Och, als je een m-stuur, pook en onderstel neemt heb je gewoon een strakke wagen hoor.quote:Op zondag 7 maart 2010 19:59 schreef YoshiBignose het volgende:
Inderdaad, maar als je een 316 neemt met m-pakket ben je wel een beetje triest. Desalniettemin dnzl je kan dat logo er zo af halen
Dat wel, maar zo jammer dat je dan in 13,6 sec. bij de 100 bent als iedereen je uitdaagt.quote:Op zondag 7 maart 2010 20:13 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Och, als je een m-stuur, pook en onderstel neemt heb je gewoon een strakke wagen hoor.
Ah oke dan begrijp ik het wel. Stoere opa wil een mooie bak, maar hoeft niet het eerste weg te zijn bij het stoplicht. Laat eens pic zienquote:Op zondag 7 maart 2010 20:02 schreef dnzl het volgende:
Mooi niet Yoshi, heb de BMW van opa die dus ga ik er niets aan veranderen
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:23 schreef Catch22- het volgende:
je hebt nog steeds een RWD auto met een goede gewichtsverdeling.
Welke gek laat zo'n masterbak, die een klein fortuin aan wegenbelasting en verzekering kost, nou stil staan. Tenzij je de 1985 versie hebt maar dat lijkt me zeer sterk.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:40 schreef piekartz87 het volgende:
vraagje: ik en vrienden hebben een E32 735i.
deze heeft de hele winter stilgestaan en helaas moest hij buiten staan.
we wouden sowieso de olie verwisselen want dat moest toch gebeuren. maar wat is nu beter?
eerst de olie vervangen (ik kan me voorstellen dat alle olie onderhand onderin zit)
of eerst helemaal een keer warmrijden en daarna een keer de olie wisselen?
Ik gooi er altijd olie bij als 't blok koud is.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:40 schreef piekartz87 het volgende:
vraagje: ik en vrienden hebben een E32 735i.
deze heeft de hele winter stilgestaan en helaas moest hij buiten staan.
we wouden sowieso de olie verwisselen want dat moest toch gebeuren. maar wat is nu beter?
eerst de olie vervangen (ik kan me voorstellen dat alle olie onderhand onderin zit)
of eerst helemaal een keer warmrijden en daarna een keer de olie wisselen?
Erdoorheen duwen (rijden). Hoogstwaarschijnlijk zijn je remmen of nog aan elkaar gevroren, of vastgeroest door lichte oppervlakteroest. Je kunt er natuurlijk ook met een fohn op gaan staan blazen als ze bevroren zijn.quote:Op maandag 8 maart 2010 18:38 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ik gooi er altijd olie bij als 't blok koud is.
Gewoon niet te snel gieten.
Nog een vraagje aan mensen hier, hoe krijg je een auto weer rijdend? Mijn auto staat vast, lijkt wel alsof de handrem staat aangetrokken (trek bijna nooit handrem aan).
Wiel krijg ik er ook niet vanaf....
Misschien de lokale sleepdienst bellen, achterkant optakelen en zorgen dat de auto op een stukje komt waar je wel vrij kan rijden? Kost wel wat maar goed..quote:Op maandag 8 maart 2010 19:39 schreef tha_rizzo het volgende:
Volgens mij gewoon roest.
Maar losrijden gaat niet, al geprobeerd en de auto staat zo handig dat als 'ie losschiet ik meteen op de rem mag (heb max 2 meter ruimte voordat ik een boom raak).
Misschien de achterwielen opkrikken en dan nog 's proberen?quote:Op maandag 8 maart 2010 19:39 schreef tha_rizzo het volgende:
Volgens mij gewoon roest.
Maar losrijden gaat niet, al geprobeerd en de auto staat zo handig dat als 'ie losschiet ik meteen op de rem mag (heb max 2 meter ruimte voordat ik een boom raak).
Dat is nog wel de beste oplossingquote:Op maandag 8 maart 2010 19:53 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Misschien de achterwielen opkrikken en dan nog 's proberen?
Gewoon de auto opkrikken en assteunen gebruiken, dan heb je geen zwaar materiaal nodig. Opkrikken bij het diff kan makkelijk, dan gaat dat ding meteen aan beide kanten omhoog.quote:Op maandag 8 maart 2010 20:51 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Dat is nog wel de beste oplossing
Moet ik alleen nog zo'n stevige dubbele krik vinden, of een vorkheftruck
Kan ik er trouwens gewoon WD40 op spuiten? Niet dat het als een soort vetlaag op je schijf werkt
Behalve als je wilt remmen.quote:Op maandag 8 maart 2010 20:57 schreef Maharbal het volgende:
...
Volgens mij kan WD40 op je remmen geen kwaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |