Nee, hoezo?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Half?quote:Op maandag 1 maart 2010 15:25 schreef nijnja het volgende:
Kusjes ana iedereen die hoi zei
Ik ben er maar half namelijk![]()
quote:Op maandag 1 maart 2010 15:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, hoezo?Zie je nou welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Maar ik hou wel van je hoorquote:
Wat is er dan?quote:Op maandag 1 maart 2010 15:29 schreef Sjoegerd het volgende:
Okay fack it, ik ga volgend jaar lekker MBO doen.
Nou, dan doe je dat toch lekkerquote:Op maandag 1 maart 2010 15:29 schreef Sjoegerd het volgende:
Waarom?quote:Op maandag 1 maart 2010 15:29 schreef Sjoegerd het volgende:
Wat zou je anders doen dan?quote:Op maandag 1 maart 2010 15:29 schreef Sjoegerd het volgende:
quote:
Ik kan niet meer leren, motivatie is totaal weg en wil gewoon werken enzo.quote:
Je gaat dus 4 dagen werken en 1 dag school?quote:Op maandag 1 maart 2010 @ 15:33 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik kan niet meer leren, motivatie is totaal weg en wil gewoon werken enzo.
Als het kan als havist op een mbo 4 opleiding die ik leuk vind, dan ja.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:33 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Je gaat dus 4 dagen werken en 1 dag school?
Ik ken het, maar ik ben gelukkig bijna klaarquote:Op maandag 1 maart 2010 15:33 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik kan niet meer leren, motivatie is totaal weg en wil gewoon werken enzo.
Je weet dat die mogelijkheid ook op hbo is?quote:Op maandag 1 maart 2010 15:33 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Je gaat dus 4 dagen werken en 1 dag school?
Waarom zou het niet kunnen als havist?quote:Op maandag 1 maart 2010 @ 15:34 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Als het kan als havist op een mbo 4 opleiding die ik leuk vind, dan ja.
Ik doe én geen HBO, en ik wil fulltime naar school, dus ik verdiep me er niet zo inquote:Op maandag 1 maart 2010 @ 15:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je weet dat die mogelijkheid ook op hbo is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |