quote:Op maandag 1 maart 2010 15:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik kom jou ook in elk draadje tegen
Volgens mij stalk jij mij anders hoor! hoest met je oor?quote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 15:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Teun: [Tegenlicht] Waar is de woede? (1 maart 20:55 uur Ned. 2)
Mijn oor is nog steeds au. En lichtelijk duizelig af en toe...quote:Op maandag 1 maart 2010 15:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Volgens mij stalk jij mij anders hoor! hoest met je oor?
Ik had het over Love is the message en dat ik dat filmpje al in het begin van dit topic postte n.a.v. de TT.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt: nee dus.
Hebben ze allebei bij de Macquote:
Nouhouuuuu.....ik eet verantwoord straks...maaltijdsalade met een cordon bluetjequote:Op maandag 1 maart 2010 15:37 schreef D. het volgende:
[..]
Hebben ze allebei bij de Mac
*overweegt vanavond eens te gaan Maccen omdat het al zo lang geleden is
Ik eet ook verantwoord. Alleen niet iedere dagquote:Op maandag 1 maart 2010 15:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nouhouuuuu.....ik eet verantwoord straks...maaltijdsalade met een cordon bluetje
Als je het helemaal kloppend wil hebben...nee niet je oor hoorquote:Op maandag 1 maart 2010 15:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Volgens mij stalk jij mij anders hoor! hoest met je oor?
Geen appeltaart?quote:Op maandag 1 maart 2010 15:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nu heb ik zin in friet.
quote:Op maandag 1 maart 2010 15:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had het over Love is the message en dat ik dat filmpje al in het begin van dit topic postte n.a.v. de TT.
lieverd...leef je uit...echt....van mij mag jequote:Op maandag 1 maart 2010 15:40 schreef D. het volgende:
En zo heel ongezond is de Mac niet, zolang je het maar niet iedere dag eet
Niet waar want jij stalkte me afgelopen weekend ook in het [Singles] topic. Terwijl jij daar normaal nooit post.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
Als je het helemaal kloppend wil hebben...nee niet je oor hoor....maar theoretisch gezien stalken jullie mij
Pardon?quote:Op maandag 1 maart 2010 15:05 schreef Lotusss het volgende:
Zo. Nu kappen met die patat/friet discussie.
Niet pardon.quote:
Dus jij stelde de vraag, die ik niet zag, maar n.a.v. de TT postte ik de clip, die jij niet zagquote:
Dat kwam omdat ze mij stalktequote:Op maandag 1 maart 2010 15:42 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Niet waar want jij stalkte me afgelopen weekend ook in het [Singles] topic. Terwijl jij daar normaal nooit post.
Mjah, tof hoor.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:43 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Niet pardon.
Gefrituurde aardappelreepjes!
Als ik jou toch niet hadquote:Op maandag 1 maart 2010 15:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
lieverd...leef je uit...echt....van mij mag je
Zoals Shakespeare het al zo mooi kon verwoorden:quote:
ik stalkte D_Kquote:Op maandag 1 maart 2010 15:42 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Niet waar want jij stalkte me afgelopen weekend ook in het [Singles] topic. Terwijl jij daar normaal nooit post.
Tjuuusss.....Misschien tot strakkiesquote:Op maandag 1 maart 2010 15:45 schreef D. het volgende:
De garagehouder belde of ik 231 euro wil komen brengen. Dat gaan we dus maar ff doen
Later
Oeh, wat is je nummer? Dan bel ik je ook ff.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:45 schreef D. het volgende:
De garagehouder belde of ik 231 euro wil komen brengen. Dat gaan we dus maar ff doen
Later
Shakespeare heeft me nooit zo geboeid eigenlijk. Doe mij maar Chaucer!quote:Op maandag 1 maart 2010 15:44 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Zoals Shakespeare het al zo mooi kon verwoorden:
"What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."
OMG OMG OMG OMGquote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 15:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Shakespeare heeft me nooit zo geboeid eigenlijk. Doe mij maar Chaucer!![]()
[..]
OMG OMG OMG OMG
Ik stalk niet.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Shakespeare heeft me nooit zo geboeid eigenlijk. Doe mij maar Chaucer!![]()
[..]
OMG OMG OMG OMG
Alleen toffe mensen stalken mij.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dus er komt nog een slinger bokjosties achter je aan hierheen?
Does lievvv....quote:Op maandag 1 maart 2010 15:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee die hebben een eigen reeks genaamd [Singles]quote:Op maandag 1 maart 2010 15:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En daar komt ze vandaan, dus technisch gezien noem je haar een bokjostie.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee die hebben een eigen reeks genaamd [Singles]
Jij vond mij tof. Dat heb je twee keer gepost hier. En dat kan je nu niet meer terugnemen. Zo.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waar zitten die dan? En waarom ben jij dan nu hier? Hm?
Nee de mensen die achter haar aankomen, einstein!quote:Op maandag 1 maart 2010 15:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En daar komt ze vandaan, dus technisch gezien noem je haar een bokjostie.
Tis alweer voorbij he ?quote:Op maandag 1 maart 2010 15:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |