Ach ze staan nu alleen maar stof te verzamelen, ik heb 2 kleine nichtjes en die komen al om in de knuffels. Dus misschien maak ik er iemand anders blij meequote:Op maandag 1 maart 2010 15:31 schreef Breathtaking het volgende:
WAT SCHATTIG! Dat doe je toch niet weg johda's je jeugd.
Klein dorpje 20 KM onder Zwolle, vlak langs de A28 en met een treinstationquote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:48 schreef rulerofdeath het volgende:
waar op te halen?
Valt mee, wel een aantal ja.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:47 schreef Blackviper het volgende:
Wat schattig.. Lijken wel veel dubbelen
olst of wijhe? 't harde dusquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:16 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Klein dorpje 20 KM onder Zwolle, vlak langs de A28 en met een treinstation.
[..]
Valt mee, wel een aantal ja.
Ik zie mezelf al achter een marktkraam staan met een berg panda'squote:Op woensdag 3 maart 2010 03:31 schreef zoz het volgende:
[..]
Op een markt is hier geld mee te verdienen
Gat in de marktquote:Op woensdag 3 maart 2010 08:57 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik zie mezelf al achter een marktkraam staan met een berg panda's
Mooi dat er iemand net zo gek is van panda's als ik vroeger wasquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:00 schreef uglyduckling het volgende:
M'n oudste is helemaal weg van panda's. Vorige week waren we op 'n stedentrip in Berlijn, en toen was ze in de Berliner Zoo niet weg te slaan bij het hok van Bao Bao...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |