quote:
quote:
OP failquote:
13 13quote:
Ah! Dat eerste snapte ik eerst ook even niet helemaal.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:25 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
13 13
Louche praktijken: geld verdienen..
Oh oke.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:25 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
13 13
Louche praktijken: geld verdienen..
Mijn zussen kopen het.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:26 schreef L.no het volgende:
Bootje, ik kan geen lycheesap vinden. Je kan wel wat random supermarkten noemen, maar vraag aan je moeders waar zij het koopt.
Hey, ik mag dan je ex zijn, ik mag je nog wel pesten hoor..quote:
In c100 in Kerkrade zag ik ook niets..quote:Op maandag 1 maart 2010 14:28 schreef The_Dean het volgende:
Ja, dat sap heeft de Lidl hier niet, en ook in Kerkrade niet
Zal straks even bij de c1000 kijken hier.
Is dat de kleinere variant?quote:Op maandag 1 maart 2010 14:31 schreef L.no het volgende:
[..]
In c100 in Kerkrade zag ik ook niets..
Mja, om dan naar alle supermarkten te gaan zoeken daarvoor is ook weer stom.
Randstad FTW!quote:Op maandag 1 maart 2010 14:35 schreef Bravebart het volgende:
Oooh MaazaDat is nu in de aanbieding bij onze C1000
Ik zal eens kijken of ze het nog hebbenquote:
Het was stom van me om een serieus antwoord te verwachten. Laat maar zitten joh, kan jij niets aan doen.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:30 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hey, ik mag dan je ex zijn, ik mag je nog wel pesten hoor..
Zolang er nog negers wonen vast welquote:Op maandag 1 maart 2010 14:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ze het nog hebben
In Delft? Amper.quote:
Wat?quote:Op maandag 1 maart 2010 14:38 schreef The_Dean het volgende:
En ik maar zoeken naar Lycheesap
Dat staat dus niet op de prijskaartjes?
Er woont wel een blanke Surinaamsequote:
Huh?quote:
Weet ik, het stond al op het prikbord van de politie.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:39 schreef jna het volgende:
[..]
HEY TROUWENS, ZET JE FIETS OP SLOT, MN VADER MOET DADELIJK NAAR DELFT!
Het luchtalarm ging ook al afquote:Op maandag 1 maart 2010 14:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Weet ik, het stond al op het prikbord van de politie.
I heardquote:
Pasa?quote:
Ja, maar jij had het over Maazaquote:Op maandag 1 maart 2010 14:49 schreef jna het volgende:
[..]
Maar ff serieus, wat bedoelde je nou?
Het heet gewoon lycheesap
GMTAquote:
Geef mij maar weer de schuldquote:
Jij begint er telkens overquote:
Omdat ik benieuwd ben nuquote:Op maandag 1 maart 2010 15:00 schreef jna het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel, waarom wil je het opeens hebben
Omdat ik er zin in heb.. ik vond dat echt lekker.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:00 schreef jna het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel, waarom wil je het opeens hebben
Lieg niet. Je wilt jouw lichaam insmeren met dat sap om je af te laten likkenquote:Op maandag 1 maart 2010 15:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Jij begint er telkens over
En nu ben ik benieuwd naar wat het is
quote:
Te moeilijkquote:Op maandag 1 maart 2010 15:04 schreef jna het volgende:
Dus even voor de duidelijkheid
L.no kent lycheesap doordat je het bij bootje hebt gedronken. Je hebt er nu weer zin in en Dean is nieuwsgierig geworden daardoor?
Zeg dat dan meteen
Als ze dr mond dicht houdt jaquote:Op maandag 1 maart 2010 15:05 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Te moeilijk
Effe wat anders.. Vinden jullie Geraldine (van BNN) ook zo een lekker ding? Ik smelt als ik haar zie
Ook. Ik koop een bad, giet het vol en ga er in badderenquote:Op maandag 1 maart 2010 15:03 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Lieg niet. Je wilt jouw lichaam insmeren met dat sap om je af te laten likken
quote:Op maandag 1 maart 2010 15:04 schreef jna het volgende:
L.no kent lycheesap doordat je het bij bootje hebt gedronken. Je hebt er nu weer zin in en Dean is nieuwsgierig geworden daardoor?
Zeg dat dan meteen
quote:
Naja, niet zozeer nu hoor. Ook al eerder, maar nogsteeds niet kunnen vindenquote:Op maandag 1 maart 2010 15:04 schreef jna het volgende:
Zeg dat dan meteen
Wie?quote:Op maandag 1 maart 2010 15:05 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Te moeilijk
Effe wat anders.. Vinden jullie Geraldine (van BNN) ook zo een lekker ding? Ik smelt als ik haar zie
Oh wacht, jij valt ook op Monique Smit dus jij valt blijkbaar op een Volendams accentquote:
Hartslag hè..?quote:Op maandag 1 maart 2010 15:09 schreef jna het volgende:
[..]
Oh wacht, jij valt ook op Monique Smit dus jij valt blijkbaar op een Volendams accent
Ah jammer.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:16 schreef Bravebart het volgende:
Oh, Guave sap was in de aanbieding, niet de lychee sap
Kan geen foto vinden, zag pas een interview met dr ergens maar dat was echt vreselijkquote:
Kijk nooit sportquote:Op maandag 1 maart 2010 15:17 schreef jna het volgende:
[..]
Kan geen foto vinden, zag pas een interview met dr ergens maar dat was echt vreselijk
Jaquote:Op maandag 1 maart 2010 15:17 schreef jna het volgende:
[..]
Kan geen foto vinden, zag pas een interview met dr ergens maar dat was echt vreselijk
Henkquote:
Zou best kunnen ja. Ik weet dat ze OS expert was bij Boulevard maar dat kijk ik nooit dus ik weet eigenlijk wel zeker dat ik dr bij de NOS zag.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Henk
Was het niet bij een item over die ijsmachines? Bij RTL Boulevard of NOS...
Henk! Henk! Henk! Henk! Henk! Henk! Henk! Henk! Henk! Henk! Henk! Henk!quote:
Nee niet die Henk.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:27 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Henk! Henk! Henk! Henk! Henk! Henk! Henk! Henk! Henk! Henk! Henk! Henk!
quote:Onlangs heb je bij ons bedrijf gesolliciteerd naar de functie van tester.
Wij hebben op deze vacature een flink aantal reacties ontvangen. Inmiddels hebben wij een (brieven)selectie gedaan en onze keus is hierbij helaas niet op jou gevallen.
Dacht alquote:Op maandag 1 maart 2010 15:28 schreef jna het volgende:
[..]
Nee niet die Henk.
Ik bedoel "HENK, TIMMER JE DOEL EENS DICHT MAN!"
Henk?quote:
Pics?quote:
De coolste Henk die er bestaatquote:
quote:
Breng maar hierquote:
quote:
Sorry Deanquote:
Heb van ellende maar een tomatensoepje en boterham met pindakaas gemaakt.quote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 16:14 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb van ellende maar een tomatensoepje en boterham met pindakaas gemaakt.
Neenquote:Op maandag 1 maart 2010 16:28 schreef jna het volgende:
Bartje. Ik heb bruine bonen, bid je daar voor?
Viel spassquote:
Pjotrquote:
Rustigquote:
Neem je een anderequote:
Dien!quote:
Gezelligquote:Op maandag 1 maart 2010 17:13 schreef rhubarbje het volgende:
ah ja ik kom hier ook stiekem alleen even soggen
Daar heb ik ook een beetje last vanquote:Op maandag 1 maart 2010 17:13 schreef rhubarbje het volgende:
ah ja ik kom hier ook stiekem alleen even soggen
Bakje?quote:
liever theequote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 15:27 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Henk! Henk! Henk! Henk! Henk! Henk! Henk! Henk! Henk! Henk! Henk! Henk!
nou ik zou soms wel willen dat ik het luste hoor!quote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 18:15 schreef Isdatzo het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)-gekanteld-n706.html
Nu.nl vindt het ook friet.
Vroeg in de morgen... die geur.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou ik zou soms wel willen dat ik het luste hoor!
als ik mensen s ochtends in de trein zie met hun koffie...
en het ruikt wel heerlijk
Fixed.quote:
Het is ook heerlijk!quote:Op maandag 1 maart 2010 18:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou ik zou soms wel willen dat ik het luste hoor!
als ik mensen s ochtends in de trein zie met hun koffie...
en het ruikt wel heerlijk
quote:Op maandag 1 maart 2010 18:52 schreef Isdatzo het volgende:
Ik zit tegenwoordig ook zwaar aan de koffie alleen 't helpt niet echt. Het enige dat ik merk is dat m'n urine naar koffie ruikt 's ochtends
.
Teveel details..quote:Op maandag 1 maart 2010 18:52 schreef Isdatzo het volgende:
Ik zit tegenwoordig ook zwaar aan de koffie alleen 't helpt niet echt. Het enige dat ik merk is dat m'n urine naar koffie ruikt 's ochtends
.
Tja, Wilders blaast het natuurlijk wel een beetje op, maar de kern is wel waarheid.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:05 schreef Isdatzo het volgende:
Ik vind het feit dat jij dat grappig vindt leuker dan die hele uitspraak.
Je zie verkeringquote:Op maandag 1 maart 2010 19:05 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Duh, Luctor en ik hebben dikke verkering.
Dát vind ik dan wel weer grappigquote:Op maandag 1 maart 2010 19:08 schreef Bootje84 het volgende:
Wilders met 32% beste debater
Bos op 24%
Echtquote:Op maandag 1 maart 2010 19:05 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Serieus? Het is nog niet lente eh.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:05 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Halsema was er niet eens bij..quote:Op maandag 1 maart 2010 19:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dát vind ik dan wel weer grappig.
Als Wilders iets doet is het juist wel het debat uit de weg gaan.
Halsema en Pechtold hebben veel meer recht op die titel.
Fok stelletjequote:Op maandag 1 maart 2010 19:05 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Aardbij.quote:
quote:
Luctor!quote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 19:22 schreef DjRex89 het volgende:
Wanneer gaan ze eigenlijk trouwen? Dan hou ik die datum alvast vrij
13-13-2013quote:Op maandag 1 maart 2010 19:22 schreef DjRex89 het volgende:
Wanneer gaan ze eigenlijk trouwen? Dan hou ik die datum alvast vrij
Heel mijn dekmantel weg.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:24 schreef jna het volgende:
Dus steeds als Luc zei dat ie naar bed ging ofzo ging ie gewoon naar Dzjenn. Wat lieffff
quote:Op maandag 1 maart 2010 19:25 schreef jna het volgende:
En wij maar denken dat ie echt zo vroeg naar bed ging en geen leven had
quote:
Moet daar een officiële datum voor zijn dan?quote:
Ja, anders kan je nooit vieren dat je *insert jaar/maanden* hebtquote:Op maandag 1 maart 2010 19:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Moet daar een officiële datum voor zijn dan?![]()
Waarom zou je zoiets gaan vieren?quote:Op maandag 1 maart 2010 19:31 schreef jna het volgende:
[..]
Ja, anders kan je nooit vieren dat je *insert jaar/maanden* hebt
en overwerken... Had ie gewoon andere "business"quote:Op maandag 1 maart 2010 19:25 schreef jna het volgende:
En wij maar denken dat ie echt zo vroeg naar bed ging en geen leven had
En wat zijn we er massaal ingetraptquote:
Dit is je eerste relatie?quote:Op maandag 1 maart 2010 19:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom zou je zoiets gaan vieren?![]()
Misschien dat die andere daarom zijn uitgegaan?quote:
Jonge! Zelfs ik onthou dat soort dingen. Weet je hoe belangrijk chicks dat vindenquote:Op maandag 1 maart 2010 19:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien dat die andere daarom zijn uitgegaan?
quote:Op maandag 1 maart 2010 19:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Jonge! Zelfs ik onthou dat soort dingen. Weet je hoe belangrijk chicks dat vinden
Graag gedaanquote:Op maandag 1 maart 2010 19:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Ik faal weer hard.![]()
Binnenkort maar eens proberen subtiel achter te komen.![]()
10-01-2010quote:Op maandag 1 maart 2010 19:40 schreef L.no het volgende:
Je kan toch wel ongeveer gokken welke dag ongeveer eh.
Ideaalquote:
Ambtenaren in Griekenland krijgen zelfs een soort van 15e maandquote:Op maandag 1 maart 2010 19:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn baas denkt dat er een 13e maand bestaat, dus kan ik in die maand ook best trouwen.
quote:Op maandag 1 maart 2010 19:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ambtenaren in Griekenland krijgen zelfs een soort van 15e maand.
Ik weet wel waar ik ga werken straks.
Edit: en een x-aantal dagen per jaar om te staken. Standaard.
Geniaal.
Griekenlandquote:Op maandag 1 maart 2010 19:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ambtenaren in Griekenland krijgen zelfs een soort van 15e maand.
Ik weet wel waar ik ga werken straks.
Edit: en een x-aantal dagen per jaar om te staken. Standaard.
Geniaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.![]()
En werken harder!quote:Op maandag 1 maart 2010 19:50 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Griekenland.. Zelfs de Fransen staken minder.
Huilen dan.![]()
Werken
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!![]()
quote:Op maandag 1 maart 2010 19:50 schreef Isdatzo het volgende:
Zo de tyfus hey. Ik hoest rijst tegenwoordig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hahaha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky![]()
quote:Op maandag 1 maart 2010 19:50 schreef Isdatzo het volgende:
Zo de tyfus hey. Ik hoest rijst tegenwoordig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
quote:Op maandag 1 maart 2010 19:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.![]()
Oja..
Gigantische spoiler Luctor!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.![]()
quote:Op maandag 1 maart 2010 19:56 schreef Isdatzo het volgende:
Oja..
Gigantische spoiler Luctor!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
quote:Op maandag 1 maart 2010 19:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
quote:Op maandag 1 maart 2010 19:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.![]()
quote:Op maandag 1 maart 2010 19:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
quote:Op maandag 1 maart 2010 19:56 schreef Isdatzo het volgende:
Oja..
Gigantische spoiler Luctor!!Daar zijn jij en ik het niet helemaal over eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hyve beginnen?quote:Op maandag 1 maart 2010 20:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Daar zijn jij en ik het niet helemaal over eens
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+![]()
Ik zie door de spoilers de spoilers niet meer
quote:Op maandag 1 maart 2010 20:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Daar zijn jij en ik het niet helemaal over eensquote:Op maandag 1 maart 2010 19:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.![]()
quote:Op maandag 1 maart 2010 20:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nee dankje.quote:Sometimes the journey is the goal
quote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 20:02 schreef Isdatzo het volgende:
Fuck the EBU.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D![]()
quote:Op maandag 1 maart 2010 20:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kuttopic
Hallo.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis![]()
quote:Op maandag 1 maart 2010 20:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Daar zijn jij en ik het niet helemaal over eens
Hoezo? Jij bent tof.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jij doetomdat dean het niet met mij eens is
.
WAAR?!? KUT?!?!! Luctor mag niet meer eerst!!!quote:Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Hallo Bartquote:
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
quote:Op maandag 1 maart 2010 20:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
WAAR?!? KUT?!?!! Luctor mag niet meer eerst!!!![]()
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Heeheeeequote:
Ha-ha.quote:Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
Hahaquote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 20:18 schreef Isdatzo het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ale_topper_niet.htmlVeeg me op.
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar stemmen we dus niet op.![]()
Fuck the EBU.![]()
Zo ver was ik al.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar stemmen we dus niet op.
Huilen dan.![]()
Vergissen is menselijk
Nu is het even wachten tot onze vriend Geert een dergelijke fout maaktquote:
Kan ik in mijn gemeente toch niet op haar partij stemmen. Dus de keuze is er niet minder door geworden.quote:
Fuck the EBU.![]()
Ik ga maar eens avondeten
Ik straks ook, Macaroni is al kokendequote:
Weet je al waar je op gaat stemmen dan?quote:Op maandag 1 maart 2010 20:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan ik in mijn gemeente toch niet op haar partij stemmen. Dus de keuze is er niet minder door geworden.
Ik heb hier sowieso geen vertrouwen in de lokale politiek. De enige partij met fatsoenlijke politici en die ook de daad bij het woord voeren hebben standpunten waarin ik me totaal niet kan vinden dus daar ga ik ook maar niet op stemmenquote:Op maandag 1 maart 2010 20:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan ik in mijn gemeente toch niet op haar partij stemmen. Dus de keuze is er niet minder door geworden..
Is een lokale partij trouwens.Huilen dan.![]()
Ik heb nog geen idee wat te etenquote:Op maandag 1 maart 2010 20:27 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik straks ook, Macaroni is al kokendeff vriezer bekijken
Nee.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:28 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Weet je al waar je op gaat stemmen dan?![]()
Heb de stemwijzer nu drie keer gedaan.
Voorlopig staat de VVD op 1 met 25 punten, op 2 staat GL met 21 punten op 3 de PvdA met 20 punten.
Dus het zit nog vrij dicht bij elkaar. Morgen naar maar eens die stemwijzer doen.![]()
En anders doe ik gewoon mijn ogen dicht en kleur ik gewoon een willekeurig vakje in.
Fuck the EBU.![]()
Die lokale partijen roepen hier allemaal hetzelfde, maar waar maken kunnen ze niet. Alleen de LPF... roept dat er geen moskee mag komen.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
quote:Op maandag 1 maart 2010 20:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee wat te etenff vriezer bekijken
Wanneer moeten we ook alweer stemmen?
ik ook. Als de PVV aan de macht komt.. zal 60% van de ambtenaren opstappen...quote:Op maandag 1 maart 2010 20:34 schreef Isdatzo het volgende:
Ben eigenlijk vooral benieuwd wat er bij de tweede kamerverkiezingen gebeurt.
oh ja.. de SP wou alle externen er uitgooien bij het Rijk, wil je net zien.. dat deze wel werken..
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Rösti's en spinazi, nicequote:
Daar ben ik ook zeer benieuwd naar.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:34 schreef Isdatzo het volgende:
Ben eigenlijk vooral benieuwd wat er bij de tweede kamerverkiezingen gebeurt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Röstiquote:
Woensdag.quote:Sometimes the journey is the goal
Moonbeam maakt fucking mooie platenquote:
Eindelijk weer eens een goede "aanbevolen video " op YouTubeOp zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P![]()
Ik zoek btw een rapnummer wat sinds een week of 2 uit is. Alleen ik weet mijn god niet welke rapper het was en ik herinner me de lyrics ook niet meer![]()
Leer spaties gebruiken!
Handigquote:Op maandag 1 maart 2010 20:43 schreef Bootje84 het volgende:
Ik zoek btw een rapnummer wat sinds een week of 2 uit is. Alleen ik weet mijn god niet welke rapper het was en ik herinner me de lyrics ook niet meer![]()
Ik denk Beat Boy - Die Antwoord.Sometimes the journey is the goal
Was iig een nummer in de trant van "get low"..quote:Op maandag 1 maart 2010 20:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Handig
Ik denk Beat Boy - Die Antwoord.Leer spaties gebruiken!
Ludacris - How Lowquote:Op maandag 1 maart 2010 20:44 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Was iig een nummer in de trant van "get low"..
Whehe, TUNEquote:
JUIST! HELD!quote:Leer spaties gebruiken!
quote:
Valt mee hoorquote:
Ik heb geen cupcakes en geen Playstation... wat doe ik fout?quote:Sometimes the journey is the goal
Het geld is op denk ikquote:Op maandag 1 maart 2010 21:10 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik heb geen cupcakes en geen Playstation... wat doe ik fout?Ik ken het probleem dude
Ja manquote:Op maandag 1 maart 2010 21:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het geld is op denk ikIk ken het probleem dude
Wil ook een PS3
Maar jij hebt dan weer wel een vriendin.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:10 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik heb geen cupcakes en geen Playstation... wat doe ik fout?
Fuck the EBU.![]()
Dat welquote:Op maandag 1 maart 2010 21:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan weer wel een vriendin.
Maar dan heb ik tussendoor ook iets anders om mee te spelen
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Forum Opties Forumhop: Hop naar: