Ik ga Battlefield ook weer op mijn TFT spelen denk ikquote:Op maandag 1 maart 2010 16:18 schreef KneusTeun het volgende:
Ik hou stug vol dat me tft voor PC fijner gamed dan een 32 inch en grotere plasma LCD of LED....
Eens, mijn tv kan alles prima bijbenen maar mijn scherm is bijv wel te groot voor MW2 type spellen.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:18 schreef KneusTeun het volgende:
Ik hou stug vol dat me tft voor PC fijner gamed dan een 32 inch en grotere plasma LCD of LED....
Nee, maken bij tijd en wijlen prima TVs. Je moet alleen wel de top-modellen hebben, alles daaronder boeten erg in op beeldkwaliteit IMHO. De Panasonics die ik op het oog had om te kopen waren erg gevoelig voor lichtinval, gecombineerd met de prijs (slechts 50 euro goedkoper dan m'n huidige TV met dynamisch contrast) was het een reden hem niet te nemen. Ik weiger om in een donker kamertje te gaan zitten gamen.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:15 schreef badboynova het volgende:
PANASONIC ,heb je daar ook wat op tegen te zeiken SD
Dan kan je mij ownen terwijl je ligt te neuken omg.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:20 schreef Sharpdressedman het volgende:
Overigens is er naar mijn mening niks mis met een LG tv. Wat ik heb gezien dikke prima en mogelijk komt er ook eentje voor op de slaapkamer.
Ik game met mijn xbox/ps op een pc monitorquote:Op maandag 1 maart 2010 16:18 schreef KneusTeun het volgende:
samequote:Op maandag 1 maart 2010 16:29 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik game met mijn xbox/ps op een pc monitor![]()
zwart/wit & mono toch wel?quote:Op maandag 1 maart 2010 16:46 schreef lkb9000 het volgende:
55cm beeldbuis ftw bitches
Lowlands is veel leukerquote:Op maandag 1 maart 2010 16:50 schreef Gamer_V het volgende:
Lowlands
Het enige voordeel van dat het uitverkocht is, is dat mijn geld nu niet meer hoeft te kiezen tussen Pinkpop en Lowlands. Maar meh.
quote:
Lekker is dat hequote:
Heerlijk is dat. In m'n oude appartementje kon ik zelfs met de deur open schijten en tegelijk gamen. Menig Motorstormer heeft mogen meegenieten van Symphonica in Morrone in huize SDquote:
Ik sta ook flink in het rood na al die lowlands kaartjesquote:Op maandag 1 maart 2010 17:11 schreef Morthill het volgende:
zomg, keek even op mijn rekening, sta ik bijna 800 roodals Danny zijn achterstallige schulden overmaakt en mijn loon binnen komt sta ik gelukkig weer in de plus, maar toch word ik er niet gelukkig van
en dat was in newcastle ook zo! Alleen liep me vriendin langs mequote:Op maandag 1 maart 2010 11:05 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Was in Sheffield ook zo. En daar waren de vrouwkes ook nog een leuk om naar te kijken.
Agh, het valt dus wel mee. Maar ja, als je bij elkaar nog iets van 2000 euro krijgt (belastingteruggave over 2009 ook meegerekend), tsja, dan sta je er vervelend voor.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:13 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik sta ook flink in het rood na al die lowlands kaartjes
thats so 1999quote:
M'n ps3 is nogal 1999quote:
Graag gedaanquote:Op maandag 1 maart 2010 18:11 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Alsnog erg blij met de naaktfoto's van je zusje hoor
Regel je dan wel gratis bier voor me?quote:Op maandag 1 maart 2010 19:49 schreef Reintji het volgende:
[..]
Verdeurie
* Reintji Zet deze keer dan zwaar in op een baantje in de bediening
Tuurlijk nietquote:Op maandag 1 maart 2010 19:58 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Regel je dan wel gratis bier voor me?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan niet wachten om dat album te luisteren, zal ongetwijfeld 1 van deze dagen wel online staan. Misschien zelfs nu.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:02 schreef SocialDisorder het volgende:
http://www.npr.org/templates/story/story.php?storyId=124114812
Official preview Plastic Beach.
Fuckawesome.
Ohja, dit is natuurlijk ook nog een optiequote:Op maandag 1 maart 2010 19:49 schreef Reintji het volgende:
[..]
Verdeurie
* Reintji Zet deze keer dan zwaar in op een baantje in de bediening
QFT!quote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 20:18 schreef Reintji het volgende:
[..]
Tuurlijk nietYaaay gratis bierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
vertel....quote:Op maandag 1 maart 2010 21:18 schreef KneusTeun het volgende:
Ik heb een winter depressie geloof ik.....
Maar jij bent fries... jij wilt alleen maar schaatsen.... jij begrijpt de zomer nietquote:
Sinds ik een PS3 heb is dit de eerste keer dat ik een beetje respect krijg voor dat apparaat, vanwege heavy rain. Maar dan krijg je dit soort dingen, en heavy rain heeft ook nog eens framerate problemen en is ook al eens flink vastgelopen... Jammerquote:Op maandag 1 maart 2010 21:16 schreef koei het volgende:
Mooi huisje Ed! Een koelkast naast je computerDat doet me toch denken aan toen ik samen woonde, toen hadden we 1 gewone koelkast, en een kleine koelkast helemaal vol met bier. Maar toen dronk ik ook nog veel meer, ik heb nu 1 kratje staan die volgens mij alweer bijna over datum is
En SonyIk ben blij met mn slimme PS3!
Dat is mijn vriendinquote:Op maandag 1 maart 2010 21:22 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Maar jij bent fries... jij wilt alleen maar schaatsen.... jij begrijpt de zomer niet
Whehehe, da's wel heel triestquote:Op maandag 1 maart 2010 21:21 schreef KneusTeun het volgende:
Gewoon heb nergens meer zin in.... te lam om 2 minuten te fietsen om ff pils te doen.
Jup, maar ik kijk dan vanuit mijn warme huis naar buiten, zie al die regen en dan heb ik totaal geen zin in fietsen meer.quote:
Oke schaatsen kan leuk zijnquote:Op maandag 1 maart 2010 21:25 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Dat is mijn vriendin![]()
Maar die is ook gek op de zomer en gaat 5x per jaar op vakantie...
vandaag Leeuwarden - Zaltbommel gereden en eindelijk weer eens lekker in het zonnetje![]()
Geen files, langer licht, iedereen vrolijk op een maandag
kruisjequote:Op maandag 1 maart 2010 21:52 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Oke schaatsen kan leuk zijn
[ afbeelding ]
Rob en Big deze week. Jeweetz op EmTeVeequote:Op maandag 1 maart 2010 22:08 schreef lkb9000 het volgende:
Reintji retweet Rob Dyrdek, wat een baas! nl
Maar nog steeds geen nieuwe afleveringenquote:Op maandag 1 maart 2010 22:38 schreef Reintji het volgende:
[..]
Rob en Big deze week. Jeweetz op EmTeVee
quote:Op maandag 1 maart 2010 23:37 schreef Reintji het volgende:
Heb anders niet veel te melden hoor ed. Behalve foursquare, dat is ook wel wat voor jou lenny
Een omgekeerde barkruk waar vier homo's overheen zakken..quote:
Dan moet je wel erg slanke homo's hebben, of een erg grote barkrukquote:Op maandag 1 maart 2010 23:41 schreef Poit het volgende:
[..]
Een omgekeerde barkruk waar vier homo's overheen zakken..
quote:Op maandag 1 maart 2010 23:41 schreef Poit het volgende:
[..]
Een omgekeerde barkruk waar vier homo's overheen zakken..
foursquare.com een social game waarbij je zelf inlogt op een bepaalde locarie en daar punten voor krijgt. Je kunt zo ook gemakkelijk info delen over een plek en zien wie daar op dat moment is. Werkt samen met facebook en/of twitter.quote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 20:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
Focking hell! Net 400 pakjes voetbal plaatjes uitgezocht
Wanneer krijg je hemquote:
Ik jou ook nietquote:
Je bedoelt Sony's equivalent van de RRoD?quote:
Wat moet je ermee? Kan ik missende voetbalplaatjes nu bij jou bestellen?quote:
Ben je gay ofzo?quote:
Mis je der zoveel dan?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:01 schreef koei het volgende:
[..]
Wat moet je ermee? Kan ik missende voetbalplaatjes nu bij jou bestellen?
Let's hope so!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:03 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik word waarschijnlijk deze week gebeld dat ie er is
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:04 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ben je gay ofzo?![]()
Waarom lak je je nagels?
Ik meen het heel serieus. Ik ga je niet uitlachen ofzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
Met de n900 kan je ook android dualbootenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik twijfel nog!
Wil misschien nog wel wachten tot de nieuwe google phone of iphone
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:20 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ik meen het heel serieus. Ik ga je niet uitlachen ofzovond het grappig dat je uberhaupt nog moeite doetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nou dat ze maar eens opschieten danquote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:21 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Met de n900 kan je ook android dualbooten
Ik zal je op de hoogte houden van mn ervaringen!!
Nja me laatste nokia was de E71, en die viel na een paar weekjes wel tegen
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Tja die draait nog symbian of niet? Is bijna niet te vergelijken.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
vond het grappig dat je uberhaupt nog moeite doet
[..]
nou dat ze maar eens opschieten dan!!
Nja me laatste nokia was de E71, en die viel na een paar weekjes wel tegen
Ja vet hequote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:29 schreef Reintji het volgende:
Dat van android en de n900
ApocalyPS3quote:Op maandag 1 maart 2010 23:55 schreef Morthill het volgende:
[..]
Je bedoelt Sony's equivalent van de RRoD?
quote:
Bonnie wie? Oooooooh, drankorgeltjequote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:27 schreef SocialDisorder het volgende:
Mogge
Schijt-Activision
ruzie tussen Jason West (directeur Infinity Ward) en Activision: West ontslagen en reusachtige sportschooltypes met een totaal-IQ van Bonny St Claire hebben het pand van IW overgenomen. Serieus, WTF is dat voor bedrijf?
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:56 schreef SocialDisorder het volgende:
Ik wil de BluRay van Moulin Rouge, fucking 20th Century Fox mag daar wel eens mee opschieten. Ik heb de beelden gezien op een BluRay/HD demonstratie (intro-scène van Nicole Kidman) en dat was gewoon prachtig!
Waarom zou je hem zelf uit elkaar halen als je in een macshop bent?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:23 schreef KneusTeun het volgende:
Als je je Macbook bij de lokale mac shop even tijdelijk uit mekaar haalt zou je dan nog garantie houden?
Ik ga me paintball marker laten annodiseren, en aangezien dat per kilo gaat leek me wel tof om me macbookpro ook te laten doenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:25 schreef Poit het volgende:
[..]
Waarom zou je hem zelf uit elkaar halen als je in een macshop bent?
En nee, dat denk ik niet.
Watte? Wie googlet het even voor me?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:29 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik ga me paintball marker laten annodiseren, en aangezien dat per kilo gaat leek me wel tof om me macbookpro ook te laten doen
je kunt best zelf googelenquote:
Dat is Gronings voor googelen, moet je wetenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:36 schreef Morthill het volgende:
[..]
je kunt best zelf googelen
googlen bestaan niet
Dat zou wel heeel vet zijn met een macbook pro jaquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:36 schreef KneusTeun het volgende:
Dat is aluminium een andere kleur geven.....
Jup maar wil me garantie niet verneuken ofzo...... dus ff uitzoeken hoe en wat...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:40 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dat zou wel heeel vet zijn met een macbook pro ja
Mos Def, wat een heldquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:51 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
Komt dicht bij Demon Days. Maar wat een album![]()
Origineel![]()
Lekkere beats![]()
Mos Def![]()
![]()
![]()
![]()
Me marker wordt hoogst waarschijnlijk roze. dus kan me MCBp ook makkelijk roze makenquote:
Naja, misschien de kleur chroom? Ofzo?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:58 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Me marker wordt hoogst waarschijnlijk roze. dus kan me MCBp ook makkelijk roze maken
En wat chroom betreft, dat heet verchromen is ander proces.
quote:
Hoezo spiegelplaat? je bedoelt die afbeelding? dat is inderdaad wel hoogglans...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
Annodiseren! Mooie spiegelplaat heb je dan
!
Haal een poster en een prit stift (of gebruik je eigen, voor gebruik ff schudden) en klaar ben jequote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:26 schreef Edwinuss het volgende:
Ik zou iemand van West Coast Customs de paint job laten doen, en dan vragen of hij er een lekker wijf op wil laten maken.
Kost je ongetwijfeld een paar knaken, maar dan ben je ook een knaak.
Ik wil graag die print van je baby blauwe behang eropquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:26 schreef Edwinuss het volgende:
Ik zou iemand van West Coast Customs de paint job laten doen, en dan vragen of hij er een lekker wijf op wil laten maken.
Kost je ongetwijfeld een paar knaken, maar dan ben je ook een knaak.
Als hij z'n eigen gaat gebruiken dan gaat hij vast 'Medic!!' roepen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:32 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Haal een poster en een prit stift (of gebruik je eigen) en klaar ben je
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:33 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik wil graag die print van je baby blauwe behang erop
Soms moet je kijken naar het groter belang en een gestrande broeder fappend achterlatenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:33 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Als hij z'n eigen gaat gebruiken dan gaat hij vast 'Medic!!' roepen.
En dan denk je zeker dat ik hem ga helpen?
Donderdag gaat het wit worden, dan moet je wel snel zijnquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:33 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik wil graag die print van je baby blauwe behang erop
We remember this thursday as the day that all the style left the house....quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:37 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Donderdag gaat het wit worden, dan moet je wel snel zijn
Superfast Jellyfish.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:41 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
We remember this thursday as the day that all the style left the house....
Wij hebben regelmatig wel van dat spul hier liggen op 2000x1000, en dan lijkt het net alsof het een spiegel is!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:23 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hoezo spiegelplaat? je bedoelt die afbeelding? dat is inderdaad wel hoogglans...
Ik hoop niet dat je iets door de war haalt, als je anodiseren op een rol hebtquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wij hebben regelmatig wel van dat spul hier liggen op 2000x1000, en dan lijkt het net alsof het een spiegel is!
Mooi spul !
Waar denk je dat die plaat in gedaan wordquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:49 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je iets door de war haalt, als je anodiseren op een rol hebt
Dit is een chemisch bad namelijk...... waar een bepaald kleurstof aan toegevoegd wordt.
thx voor de melding, trek ik hier de ramen even dichtquote:
Hoezo plaat? welke plaat?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Waar denk je dat die plaat in gedaan word?
Kom maar op met de foto's, want er moest gefapt worden door iemand hier.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
Vandaag is hier een nieuwe telefoniste komen werken
En dan, onverwachts, blijkt ze 46, gereïntregreerd en 46 jaar jong en net bekomen van de opvliegersquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
ik zag gisteren ook een nieuwe bij ons op het werk, die was ook te leukquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:23 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
En dan, onverwachts, blijkt ze 46, gereïntregreerd en 46 jaar jong en net bekomen van de opvliegers![]()
So awesome!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:46 schreef Sigmund666 het volgende:
De Bluray van Fight Club gehaald. Dat menu is echt ROFL
Dat was echt zo'n dikke WTF, maar het typeert de hele Fight Club-style
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:46 schreef Sigmund666 het volgende:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:46 schreef Sigmund666 het volgende:
quote:
quote:
teun, ik heb niet over een rol gehadquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:00 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hoezo plaat? welke plaat?
Als je aluminium anodiseert, laat je het object in een zuurbad zakken, en daarna in een bad met een mix van chemicaliën en kleurstof.
Dus ik snap ff niet wat je op de rol hebt?
dat van 46 heb je gelijk inquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:23 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
En dan, onverwachts, blijkt ze 46, gereïntregreerd en 46 jaar jong en net bekomen van de opvliegers![]()
hoe kun je dit nu niet doorhebbenquote:
Heel veel alcohol drinkenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:51 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
hoe kun je dit nu niet doorhebben
Zwarte gaten ftwquote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:51 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Teveel drinken + ontzettend geil zijn = disasterquote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:51 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Story of my lifequote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:04 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Teveel drinken + ontzettend geil zijn = disaster
I've had my share of momentsquote:
Nee ik ook niet, maar het scheelt niet veelquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:33 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
I've had my share of momentsmaar gelukkig nooit zo erg als daarboven
I'm on a fucking boat!!!!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:39 schreef Edwinuss het volgende:
Like a Boss.
Tzal godver tijd worden..quote:
Ja hoor zelfs aan het stuurquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Tzal godver tijd worden..
Mag je nu ook voorin zitten?
JAHOOOR!!quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:48 schreef RitseB het volgende:
Geslaagd voor mijn theorie
Ik geef hem geen ongeluk.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:25 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je gaat je console verkopen voor een PS3?
Verkeerde antwoord..quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:29 schreef RitseB het volgende:
[..]
Media centre + Blu Ray (en Heavy Rain God of War)
Ah, oeps. Bedoelde ongelijkquote:
Hoi rosquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:35 schreef Rossdale het volgende:
Groeten van de defensie academy in Engeland waar GSM's geen bereik hebben en niet-militairen officieel geen internettoegang hebben maar rossdale stiekem achter een PC gesneaked is
Veel plezier met trage downloads, lange installaties, framerate issues, kartelige randen en vastlopersquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:29 schreef RitseB het volgende:
[..]
Media centre + Blu Ray (en Heavy Rain God of War)
Ik voel me zelf ook verradenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:52 schreef lkb9000 het volgende:
Als xbox fanboy voel ik me verraden Ritse
Ik hoop dat ook te kunnen voor het einde van dit jaar......quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:50 schreef lkb9000 het volgende:
Ik begin trouwens goed te worden in PS3 gamen, het met mn ene duim rechtzetten van de andere duim op de thumbstick kan ik nu zonder na te denken
Laatst ook handkramp van dat kleine dingquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:53 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik hoop dat ook te kunnen voor het einde van dit jaar......
Tering wat heb ik soms ruzie met die controllers, leuk voor Japanners maar mensen met echte handen kunnen er niks mee....
Dat had ik dus ook jaquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:54 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Maar wel het perfecte moment om te switchen, met Heavy Rain en God of War
Installatie God of War 3: 0 uur, 0 minuten, 0 secondenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:42 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Veel plezier met trage downloads, lange installaties, framerate issues, kartelige randen en vastlopers
Vind wel kut dat als je dan een patch krijgt het wel tergend lang duurt, dan moet ie soms 32 MB downloaden, duurt dan nog nie zo heel lang, maar dan moet ie vervolgens ook nog installeren.... dat duurt soms zo belachelijk lang. soms ook updates van 600MB!!! volgens mij had ik dat bij motorstorm ofzo.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:11 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Installatie God of War 3: 0 uur, 0 minuten, 0 seconden
Laadtijden tussen levels: 0 uur, 0 minuten, 0 seconden
40 GB seamless awesomeness
PS3.
It only does EVERYTHING!
Yay 1 spel werkt normaal!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:11 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
PS3.
It only does EVERYTHING!
Pain is een onwijs goed voorbeeld van hoe het niet moet...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:18 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Vind wel kut dat als je dan een patch krijgt het wel tergend lang duurt, dan moet ie soms 32 MB downloaden, duurt dan nog nie zo heel lang, maar dan moet ie vervolgens ook nog installeren.... dat duurt soms zo belachelijk lang. soms ook updates van 600MB!!! volgens mij had ik dat bij motorstorm ofzo.
Downloaden gaat hier gewoon op normale snelheden: 50 Mb/s.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:18 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Vind wel kut dat als je dan een patch krijgt het wel tergend lang duurt, dan moet ie soms 32 MB downloaden, duurt dan nog nie zo heel lang, maar dan moet ie vervolgens ook nog installeren.... dat duurt soms zo belachelijk lang. soms ook updates van 600MB!!! volgens mij had ik dat bij motorstorm ofzo.
Porno koop je niet, porno dowload jequote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:11 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
PS3.
It only does EVERYTHING!
Bij iedereen is het kut en traag maar bij SD is het perfect.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:00 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Downloaden gaat hier gewoon op normale snelheden: 50 Mb/s.
Tuurlijk, SD is synoniem voor Awesomequote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:26 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Bij iedereen is het kut en traag maar bij SD is het perfect.
mag geen krabbels meer lezenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:26 schreef badboynova het volgende:
GS heeft weer een slachtoffer http://www.geenstijl.nl/m(...)ten_na.html#comments
Ik mag anders ook niet klagen over de snelheid waarmee ik update's / games binnenhaal. ik heb geen 50 mB verbinding maar traag is het zeker niet.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:26 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Bij iedereen is het kut en traag maar bij SD is het perfect.
Dat zijn acties die ik ook zou kunnen ondernemenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:08 schreef badboynova het volgende:
http://nikkiandjohn.com/
Ed sinds when heb je een vaste relatie.
Vandaar dat ik gelijk aan jouw moest denkenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:15 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat zijn acties die ik ook zou kunnen ondernemen
Moet eerst die kachel maar even gemaakt worden. Ik denk dat wij het wel warm krijgen Koei, maar de rest moet het ook warm krijgen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:21 schreef koei het volgende:
Edje
Heb je al een datum geprikt voor je housewarming?
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:22 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Moet eerst die kachel maar even gemaakt worden. Ik denk dat wij het wel warm krijgen Koei, maar de rest moet het ook warm krijgen.
maak pics van die kk kachel ( in de volgende post zal wel het bekende plaatje volgen), en me vertellen wat hy wel (weinig) en niet doet (veel).quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:22 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Moet eerst die kachel maar even gemaakt worden. Ik denk dat wij het wel warm krijgen Koei, maar de rest moet het ook warm krijgen.
Denk het niet, aangezien ik geen reviewer ben. En dan ook nog dat mijn vader er ook gebruik van gaat maken en als ik ooit stop met FOK!Games hij toch terug moet naar FOK!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:17 schreef koei het volgende:
Ritse, kan je niet gewoon de FOK! PS3 krijgen? Laatste wat ik gehoord heb had die nog geen nieuwe eigenaar (maar dat is ook alweer een tijd geleden).
Volgens mij staat hij stof te happen bij Koosyquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:17 schreef koei het volgende:
Ritse, kan je niet gewoon de FOK! PS3 krijgen? Laatste wat ik gehoord heb had die nog geen nieuwe eigenaar (maar dat is ook alweer een tijd geleden).
Hij doet het al. Je moet een aantal van die knoppen indrukken en dan de ontsteking.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:34 schreef badboynova het volgende:
[..]
maak pics van die kk kachel ( in de volgende post zal wel het bekende plaatje volgen), en me vertellen wat hy wel (weinig) en niet doet (veel).
Voor je het weet kan ik je helpen, of enkel het advies geven dat de verhuurder binnen 24 uur iemand Moet sturen om het te laten fixen (want je huurt een woning met verwarming), doet hy dat niet dan hoef je er ook niet de volle mep te betalen.
Nou die housewarming laat maar zittenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:05 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Hij doet het al. Je moet een aantal van die knoppen indrukken en dan de ontsteking.
EINDELIJK.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:16 schreef Edwinuss het volgende:
Nee niks.
Je hebt het verpest voor de rest.
quote:
quote:
Halo fanboy.....quote:
Tja.quote:
Zou je niet eens gaan slapen jongen? Fris en gezond aan de BF2quote:
Ik ben nog steeds niet helemaal 100%quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:32 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Zou je niet eens gaan slapen jongen? Fris en gezond aan de BF2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |