitor
    It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
    [i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
    Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
    Just broke my personal record for most consecutive days lived.
    pi_78596158
    quote:
    Op maandag 1 maart 2010 16:29 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

Ik game met mijn xbox/ps op een pc monitor
    same
    pi_78596456
    55cm beeldbuis ftw bitches
    pi_78596511
    quote:
    Op maandag 1 maart 2010 16:46 schreef lkb9000 het volgende:
    55cm beeldbuis ftw bitches
    zwart/wit & mono toch wel?
    pi_78596548
    Even een schaamteloze cross post.

De ruimte achter de TV is een keuken, en de deur die in de keuken opstaat is de badkamer.

De foto van de keuken heb ik gemaakt op de plek waar de kasten komen te staan, daar is nog een aardige ruimte vrij.
    Die bruine bank is een slaapbank.
      maandag 1 maart 2010 @ 16:50:28 #16
    137377 Gamer_V
    Zie signature
    pi_78596606
    Lowlands

Het enige voordeel van dat het uitverkocht is, is dat mijn geld nu niet meer hoeft te kiezen tussen Pinkpop en Lowlands. Maar meh.
    Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
    *O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
    pi_78596614
    quote:
    Op maandag 1 maart 2010 16:48 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

zwart/wit & mono toch wel?
    Met 4 verschillende grijstonen zelfs!!!
    Polyfoon geluid!
    pi_78596622
    quote:
    Op maandag 1 maart 2010 16:50 schreef Gamer_V het volgende:
    Lowlands

Het enige voordeel van dat het uitverkocht is, is dat mijn geld nu niet meer hoeft te kiezen tussen Pinkpop en Lowlands. Maar meh.
    Lowlands is veel leuker
      maandag 1 maart 2010 @ 16:54:29 #19
    137377 Gamer_V
    Zie signature
    pi_78596781
    quote:
    Op maandag 1 maart 2010 16:51 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Lowlands is veel leuker
    Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
    pi_78597082
    quote:
    Op maandag 1 maart 2010 16:54 schreef Gamer_V het volgende:

[..]

Je kan nog een kaartje kopen waarmee je alleen op de camping mag, ook gezellig
    pi_78597087
    Net met de deur open gescheten.

En
    pi_78597141
    quote:
    Op maandag 1 maart 2010 17:00 schreef Edwinuss het volgende:

En
    Lekker is dat he
    <@Richardfun> top Morthill ^O^
    <@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
    Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
    pi_78597408
    pi_78597544
    zomg, keek even op mijn rekening, sta ik bijna 800 rood als Danny zijn achterstallige schulden overmaakt en mijn loon binnen komt sta ik gelukkig weer in de plus, maar toch word ik er niet gelukkig van
    pi_78597583
    quote:

En
    Heerlijk is dat. In m'n oude appartementje kon ik zelfs met de deur open schijten en tegelijk gamen. Menig Motorstormer heeft mogen meegenieten van Symphonica in Morrone in huize SD
    pi_78597653
    quote:
    Op maandag 1 maart 2010 17:11 schreef Morthill het volgende:
    zomg, keek even op mijn rekening, sta ik bijna 800 rood als Danny zijn achterstallige schulden overmaakt en mijn loon binnen komt sta ik gelukkig weer in de plus, maar toch word ik er niet gelukkig van
    Ik sta ook flink in het rood na al die lowlands kaartjes
    pi_78598217
    quote:
    Op maandag 1 maart 2010 11:05 schreef Kn0x het volgende:

[..]

Was in Sheffield ook zo. En daar waren de vrouwkes ook nog een leuk om naar te kijken.
    en dat was in newcastle ook zo! Alleen liep me vriendin langs me

rood staan? Ik krijg dat echt niet voor elkaar!
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
    Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
    pi_78598243
    quote:
    Op maandag 1 maart 2010 17:13 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Ik sta ook flink in het rood na al die lowlands kaartjes
    Agh, het valt dus wel mee. Maar ja, als je bij elkaar nog iets van 2000 euro krijgt (belastingteruggave over 2009 ook meegerekend), tsja, dan sta je er vervelend voor.
    pi_78599027
    quote:

En
    thats so 1999 !
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
      maandag 1 maart 2010 @ 17:55:54 #30
    111656 Poit
    12-08-12
    pi_78599365
    quote:
    Op maandag 1 maart 2010 17:48 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

thats so 1999 !
    M'n ps3 is nogal 1999
    Dan maar nuttige dingen doen vanavond.. Op tijd naar bed enzo..
      maandag 1 maart 2010 @ 18:07:01 #31
    182714 RitseB
    Walking like a lucky charm
    pi_78599847
    Lkb9000 je hebt PM
    Do androids dream of electric sheep?
    pi_78599936
    quote:
    Op maandag 1 maart 2010 18:07 schreef RitseB het volgende:
    Lkb9000 je hebt PM
      maandag 1 maart 2010 @ 18:10:27 #33
    182714 RitseB
    pi_78599986
    Maar ik was al te laat
    pi_78600045
    quote:
    Op maandag 1 maart 2010 18:10 schreef RitseB het volgende:
    Maar ik was al te laat
    Alsnog erg blij met de naaktfoto's van je zusje hoor
      maandag 1 maart 2010 @ 18:12:46 #35
    182714 RitseB
    pi_78600086
    quote:
    Op maandag 1 maart 2010 18:11 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Alsnog erg blij met de naaktfoto's van je zusje hoor
    Graag gedaan
    pi_78605274
    quote:
    Op maandag 1 maart 2010 16:51 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Lowlands is veel leuker
    Verdeurie

* Reintji Zet deze keer dan zwaar in op een baantje in de bediening
    pi_78605708
    quote:
    Op maandag 1 maart 2010 19:49 schreef Reintji het volgende:

[..]

Verdeurie

Regel je dan wel gratis bier voor me?
    pi_78605970
    http://www.npr.org/templates/story/story.php?storyId=124114812

Official preview Plastic Beach.

Fuckawesome.
    pi_78606757
    Focking hell! Net 400 pakjes voetbal plaatjes uitgezocht
    pi_78606819
    quote:
    Op maandag 1 maart 2010 19:58 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Regel je dan wel gratis bier voor me?
    Tuurlijk niet
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_78606969
    quote:
    Op maandag 1 maart 2010 20:02 schreef SocialDisorder het volgende:
    http://www.npr.org/templates/story/story.php?storyId=124114812

Official preview Plastic Beach.

Fuckawesome.
    Ik kan niet wachten om dat album te luisteren, zal ongetwijfeld 1 van deze dagen wel online staan. Misschien zelfs nu.

Demon Days is voor mij 1 van de tofste albums eva.
      maandag 1 maart 2010 @ 20:22:54 #42
    187674 Sigmund666
    Do not feed the Residents
    pi_78607046
    Techwood!!!!
    U heeft de issues, ik heb de tissues.
    Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
      maandag 1 maart 2010 @ 20:25:24 #43
    182714 RitseB
    pi_78607180
    Bioshock 2 is awesome
      maandag 1 maart 2010 @ 20:30:36 #44
    137377 Gamer_V
    Zie signature
    pi_78607459
    quote:
    Op maandag 1 maart 2010 19:49 schreef Reintji het volgende:

[..]

Verdeurie

Ohja, dit is natuurlijk ook nog een optie
      maandag 1 maart 2010 @ 20:32:22 #45
    187674 Sigmund666
    pi_78607553
    quote:
    Op maandag 1 maart 2010 20:25 schreef RitseB het volgende:
    Bioshock 2 is awesome
    QFT!
    pi_78609518
    quote:
    Op maandag 1 maart 2010 20:18 schreef Reintji het volgende:

[..]

Tuurlijk niet
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Yaaay gratis bier
    pi_78609902
    Mooi huisje Ed! Een koelkast naast je computer Dat doet me toch denken aan toen ik samen woonde, toen hadden we 1 gewone koelkast, en een kleine koelkast helemaal vol met bier. Maar toen dronk ik ook nog veel meer, ik heb nu 1 kratje staan die volgens mij alweer bijna over datum is

En Sony Ik ben blij met mn slimme PS3!
    RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
      maandag 1 maart 2010 @ 21:18:56 #48
    163996 KneusTeun
    Kiss my airs!
    pi_78610039
    Ik heb een winter depressie geloof ik.....
    pi_78610071
    quote:
    Op maandag 1 maart 2010 21:18 schreef KneusTeun het volgende:
    Ik heb een winter depressie geloof ik.....
    vertel....
      maandag 1 maart 2010 @ 21:21:52 #50
    163996 KneusTeun
    Kiss my airs!
    pi_78610233
    Gewoon heb nergens meer zin in.... te lam om 2 minuten te fietsen om ff pils te doen.
    Ik heb weer zin om in een korte broek en flipflops achter een bbq te staan en dronken de bodem van een opgedroogde sloot te bekijken ipv helemaal doorweekt dronken naar huis te kruipen.....
      maandag 1 maart 2010 @ 21:22:42 #51
    163996 KneusTeun
    Kiss my airs!
    pi_78610303
    quote:
    Op maandag 1 maart 2010 21:19 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]

vertel....
    Maar jij bent fries... jij wilt alleen maar schaatsen.... jij begrijpt de zomer niet
    pi_78610395
    quote:
    Op maandag 1 maart 2010 21:16 schreef koei het volgende:
    Mooi huisje Ed! Een koelkast naast je computer Dat doet me toch denken aan toen ik samen woonde, toen hadden we 1 gewone koelkast, en een kleine koelkast helemaal vol met bier. Maar toen dronk ik ook nog veel meer, ik heb nu 1 kratje staan die volgens mij alweer bijna over datum is

En Sony Ik ben blij met mn slimme PS3!
    Sinds ik een PS3 heb is dit de eerste keer dat ik een beetje respect krijg voor dat apparaat, vanwege heavy rain. Maar dan krijg je dit soort dingen, en heavy rain heeft ook nog eens framerate problemen en is ook al eens flink vastgelopen... Jammer
    pi_78610506
    quote:
    Op maandag 1 maart 2010 21:22 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Maar jij bent fries... jij wilt alleen maar schaatsen.... jij begrijpt de zomer niet
    Dat is mijn vriendin

Maar die is ook gek op de zomer en gaat 5x per jaar op vakantie ...

vandaag Leeuwarden - Zaltbommel gereden en eindelijk weer eens lekker in het zonnetje

Geen files, langer licht, iedereen vrolijk op een maandag
    pi_78610906
    quote:
    Op maandag 1 maart 2010 21:21 schreef KneusTeun het volgende:
    Gewoon heb nergens meer zin in.... te lam om 2 minuten te fietsen om ff pils te doen.
    Whehehe, da's wel heel triest
    pi_78611458
      maandag 1 maart 2010 @ 21:42:29 #56
    163996 KneusTeun
    Kiss my airs!
    pi_78611483
    quote:
    Op maandag 1 maart 2010 21:32 schreef Reintji het volgende:

[..]

Whehehe, da's wel heel triest
    Jup, maar ik kijk dan vanuit mijn warme huis naar buiten, zie al die regen en dan heb ik totaal geen zin in fietsen meer.
    pi_78611484
    Ze begon helemaal te schokken patrick!
      maandag 1 maart 2010 @ 21:45:36 #58
    163996 KneusTeun
    Kiss my airs!
    pi_78611664
    Toen ik nog bij me ouders woonde, woonde ik in een recreatie gebied met 254 hectare tuin en daar een zwemvijver etc. Lekker de hele zomer door het bos rennen en zwemmen en vuur stoken....

vroeger was alles beter
      maandag 1 maart 2010 @ 21:52:04 #59
    163996 KneusTeun
    Kiss my airs!
    pi_78612095
    quote:
    Op maandag 1 maart 2010 21:25 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]

Dat is mijn vriendin

Maar die is ook gek op de zomer en gaat 5x per jaar op vakantie ...

vandaag Leeuwarden - Zaltbommel gereden en eindelijk weer eens lekker in het zonnetje

Geen files, langer licht, iedereen vrolijk op een maandag
    Oke schaatsen kan leuk zijn

pi_78613286
    Reintji retweet Rob Dyrdek, wat een baas! nl
    pi_78614298
    quote:
    Op maandag 1 maart 2010 21:52 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Oke schaatsen kan leuk zijn
    [ afbeelding ]

kruisje
    pi_78614501
    IK WIL MN N900 IK KAN NIET MEER WACHTEN
    pi_78615279
    quote:
    Op maandag 1 maart 2010 22:08 schreef lkb9000 het volgende:
    Reintji retweet Rob Dyrdek, wat een baas! nl
    Rob en Big deze week. Jeweetz op EmTeVee
    pi_78615755
    Ik heb Reintji en Lenny niet op Twitter
    pi_78615931
    quote:
    Op maandag 1 maart 2010 22:38 schreef Reintji het volgende:

[..]

Rob en Big deze week. Jeweetz op EmTeVee
    Maar nog steeds geen nieuwe afleveringen ook nog niet van fantasy factory
    pi_78617018
    ah winnen met economie in Civ Revolution terwijl de laatst overgebleven vijand 75% van de wereld in handen heeft (ok, als ik enigszins mijn best had gedaan op militair vlak was dat veel minder geweest)
    pi_78617207
    Een politiek leider die zijn fouten erkent, magisch!
    pi_78618598
    Ik ga volgende week een weekje housesitten bij mn ouders heb ik besloten! Eens kijken of ik daar wat aan mn studie kan doen en anders dan wordt het iig een weekje relaxen met hun grote tv en bubbelbad!

Alleen even bedenken wat ik met mn eigen katten ga doen. Die een week meenemen gaat geen succes worden denk ik...
    pi_78618638
    Heb anders niet veel te melden hoor ed. Behalve foursquare, dat is ook wel wat voor jou lenny
    pi_78618683
    Kunnen je ouders op de katten passen
    pi_78618742
    quote:
    Op maandag 1 maart 2010 23:37 schreef Reintji het volgende:
    Heb anders niet veel te melden hoor ed. Behalve foursquare, dat is ook wel wat voor jou lenny

Wasdadan?
    pi_78618788
    Nee, mn ouders gaan op vakantie. En mijn katten naar Oostenrijk meenemen voor een weekje gaan ze ook niet waarderen, zowel mn ouders als de katten
      maandag 1 maart 2010 @ 23:41:23 #73
    111656 Poit
    12-08-12
    pi_78618789
    quote:
    Op maandag 1 maart 2010 23:40 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Wasdadan?
    Een omgekeerde barkruk waar vier homo's overheen zakken..
    pi_78618830
    quote:
    Op maandag 1 maart 2010 23:41 schreef Poit het volgende:

[..]

Dan moet je wel erg slanke homo's hebben, of een erg grote barkruk
    pi_78618921
    quote:
    Op maandag 1 maart 2010 23:41 schreef Poit het volgende:

[..]

pi_78619071
    quote:
    Op maandag 1 maart 2010 23:40 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Wasdadan?
    foursquare.com een social game waarbij je zelf inlogt op een bepaalde locarie en daar punten voor krijgt. Je kunt zo ook gemakkelijk info delen over een plek en zien wie daar op dat moment is. Werkt samen met facebook en/of twitter.
    pi_78619194
    Ik ben nooit zo ver buiten damsterdiep
    pi_78619318
    quote:
    Op maandag 1 maart 2010 20:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
    Focking hell! Net 400 pakjes voetbal plaatjes uitgezocht

pi_78619353
    en wat is er aan de hand met de ps3??
    pi_78619427
    quote:
    Op maandag 1 maart 2010 22:26 schreef lkb9000 het volgende:
    IK WIL MN N900 IK KAN NIET MEER WACHTEN
    Wanneer krijg je hem ?
    quote:
    Op maandag 1 maart 2010 22:45 schreef Edwinuss het volgende:
    Ik heb Reintji en Lenny niet op Twitter
    Ik jou ook niet !
    pi_78619498
    quote:
    Op maandag 1 maart 2010 23:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
    en wat is er aan de hand met de ps3??
    Je bedoelt Sony's equivalent van de RRoD?
    pi_78619732
    quote:
    Op maandag 1 maart 2010 23:51 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
    Wat moet je ermee? Kan ik missende voetbalplaatjes nu bij jou bestellen?
    pi_78619867
    quote:
    Op maandag 1 maart 2010 23:54 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Wanneer krijg je hem ?
    Ik word waarschijnlijk deze week gebeld dat ie er is
      dinsdag 2 maart 2010 @ 00:04:03 #84
    187674 Sigmund666
    pi_78619872
    quote:
    Op maandag 1 maart 2010 23:51 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
    Ben je gay ofzo?
    Waarom lak je je nagels?
    pi_78619971
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 00:01 schreef koei het volgende:

[..]

Wat moet je ermee? Kan ik missende voetbalplaatjes nu bij jou bestellen?
    Mis je der zoveel dan?

Nja morgen moet ik doos 2 gaan uitzoeken! \(is voor ruilmiddag van de AH) Maar de 3 nieuwe zaten er ook al bij
    als je dan ff je nummers in een pm dropt, dan stuur ik ze wel op!
    pi_78620096
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 00:03 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Ik word waarschijnlijk deze week gebeld dat ie er is
    Let's hope so!
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 00:04 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Ben je gay ofzo?
    Waarom lak je je nagels?
    pi_78620338
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 00:08 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Let's hope so!
    Inderdaad, ik kan echt niet meer wachten
    pi_78620412
    Ik twijfel nog!

Wil misschien nog wel wachten tot de nieuwe google phone of iphone
      dinsdag 2 maart 2010 @ 00:20:31 #89
    187674 Sigmund666
    pi_78620466
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 00:08 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Let's hope so!
    [..]

Ik meen het heel serieus. Ik ga je niet uitlachen ofzo
    SPOILER
    pi_78620499
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 00:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
    Ik twijfel nog!

Wil misschien nog wel wachten tot de nieuwe google phone of iphone
    Met de n900 kan je ook android dualbooten

Ik zal je op de hoogte houden van mn ervaringen
    pi_78620674
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 00:20 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Ik meen het heel serieus. Ik ga je niet uitlachen ofzo
    SPOILER
    vond het grappig dat je uberhaupt nog moeite doet
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 00:21 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Met de n900 kan je ook android dualbooten

Ik zal je op de hoogte houden van mn ervaringen
    nou dat ze maar eens opschieten dan !!
    Nja me laatste nokia was de E71, en die viel na een paar weekjes wel tegen
    pi_78620704
    Meen je, nice!
    pi_78620723
    Dat van android en de n900
    pi_78620804
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 00:28 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

vond het grappig dat je uberhaupt nog moeite doet
    [..]

nou dat ze maar eens opschieten dan !!
    Nja me laatste nokia was de E71, en die viel na een paar weekjes wel tegen
    Tja die draait nog symbian of niet? Is bijna niet te vergelijken.
    Daarnaast vind ik die blackberry vorm telefoons zeker niet fijn, te klein scherm en irritante toetsen
    pi_78620845
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 00:29 schreef Reintji het volgende:
    Dat van android en de n900
    Ja vet he is op het moment volgens mij nog niet veel meer dan Proof of Concept, maar zeker interessant wat de mogelijkheden zijn
    pi_78620883
    quote:
    Op maandag 1 maart 2010 23:55 schreef Morthill het volgende:

[..]

Je bedoelt Sony's equivalent van de RRoD?
    ApocalyPS3
      dinsdag 2 maart 2010 @ 00:45:20 #97
    248025 Pettigrew81
    do re mi solativeren
    pi_78621040
    PS3: Zondag was ik nog 3 jaar oud, vandaag -7. Ja ik ga hard achteruit
    It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
    [i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
    Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
    Just broke my personal record for most consecutive days lived.
    pi_78621066
    Wat wel fijn is aan nokia's is dat geluid goed hard kan !
    pi_78621067
    PS3 is de bron van de eeuwige jeugd
    pi_78621147
    Had zaterdag ook al dat me PS3 ineens helemaal hersteld moest worden! Te vaak aan en uitzetten :/
    pi_78621297
    Zo, Breaking Bad S1 en S2, Eureka S2 en S3, True Blood S2 en Its always Sunny in Philadelphia S1 staan in de downloadrij! Nu eerst nog even een aflevering van Jericho kijken, die kwam ik nog op mn portable hdd tegen!
    pi_78621350
    Zet Breaking Bad maar op de hoogste prioriteit misschien begin ik er ook weer mee, om up to date te komen voor t 3e seizoen
    pi_78621399
    Het eerste seizoen staat ook op hoogste prio!
    pi_78621419
    tof! Damn ik moet slapen maar ik heb zin om breaking bad te kijken
    pi_78621462
    Ik ga maar eens slapen! Anders word morgen weer een kut dag! Overwerken FTL!

Weltrusten!
    pi_78621484
    Ik ook maar
    pi_78621530
    Verdomme ik wou na frasier gaan slapen, eindigt het eerste stuk van malcolm in the middle met een pistool in iemands tas, nu wil ik dat ook zien
    pi_78621531
    Nou, gezellig maar weer!

Ik ga wel in een hoekje zitten huilen
    pi_78621551
    Ga maar in een hoekje breaking bad kijken, zet de eerste aflevering van het seizoen maar op de hoogste prioriteit
      dinsdag 2 maart 2010 @ 01:27:22 #111
    187674 Sigmund666
    pi_78621685
    quote:
    The Blob bestaat echt!

pi_78621704
    raaaage
    pi_78623109
    Morning dames!
    pi_78623588
    goede smorgens deze ochtend
      dinsdag 2 maart 2010 @ 09:35:08 #115
    187674 Sigmund666
    pi_78624764
    Goeiemiddag iedereen
      dinsdag 2 maart 2010 @ 10:12:06 #116
    111656 Poit
    12-08-12
    pi_78625725
    Goedemorgen schattepatatjes!
    pi_78625938
    kut verslapen
    pi_78626065
    hoi
      dinsdag 2 maart 2010 @ 10:27:14 #119
    56056 SocialDisorder
    Come To Daddy
    pi_78626257
    Mogge

Schijt-Activision

ruzie tussen Jason West (directeur Infinity Ward) en Activision: West ontslagen en reusachtige sportschooltypes met een totaal-IQ van Bonny St Claire hebben het pand van IW overgenomen. Serieus, WTF is dat voor bedrijf?
      dinsdag 2 maart 2010 @ 10:28:09 #120
    187674 Sigmund666
    pi_78626288
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 10:27 schreef SocialDisorder het volgende:
    Mogge

Schijt-Activision

ruzie tussen Jason West (directeur Infinity Ward) en Activision: West ontslagen en reusachtige sportschooltypes met een totaal-IQ van Bonny St Claire hebben het pand van IW overgenomen. Serieus, WTF is dat voor bedrijf?
    Bonnie wie? Oooooooh, drankorgeltje

Ik ga me even de Bluray van Fight Club scoren. Spijtig dat Forest Gump niet meer te krijgen is.
    (dat is ook niet gek, aangezien hij pas 15 maart uitkomt )

[ Bericht 9% gewijzigd door Sigmund666 op 02-03-2010 10:43:06 ]
      dinsdag 2 maart 2010 @ 10:56:28 #121
    56056 SocialDisorder
    Come To Daddy
    pi_78627288
    Ik wil de BluRay van Moulin Rouge, fucking 20th Century Fox mag daar wel eens mee opschieten. Ik heb de beelden gezien op een BluRay/HD demonstratie (intro-scène van Nicole Kidman) en dat was gewoon prachtig!
      dinsdag 2 maart 2010 @ 11:23:01 #122
    163996 KneusTeun
    Kiss my airs!
    pi_78628422
    Als je je Macbook bij de lokale mac shop even tijdelijk uit mekaar haalt zou je dan nog garantie houden?
      dinsdag 2 maart 2010 @ 11:24:32 #123
    111656 Poit
    12-08-12
    pi_78628504
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 10:56 schreef SocialDisorder het volgende:
    Ik wil de BluRay van Moulin Rouge, fucking 20th Century Fox mag daar wel eens mee opschieten. Ik heb de beelden gezien op een BluRay/HD demonstratie (intro-scène van Nicole Kidman) en dat was gewoon prachtig!
      dinsdag 2 maart 2010 @ 11:25:12 #124
    111656 Poit
    12-08-12
    pi_78628540
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 11:23 schreef KneusTeun het volgende:
    Als je je Macbook bij de lokale mac shop even tijdelijk uit mekaar haalt zou je dan nog garantie houden?
    Waarom zou je hem zelf uit elkaar halen als je in een macshop bent?
    En nee, dat denk ik niet.
      dinsdag 2 maart 2010 @ 11:29:41 #125
    163996 KneusTeun
    Kiss my airs!
    pi_78628738
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 11:25 schreef Poit het volgende:

[..]

Waarom zou je hem zelf uit elkaar halen als je in een macshop bent?
    En nee, dat denk ik niet.
    Ik ga me paintball marker laten annodiseren, en aangezien dat per kilo gaat leek me wel tof om me macbookpro ook te laten doen
    pi_78628968
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 11:29 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Ik ga me paintball marker laten annodiseren, en aangezien dat per kilo gaat leek me wel tof om me macbookpro ook te laten doen
    Watte? Wie googlet het even voor me?
    pi_78629020
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 11:35 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Watte? Wie googlet het even voor me?
    je kunt best zelf googelen

googlen bestaan niet
      dinsdag 2 maart 2010 @ 11:36:13 #128
    163996 KneusTeun
    Kiss my airs!
    pi_78629021
    Dat is aluminium een andere kleur geven.....
    pi_78629069
    pi_78629181
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 11:36 schreef Morthill het volgende:

[..]

je kunt best zelf googelen

googlen bestaan niet
    Dat is Gronings voor googelen, moet je weten
    pi_78629227
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 11:36 schreef KneusTeun het volgende:
    Dat is aluminium een andere kleur geven.....
    Dat zou wel heeel vet zijn met een macbook pro ja
      dinsdag 2 maart 2010 @ 11:41:39 #132
    163996 KneusTeun
    Kiss my airs!
    pi_78629256
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 11:40 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Dat zou wel heeel vet zijn met een macbook pro ja
    Jup maar wil me garantie niet verneuken ofzo...... dus ff uitzoeken hoe en wat...
    pi_78629308
    Ik ben bang dat je je garantie wel verliest dan, misschien als je de mensen bij de mac store hem uit en weer in elkaar laat zetten maar dat zal ook niet gratis zijn
      dinsdag 2 maart 2010 @ 11:44:18 #134
    111656 Poit
    12-08-12
    pi_78629376
    Ik heb een windje gelaten
    pi_78629444
    Ik zou de Macbook roze maken
    pi_78629504
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 11:45 schreef Edwinuss het volgende:
    Ik gifgroen
    pi_78629533
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 11:44 schreef Poit het volgende:
    Ik heb een windje gelaten
    Hihi jakkiebah
    pi_78629551
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 11:47 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Ik gifgroen
    Of babyblauw
    pi_78629695

Komt dicht bij Demon Days. Maar wat een album
    Origineel
    Lekkere beats
    Mos Def
    pi_78629697
    of chroom
    pi_78629714
    GOOGLE CHROME OMGG
      dinsdag 2 maart 2010 @ 11:55:04 #142
    138965 Kn0x
    BLLAAARGH!
    pi_78629859
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 11:51 schreef Edwinuss het volgende:
    [ afbeelding ]

Komt dicht bij Demon Days. Maar wat een album
    Origineel
    Lekkere beats
    Mos Def
    Mos Def, wat een held

Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
    pi_78629866
    oh my godgod!
    pi_78629954
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 11:55 schreef Kn0x het volgende:

[..]

Mos Def, wat een held

[ afbeelding ]
    Mos Def is briljant. Ik ken Mos Def eigenlijk van de Dave Chappele show

Maar z'n muziek
      dinsdag 2 maart 2010 @ 11:58:52 #145
    163996 KneusTeun
    Kiss my airs!
    pi_78630023
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 11:45 schreef Edwinuss het volgende:
    Me marker wordt hoogst waarschijnlijk roze. dus kan me MCBp ook makkelijk roze maken

En wat chroom betreft, dat heet verchromen is ander proces.
    pi_78630053
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 11:58 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Me marker wordt hoogst waarschijnlijk roze. dus kan me MCBp ook makkelijk roze maken

En wat chroom betreft, dat heet verchromen is ander proces.
    Naja, misschien de kleur chroom? Ofzo?

Je moet maar even foto's posten als je klaar bent
    pi_78630148
    MET GLITTERS!
      dinsdag 2 maart 2010 @ 12:02:40 #148
    132740 Sharpdressedman
    Fryslân Boppe
    pi_78630191
    je marker roze

Dan weet je zeker dat ze je allemaal moeten hebben

SCHIET OP MIJ SCHIET OP MIJ

edit:
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 12:01 schreef lkb9000 het volgende:
    MET GLITTERS!

ik zie het al helemaal voor me
      dinsdag 2 maart 2010 @ 12:03:02 #149
    163996 KneusTeun
    Kiss my airs!
    pi_78630205
    Ik wil eerst uitzoeken hoe ik me garantie niet verneuk, hecht ik nog wel wat waarde aan.
      dinsdag 2 maart 2010 @ 12:06:52 #150
    163996 KneusTeun
    Kiss my airs!
    pi_78630373

Die grijze onderdelen roze + die lange staaf met slang eraan (inline regulator)

En zo je MCB:
    pi_78630659
    Annodiseren ! Mooie spiegelplaat heb je dan !
      dinsdag 2 maart 2010 @ 12:23:32 #152
    163996 KneusTeun
    Kiss my airs!
    pi_78631038
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 12:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
    Annodiseren ! Mooie spiegelplaat heb je dan !
    Hoezo spiegelplaat? je bedoelt die afbeelding? dat is inderdaad wel hoogglans...
    pi_78631161
    Ik zou iemand van West Coast Customs de paint job laten doen, en dan vragen of hij er een lekker wijf op wil laten maken.

Kost je ongetwijfeld een paar knaken, maar dan ben je ook een knaak.
      dinsdag 2 maart 2010 @ 12:32:06 #154
    132740 Sharpdressedman
    Fryslân Boppe
    pi_78631360
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 12:26 schreef Edwinuss het volgende:
    Ik zou iemand van West Coast Customs de paint job laten doen, en dan vragen of hij er een lekker wijf op wil laten maken.

Haal een poster en een prit stift (of gebruik je eigen, voor gebruik ff schudden) en klaar ben je
      dinsdag 2 maart 2010 @ 12:33:15 #155
    163996 KneusTeun
    Kiss my airs!
    pi_78631410
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 12:26 schreef Edwinuss het volgende:

Ik wil graag die print van je baby blauwe behang erop
    pi_78631415
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 12:32 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]

Haal een poster en een prit stift (of gebruik je eigen) en klaar ben je
    Als hij z'n eigen gaat gebruiken dan gaat hij vast 'Medic!!' roepen.
    En dan denk je zeker dat ik hem ga helpen?
      dinsdag 2 maart 2010 @ 12:36:47 #157
    111656 Poit
    12-08-12
    pi_78631559
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 12:33 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

dinsdag 2 maart 2010 @ 12:37:24 #158
    132740 Sharpdressedman
    Fryslân Boppe
    pi_78631584
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 12:33 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Als hij z'n eigen gaat gebruiken dan gaat hij vast 'Medic!!' roepen.
    En dan denk je zeker dat ik hem ga helpen?
    Soms moet je kijken naar het groter belang en een gestrande broeder fappend achterlaten
    pi_78631595
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 12:33 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Donderdag gaat het wit worden, dan moet je wel snel zijn
      dinsdag 2 maart 2010 @ 12:41:11 #160
    163996 KneusTeun
    Kiss my airs!
    pi_78631739
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 12:37 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Donderdag gaat het wit worden, dan moet je wel snel zijn
    We remember this thursday as the day that all the style left the house....
    pi_78631802
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 12:41 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

We remember this thursday as the day that all the style left the house....
    Superfast Jellyfish.
      dinsdag 2 maart 2010 @ 12:47:20 #162
    132740 Sharpdressedman
    Fryslân Boppe
    pi_78631960
    moet er iemand nu amen gaan zeggen ofzo/
    pi_78631979
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 12:23 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Hoezo spiegelplaat? je bedoelt die afbeelding? dat is inderdaad wel hoogglans...
    Wij hebben regelmatig wel van dat spul hier liggen op 2000x1000, en dan lijkt het net alsof het een spiegel is!

Mooi spul !
      dinsdag 2 maart 2010 @ 12:49:06 #164
    163996 KneusTeun
    Kiss my airs!
    pi_78632037
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 12:47 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Wij hebben regelmatig wel van dat spul hier liggen op 2000x1000, en dan lijkt het net alsof het een spiegel is!

Mooi spul !
    Ik hoop niet dat je iets door de war haalt, als je anodiseren op een rol hebt
    Dit is een chemisch bad namelijk...... waar een bepaald kleurstof aan toegevoegd wordt.
    pi_78632122
    Ik ga even poepen met de deur open
    pi_78632344
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 12:49 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Ik hoop niet dat je iets door de war haalt, als je anodiseren op een rol hebt
    Dit is een chemisch bad namelijk...... waar een bepaald kleurstof aan toegevoegd wordt.
    Waar denk je dat die plaat in gedaan word ?
      dinsdag 2 maart 2010 @ 12:57:52 #167
    132740 Sharpdressedman
    Fryslân Boppe
    pi_78632389
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 12:50 schreef Edwinuss het volgende:
    Ik ga even poepen met de deur open
    thx voor de melding, trek ik hier de ramen even dicht
      dinsdag 2 maart 2010 @ 13:00:32 #168
    163996 KneusTeun
    Kiss my airs!
    pi_78632501
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 12:56 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Waar denk je dat die plaat in gedaan word ?
    Hoezo plaat? welke plaat?

Als je aluminium anodiseert, laat je het object in een zuurbad zakken, en daarna in een bad met een mix van chemicaliën en kleurstof.
    Dus ik snap ff niet wat je op de rol hebt?
    pi_78632543
    Ik ga nog even proberen te slapen, ben nog niet helemaal fit en wil morgen graag weer werken.

Fijne middag nog dames
    pi_78632548
    Vandaag is hier een nieuwe telefoniste komen werken
    pi_78632861
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 13:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
    Kom maar op met de foto's, want er moest gefapt worden door iemand hier.
    AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
      dinsdag 2 maart 2010 @ 13:23:40 #172
    187674 Sigmund666
    pi_78633414
    quote:
    En dan, onverwachts, blijkt ze 46, gereïntregreerd en 46 jaar jong en net bekomen van de opvliegers
      dinsdag 2 maart 2010 @ 13:37:49 #173
    132740 Sharpdressedman
    Fryslân Boppe
    pi_78633889
    quote:
    ik zag gisteren ook een nieuwe bij ons op het werk, die was ook te leuk
      dinsdag 2 maart 2010 @ 13:40:15 #174
    56056 SocialDisorder
    Come To Daddy
    pi_78633994
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 13:23 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

En dan, onverwachts, blijkt ze 46, gereïntregreerd en 46 jaar jong en net bekomen van de opvliegers
      dinsdag 2 maart 2010 @ 13:45:08 #175
    111656 Poit
    12-08-12
    pi_78634185
    Zo, lekker een wandelingetje gemaakt. Nu weer hard aan de arbeit Wij hebben trouwens ook een leuke balimedewerkster
    pi_78634213
    Meer sex op het werk, daar wil ik wel voor gaan stemmen hoor:').
      dinsdag 2 maart 2010 @ 13:46:13 #177
    187674 Sigmund666
    pi_78634225
    De Bluray van Fight Club gehaald. Dat menu is echt ROFL

Dat was echt zo'n dikke WTF, maar het typeert de hele Fight Club-style
      dinsdag 2 maart 2010 @ 13:48:06 #178
    56056 SocialDisorder
    Come To Daddy
    pi_78634296
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 13:46 schreef Sigmund666 het volgende:

So awesome!
    pi_78634603
    quote:

Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_78635758
    quote:

geniaal
    pi_78635772
      dinsdag 2 maart 2010 @ 14:30:02 #182
    111656 Poit
    12-08-12
    pi_78636000
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 14:24 schreef Edwinuss het volgende:
      dinsdag 2 maart 2010 @ 14:31:43 #183
    138965 Kn0x
    BLLAAARGH!
    pi_78636078
    quote:

Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
    pi_78636407
    quote:

pi_78636618
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 13:00 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Hoezo plaat? welke plaat?

Als je aluminium anodiseert, laat je het object in een zuurbad zakken, en daarna in een bad met een mix van chemicaliën en kleurstof.
    Dus ik snap ff niet wat je op de rol hebt?
    teun, ik heb niet over een rol gehad !
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 13:23 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

dat van 46 heb je gelijk in !
      dinsdag 2 maart 2010 @ 14:46:32 #187
    56056 SocialDisorder
    Come To Daddy
    pi_78636700
    pi_78637901
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
      dinsdag 2 maart 2010 @ 15:18:00 #189
    111656 Poit
    12-08-12
    pi_78638036
    HAHA, Geniaal!!
    pi_78638688
    Dan moet je best wel dronken zijn
      dinsdag 2 maart 2010 @ 15:41:13 #191
    187674 Sigmund666
    pi_78638947
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 15:14 schreef Tain het volgende:
    [ afbeelding ]
    Insert

pi_78639058
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 15:35 schreef Edwinuss het volgende:
    Dan moet je best wel dronken zijn

www.slaeendraakaandehaak.nl

Maar volgens mij is die site dood!
    pi_78639140
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
      dinsdag 2 maart 2010 @ 15:51:08 #194
    132740 Sharpdressedman
    Fryslân Boppe
    pi_78639418
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 15:45 schreef Tain het volgende:
    [ afbeelding ]
      dinsdag 2 maart 2010 @ 15:51:26 #195
    187674 Sigmund666
    pi_78639436

dinsdag 2 maart 2010 @ 15:51:52 #196
    132740 Sharpdressedman
    Fryslân Boppe
    pi_78639453
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 15:14 schreef Tain het volgende:
    [ afbeelding ]
    hoe kun je dit nu niet doorhebben
    pi_78639731
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 15:51 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]

Heel veel alcohol drinken
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
      dinsdag 2 maart 2010 @ 15:59:06 #198
    111656 Poit
    12-08-12
    pi_78639772
    quote:

[..]

Zwarte gaten ftw
      dinsdag 2 maart 2010 @ 16:04:48 #199
    56056 SocialDisorder
    Come To Daddy
    pi_78640050
    quote:

[..]

Teveel drinken + ontzettend geil zijn = disaster
      dinsdag 2 maart 2010 @ 16:16:58 #200
    111656 Poit
    12-08-12
    pi_78640550
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 16:04 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Teveel drinken + ontzettend geil zijn = disaster
    Story of my life
    pi_78641123
    I'M BACK BITCHES!!!!!!!!!!!
      dinsdag 2 maart 2010 @ 16:33:54 #202
    56056 SocialDisorder
    Come To Daddy
    pi_78641299
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 16:16 schreef Poit het volgende:

[..]

Story of my life
    I've had my share of moments maar gelukkig nooit zo erg als daarboven
    pi_78641336
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 16:29 schreef larry_flynt het volgende:
    I'M BACK BITCHES!!!!!!!!!!!
    pi_78641421
    Hoe is het allemaal hier?
    pi_78641579
    Like a Boss.
      dinsdag 2 maart 2010 @ 16:40:16 #206
    111656 Poit
    12-08-12
    pi_78641592
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 16:33 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

I've had my share of moments maar gelukkig nooit zo erg als daarboven
    Nee ik ook niet, maar het scheelt niet veel
    pi_78641971
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 16:39 schreef Edwinuss het volgende:
    Like a Boss.
    I'm on a fucking boat!!!!
      dinsdag 2 maart 2010 @ 16:48:17 #208
    182714 RitseB
    pi_78641975
    Geslaagd voor mijn theorie
    pi_78642046
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 16:48 schreef RitseB het volgende:
    yaaaay!
      dinsdag 2 maart 2010 @ 16:51:12 #210
    182714 RitseB
    pi_78642078
    Had geen fout meer moeten hebben
      dinsdag 2 maart 2010 @ 16:51:45 #211
    111656 Poit
    12-08-12
    pi_78642098
    quote:
    Tzal godver tijd worden..
    Mag je nu ook voorin zitten?
      dinsdag 2 maart 2010 @ 16:52:28 #212
    182714 RitseB
    pi_78642128
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 16:51 schreef Poit het volgende:

[..]

Tzal godver tijd worden..
    Mag je nu ook voorin zitten?
    Ja hoor zelfs aan het stuur
    pi_78642203
    "Peggle is to productivity, what a sawed off shotgun is to your face"

http://www.gametrailers.com/video/skirmish-65-epicbattlecry/62541
      dinsdag 2 maart 2010 @ 16:55:52 #214
    111656 Poit
    12-08-12
    pi_78642278
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 16:52 schreef RitseB het volgende:

[..]

Ja hoor zelfs aan het stuur
    JAHOOOR!!
      dinsdag 2 maart 2010 @ 16:56:29 #215
    182714 RitseB
    pi_78642305
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 16:55 schreef Poit het volgende:

[..]

JAHOOOR!!
    Ja
      dinsdag 2 maart 2010 @ 17:04:39 #216
    111656 Poit
    12-08-12
    pi_78642673
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 16:56 schreef RitseB het volgende:

[..]

Ja
      dinsdag 2 maart 2010 @ 17:10:14 #217
    182714 RitseB
    pi_78642934
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 17:04 schreef Poit het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
    Die ja
      dinsdag 2 maart 2010 @ 17:11:40 #218
    111656 Poit
    12-08-12
    pi_78642994
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 17:10 schreef RitseB het volgende:

[..]

Die ja
      dinsdag 2 maart 2010 @ 17:12:30 #219
    56056 SocialDisorder
    Come To Daddy
    pi_78643022
    quote:
    Ben je bijna een grote jongen!
      dinsdag 2 maart 2010 @ 17:21:10 #220
    182714 RitseB
    pi_78643341
    pi_78643499
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 17:21 schreef RitseB het volgende:
    [TK] Xbox 360 + 3 Spellen

Spam
    Je gaat je console verkopen voor een PS3?
      dinsdag 2 maart 2010 @ 17:26:26 #222
    182714 RitseB
    pi_78643552
    Voorwaarde van mijn vader voor zijn bijdrage
    pi_78643569
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 17:25 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Je gaat je console verkopen voor een PS3?
    Ik geef hem geen ongeluk.
    pi_78643578
    Wat jammer.

Maar waarom een PS3?
      dinsdag 2 maart 2010 @ 17:28:18 #225
    182714 RitseB
    pi_78643629
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 17:26 schreef WSquater het volgende:

[..]

Ik geef hem geen ongeluk.
    Gelukkig niet nee
      dinsdag 2 maart 2010 @ 17:29:01 #226
    182714 RitseB
    pi_78643654
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 17:27 schreef Edwinuss het volgende:
    Wat jammer.

Maar waarom een PS3?
    Media centre + Blu Ray (en Heavy Rain God of War)
      dinsdag 2 maart 2010 @ 17:32:37 #227
    111656 Poit
    12-08-12
    pi_78643806
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 17:29 schreef RitseB het volgende:

[..]

Verkeerde antwoord..
    Omdat je een fucking BAAS bent
    pi_78643859
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 17:28 schreef RitseB het volgende:

[..]

Gelukkig niet nee
    Ah, oeps. Bedoelde ongelijk

De PS3 vs Xbox 360 oorlog verschilt eigenlijk gewoon per persoon. Voor sommige zal een PS3 handiger zijn, voor andere een Xbox 360. (En in mijn ogen wint de PS3 dus, maar goed )
      dinsdag 2 maart 2010 @ 17:35:30 #229
    87936 Rossdale
    #MaximumAttack
    pi_78643908
    Groeten van de defensie academy in Engeland waar GSM's geen bereik hebben en niet-militairen officieel geen internettoegang hebben maar rossdale stiekem achter een PC gesneaked is
    Please sir. When moon? When Mustang?
      dinsdag 2 maart 2010 @ 17:37:31 #230
    182714 RitseB
    pi_78643978
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 17:35 schreef Rossdale het volgende:
    Groeten van de defensie academy in Engeland waar GSM's geen bereik hebben en niet-militairen officieel geen internettoegang hebben maar rossdale stiekem achter een PC gesneaked is
    Hoi ros
      dinsdag 2 maart 2010 @ 17:41:49 #231
    87936 Rossdale
    #MaximumAttack
    pi_78644113
    wtf? Nu al geen ER meer?

Que pasa?
    pi_78644135
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 17:29 schreef RitseB het volgende:

[..]

Veel plezier met trage downloads, lange installaties, framerate issues, kartelige randen en vastlopers
      dinsdag 2 maart 2010 @ 17:43:20 #233
    182714 RitseB
    pi_78644166
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 17:41 schreef Rossdale het volgende:
    wtf? Nu al geen ER meer?

Que pasa?
    Te weinig tijd.
      dinsdag 2 maart 2010 @ 17:48:18 #234
    87936 Rossdale
    #MaximumAttack
    pi_78644325
    PM
      dinsdag 2 maart 2010 @ 17:49:04 #235
    182714 RitseB
    pi_78644345
    Nog een zelfs
    pi_78644379
    Ik begin trouwens goed te worden in PS3 gamen, het met mn ene duim rechtzetten van de andere duim op de thumbstick kan ik nu zonder na te denken
    pi_78644487
    Als xbox fanboy voel ik me verraden Ritse
      dinsdag 2 maart 2010 @ 17:53:21 #238
    182714 RitseB
    pi_78644503
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 17:52 schreef lkb9000 het volgende:
    Als xbox fanboy voel ik me verraden Ritse
    Ik voel me zelf ook verraden
      dinsdag 2 maart 2010 @ 17:53:59 #239
    163996 KneusTeun
    Kiss my airs!
    pi_78644524
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 17:50 schreef lkb9000 het volgende:
    Ik begin trouwens goed te worden in PS3 gamen, het met mn ene duim rechtzetten van de andere duim op de thumbstick kan ik nu zonder na te denken
    Ik hoop dat ook te kunnen voor het einde van dit jaar......
    Tering wat heb ik soms ruzie met die controllers, leuk voor Japanners maar mensen met echte handen kunnen er niks mee....
    pi_78644555
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 17:53 schreef RitseB het volgende:

[..]

Ik voel me zelf ook verraden
    Maar wel het perfecte moment om te switchen, met Heavy Rain en God of War
    pi_78644575
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 17:53 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Ik hoop dat ook te kunnen voor het einde van dit jaar......
    Tering wat heb ik soms ruzie met die controllers, leuk voor Japanners maar mensen met echte handen kunnen er niks mee....
    Laatst ook handkramp van dat kleine ding
      dinsdag 2 maart 2010 @ 17:56:09 #242
    182714 RitseB
    pi_78644608
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 17:54 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Maar wel het perfecte moment om te switchen, met Heavy Rain en God of War
    Dat had ik dus ook ja
    pi_78645090
    hiep hoi voor RitseB.
      dinsdag 2 maart 2010 @ 18:11:50 #244
    56056 SocialDisorder
    Come To Daddy
    pi_78645194
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 17:42 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Veel plezier met trage downloads, lange installaties, framerate issues, kartelige randen en vastlopers
    Installatie God of War 3: 0 uur, 0 minuten, 0 seconden
    Laadtijden tussen levels: 0 uur, 0 minuten, 0 seconden
    40 GB seamless awesomeness

PS3.

It only does EVERYTHING!
      dinsdag 2 maart 2010 @ 18:18:42 #245
    163996 KneusTeun
    Kiss my airs!
    pi_78645429
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 18:11 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

PS3.

It only does EVERYTHING!
    Vind wel kut dat als je dan een patch krijgt het wel tergend lang duurt, dan moet ie soms 32 MB downloaden, duurt dan nog nie zo heel lang, maar dan moet ie vervolgens ook nog installeren.... dat duurt soms zo belachelijk lang. soms ook updates van 600MB!!! volgens mij had ik dat bij motorstorm ofzo.
    pi_78645639
    quote:

[..]

PS3.

It only does EVERYTHING!
    Yay 1 spel werkt normaal!
    pi_78645879
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 18:18 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Vind wel kut dat als je dan een patch krijgt het wel tergend lang duurt, dan moet ie soms 32 MB downloaden, duurt dan nog nie zo heel lang, maar dan moet ie vervolgens ook nog installeren.... dat duurt soms zo belachelijk lang. soms ook updates van 600MB!!! volgens mij had ik dat bij motorstorm ofzo.
    Pain is een onwijs goed voorbeeld van hoe het niet moet...
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
      dinsdag 2 maart 2010 @ 19:00:29 #248
    56056 SocialDisorder
    Come To Daddy
    pi_78646969
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 18:18 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Downloaden gaat hier gewoon op normale snelheden: 50 Mb/s.
    pi_78647430
    quote:

[..]

PS3.

It only does EVERYTHING!
    Porno koop je niet, porno dowload je
    pi_78648163
      dinsdag 2 maart 2010 @ 19:44:59 #251
    111656 Poit
    12-08-12
    pi_78649096
    Ik mag niet op GS kijken van de dokter.
    pi_78651479
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 19:00 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Downloaden gaat hier gewoon op normale snelheden: 50 Mb/s.
    Bij iedereen is het kut en traag maar bij SD is het perfect.
      dinsdag 2 maart 2010 @ 20:33:30 #253
    182714 RitseB
    pi_78651924
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 20:26 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Tuurlijk, SD is synoniem voor Awesome
    pi_78651949
    tvp
      dinsdag 2 maart 2010 @ 20:38:48 #255
    187674 Sigmund666
    pi_78652209
    SD is de reïncarnatie van fucking koning Midas: Alles dat hij aanraakt, verandert onmiddelijk in goud!
    pi_78652647
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 19:26 schreef badboynova het volgende:
    GS heeft weer een slachtoffer http://www.geenstijl.nl/m(...)ten_na.html#comments
    mag geen krabbels meer lezen !!
    pi_78652892
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 20:46 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

mag geen krabbels meer lezen !!
      dinsdag 2 maart 2010 @ 20:59:35 #258
    182714 RitseB
    pi_78653435
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 20:49 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

pi_78653563
      dinsdag 2 maart 2010 @ 21:02:18 #260
    182714 RitseB
    pi_78653602
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 21:01 schreef Edwinuss het volgende:
    Ja dat ja
    pi_78653740
    superfast jellyfish
      dinsdag 2 maart 2010 @ 21:04:13 #262
    111656 Poit
    12-08-12
    pi_78653754
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 20:26 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Ik mag anders ook niet klagen over de snelheid waarmee ik update's / games binnenhaal. ik heb geen 50 mB verbinding maar traag is het zeker niet.
    pi_78654060
    pi_78654118
    http://nikkiandjohn.com/

Ed sinds when heb je een vaste relatie.
      dinsdag 2 maart 2010 @ 21:09:19 #265
    132740 Sharpdressedman
    Fryslân Boppe
    pi_78654154
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 21:08 schreef Edwinuss het volgende:
    [ afbeelding ]
    pi_78654612
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 21:08 schreef badboynova het volgende:
    http://nikkiandjohn.com/

Ed sinds when heb je een vaste relatie.
    Dat zijn acties die ik ook zou kunnen ondernemen
    pi_78654799
    Ritse, kan je niet gewoon de FOK! PS3 krijgen? Laatste wat ik gehoord heb had die nog geen nieuwe eigenaar (maar dat is ook alweer een tijd geleden).
    pi_78654981
    Koei
    pi_78655003
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 21:15 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Dat zijn acties die ik ook zou kunnen ondernemen
    Vandaar dat ik gelijk aan jouw moest denken
    pi_78655013
    Edje

Heb je al een datum geprikt voor je housewarming?
    pi_78655131
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 21:21 schreef koei het volgende:
    Edje

Heb je al een datum geprikt voor je housewarming?
    Moet eerst die kachel maar even gemaakt worden. Ik denk dat wij het wel warm krijgen Koei, maar de rest moet het ook warm krijgen.
      dinsdag 2 maart 2010 @ 21:31:42 #272
    132740 Sharpdressedman
    Fryslân Boppe
    pi_78655747
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 21:22 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Moet eerst die kachel maar even gemaakt worden. Ik denk dat wij het wel warm krijgen Koei, maar de rest moet het ook warm krijgen.

gezellig
    pi_78655959
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 21:22 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

maak pics van die kk kachel ( in de volgende post zal wel het bekende plaatje volgen), en me vertellen wat hy wel (weinig) en niet doet (veel).

Voor je het weet kan ik je helpen, of enkel het advies geven dat de verhuurder binnen 24 uur iemand Moet sturen om het te laten fixen (want je huurt een woning met verwarming), doet hy dat niet dan hoef je er ook niet de volle mep te betalen .
      dinsdag 2 maart 2010 @ 21:57:54 #274
    182714 RitseB
    pi_78657545
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 21:17 schreef koei het volgende:
    Ritse, kan je niet gewoon de FOK! PS3 krijgen? Laatste wat ik gehoord heb had die nog geen nieuwe eigenaar (maar dat is ook alweer een tijd geleden).
    Denk het niet, aangezien ik geen reviewer ben. En dan ook nog dat mijn vader er ook gebruik van gaat maken en als ik ooit stop met FOK!Games hij toch terug moet naar FOK!
    pi_78657678
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 21:17 schreef koei het volgende:
    Volgens mij staat hij stof te happen bij Koosy
    pi_78658065
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 21:34 schreef badboynova het volgende:

[..]

maak pics van die kk kachel ( in de volgende post zal wel het bekende plaatje volgen), en me vertellen wat hy wel (weinig) en niet doet (veel).

Voor je het weet kan ik je helpen, of enkel het advies geven dat de verhuurder binnen 24 uur iemand Moet sturen om het te laten fixen (want je huurt een woning met verwarming), doet hy dat niet dan hoef je er ook niet de volle mep te betalen .
    Hij doet het al. Je moet een aantal van die knoppen indrukken en dan de ontsteking.

EINDELIJK.
      dinsdag 2 maart 2010 @ 22:05:46 #277
    182714 RitseB
    pi_78658098
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 22:05 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Hij doet het al. Je moet een aantal van die knoppen indrukken en dan de ontsteking.

EINDELIJK.
    Nou die housewarming laat maar zitten
    pi_78658126
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 22:05 schreef RitseB het volgende:

[..]

Nou die housewarming laat maar zitten
    pi_78658145
      dinsdag 2 maart 2010 @ 22:08:40 #280
    182714 RitseB
    pi_78658284
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 22:06 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Grapje
    pi_78658847
    Nee niks.

Je hebt het verpest voor de rest.
    pi_78658912
    en bedankt Ritse
      dinsdag 2 maart 2010 @ 22:18:06 #283
    132740 Sharpdressedman
    Fryslân Boppe
    pi_78658946
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 22:16 schreef Edwinuss het volgende:
    Nee niks.

Je hebt het verpest voor de rest.
      dinsdag 2 maart 2010 @ 22:23:41 #285
    163996 KneusTeun
    Kiss my airs!
    pi_78659335
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 22:18 schreef Edwinuss het volgende:
    http://yanni32.hyves.nl/
    WTF!!!
      dinsdag 2 maart 2010 @ 22:24:10 #286
    132740 Sharpdressedman
    Fryslân Boppe
    pi_78659381
    quote:
    pi_78659495
    quote:
    pi_78659544

pi_78659579

Hij kan niet rappen, maar die beat
      dinsdag 2 maart 2010 @ 22:26:52 #290
    132740 Sharpdressedman
    Fryslân Boppe
    pi_78659584
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 22:26 schreef Misan het volgende:
    [ afbeelding ]

pi_78659601
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 22:26 schreef Misan het volgende:
    [ afbeelding ]

dit kan echt niet. Straks gaan we ze nog maken met foto's van WWII of de Holocaust
    pi_78659638
    best leuk soms de weblog
    pi_78659716

dinsdag 2 maart 2010 @ 22:28:59 #294
    163996 KneusTeun
    Kiss my airs!
    pi_78659727
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 22:26 schreef Edwinuss het volgende:

Hij kan niet rappen, maar die beat
    Halo fanboy.....
    pi_78659885
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 22:28 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Halo fanboy.....
    Tja.

Ik heb best wel veel respect voor hem hoor. Op die leeftijd al zoveel hits en bekendheid.

He is living the dream.
    pi_78659916
    KNEUS ZULLEN WE COD4 DOEN?
      dinsdag 2 maart 2010 @ 22:32:03 #297
    132740 Sharpdressedman
    Fryslân Boppe
    pi_78659973
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 22:31 schreef Edwinuss het volgende:
    KNEUS ZULLEN WE COD4 DOEN?
    Zou je niet eens gaan slapen jongen? Fris en gezond aan de BF2

Kneus moet morgen naar school, toch?
    pi_78660027
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 22:32 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]

Zou je niet eens gaan slapen jongen? Fris en gezond aan de BF2
    Ik ben nog steeds niet helemaal 100%

Als ik nu ga slapen ben ik rond 12en weer wakker.
      dinsdag 2 maart 2010 @ 22:36:01 #299
    132740 Sharpdressedman
    Fryslân Boppe
    pi_78660244
    fappen
    pi_78660274
    Bah.
    pi_78660289
    IK NEUK LIEVER JE VRIENDIN MAIN

HAHA GOEDE SLUITER OF NIET.

[GAM SC #322] Geen housewarming, dit dankzij RitseB.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')