Haha, dank je! Het was eigenlijk een beetje saai..en daardoor kon ik helaas nog genoeg aan andere dingen denken. Ik werk in de jeugdhulpverlening, ben nu van een hele pittige doelgroep naar een stuk rustigere gegaan. En dat is een flink contrast! Nog even aankijken hoe het gaat.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:56 schreef Sjechov het volgende:
[..]
Hoe was het op je nieuwe werk?
Kon je al een beetje je draai vinden?
Wat is je gevoel en wat doe je?
Je moet doen waar jij je goed bij voelt. Maar ik vraag me wel af of je het nu dan wel echt kan afsluiten. Wil je hem na morgen niet nog een keer zien, omdat het misschien morgen weer geen goede afsluiting wordt?quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:02 schreef Tegan het volgende:
Ik denk dat ik mijn ex ga vragen om toch te meeten morgen. Ik denk niet dat ik ooit vrienden met hem kan zijn, en ik wil niet mijn laatste herinnering van hem hebben dat hij het uitmaakte. Daarna wil ik gewoon helemaal geen contact meer. Wordt lastig omdat hij in dezelfde plaats woont, maar gelukkig hebben we allebei onze eigen uitgaansplekken enzo.
Of raden jullie het me echt af om dat te vragen?
Nadat het uit was hebben we nog seks gehad, voor de laatste keer, en hebben we gewoon afscheid genomen zoals altijd, zoenend voor de deur etc. Pas twee dagen later kwam echt die grote klap, het voelde toen gewoon niet als een einde. Ik wil niet dat dat mijn laatste herinnering is van hem, ik wil denk ik een echt afscheid. Het voelt nu alsof ik dat echt nodig heb. En aan de andere kant weet ik gewoon helemaal niet hoe ik dit kan afsluiten, wat ik moet doen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:06 schreef Everlong het volgende:
[..]
Je moet doen waar jij je goed bij voelt. Maar ik vraag me wel af of je het nu dan wel echt kan afsluiten. Wil je hem na morgen niet nog een keer zien, omdat het misschien morgen weer geen goede afsluiting wordt?
Vind je deze doelgroep wel prettiger werken dan de vorige dan?quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:04 schreef Everlong het volgende:
[..]
Haha, dank je! Het was eigenlijk een beetje saai..en daardoor kon ik helaas nog genoeg aan andere dingen denken. Ik werk in de jeugdhulpverlening, ben nu van een hele pittige doelgroep naar een stuk rustigere gegaan. En dat is een flink contrast! Nog even aankijken hoe het gaat.
Stiekem had ik natuurlijk heel erg gehoopt op een smsje van m'n ex. Hij weet dat ik vandaag voor het eerst moest werken. Het lijkt soms wel of het hem veel makkelijker afgaat.
Sjah.. Moeilijk. Kom tot rust is mijn tip. Je moet doen waar je je goed bij voelt, maar ik krijg de indruk dat je heel erg op ziet tegen morgen. Maak je zelf niet gek met gedachtes maar kom even tot rust en spreek later met hem af. Om het goed af te sluiten. Dan heb je nog een leuke laatste herinnering aan elkaar en kan je, als je het helemaal hebt afgesloten en elkaar heb los gelaten, weer proberen dichter naar elkaar toe te komen en een goede vriendschappelijke band ontwikkelen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:02 schreef Tegan het volgende:
Of raden jullie het me echt af om dat te vragen?
Hoe zou jij het afscheid graag zien? Misschien moet je dit juist alleen afsluiten, omdat het 'samen' er niet meer is. Of zijn er nog dingen die je echt graag wilt bespreken met hem?quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nadat het uit was hebben we nog seks gehad, voor de laatste keer, en hebben we gewoon afscheid genomen zoals altijd, zoenend voor de deur etc. Pas twee dagen later kwam echt die grote klap, het voelde toen gewoon niet als een einde. Ik wil niet dat dat mijn laatste herinnering is van hem, ik wil denk ik een echt afscheid. Het voelt nu alsof ik dat echt nodig heb. En aan de andere kant weet ik gewoon helemaal niet hoe ik dit kan afsluiten, wat ik moet doen.
Het is een lang verhaal, na mijn stage ben ik blijven hangen op mijn vorige werk. Ik wilde alleen geen vast contract, dus ik werk daar al ruim 1.5 jaar op invalsbasis. Mijn teamleider heeft me 100keer gevraagd om in vaste dienst te komen, daar dat wil ik om verschillende redenen niet. Nu moeten vanwege de bezuinigingen de invallers eruit en ben ik dus mijn baan kwijt. Ik wil nog steeds niet in vaste dienst, dus nu heb ik deze week een paar diensten bij een andere instelling die onder dezelfde overkoepelende organisatie valt. Voor voorlopig is het wel prima, ik heb geld nodig. Maar ik moet dit weekend wel flink gaan solliciteren denk ik zoquote:Op woensdag 3 maart 2010 00:09 schreef Sjechov het volgende:
[..]
Vind je deze doelgroep wel prettiger werken dan de vorige dan?
Want is er een reden dat ze je verhuist hebben?
Nou, nee ik ga duidelijk regels stellen, mochten we het weer gaan proberen. En hij weet ook wel dat hij dit niet nog een keer moet flikken. Wat betreft die vragen, ja dat ga ik mezelf vast afvragen en het is ook nog maar de vraag of ik ermee kan leven. Zoals gezegd, ik weet het zelf nog niet. Op een dag verander ik wel 5 keer van mening. Het komt nu natuurlijk over alsof ik al jullie advies in de wind sla, maar het zit allemaal in mijn hoofd en het is niet zo dat ik puur op mijn emoties functioneer nu.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:42 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Wel jammer dat je er zo over denkt. Zo doe je jezelf namelijk wel tekort. In feite geef jij hem dus toestemming om vaker dit soort geintjes uit te halen.
Ga je jezelf niet afvragen hoe hij het vond met zijn buurmeisje? Of de sex beter was? Of hij misschien nog steeds iets voor haar voelt? Of hij haar nog zal spreken als jij er niet bent, of dat hij de smaak te pakken heeft en dit nu ook bij andere meiden zal proberen? Dat hij nu denkt dat jij toch makkelijk te overtuigen bent en hem alles vergeeft..? Pas maar goed op.
Ik heb hem wel naar zijn gevoelens gevraagd, die waren er niet, zei hij. Hij zei dat ze afleiding was, om niet aan ons te hoeven denken. Smelten voor zijn lieve woordjes doe ik m.i. niet, het is niet zo dat hij zegt "ik hou nog steeds zo veel van je" dat ik zeg "ohhh ik ook van jou" of wanneer hij zegt dat hij zo'n spijt heeft, dat ik reageer met "oh in dat geval, kom maar hier schat!'. En wat hij heeft aangericht, heb ik hem wel duidelijk gemaakt en dat voelt hij zelf ook.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:53 schreef MOD het volgende:
[..]
Dat dus, mag je hem ook wel vragen. Zelfrespect in acht nemen en niet smelten voor zijn lieve woordjes. Laat maar zien wat hij heeft aangericht. Ik denk niet dat het bestaat dat hij na zo een lange relatie hier geen gevoelens aan overhoud.
Had ik ook, maar wat is wel een goed afscheid? Je wilt helemaal geen afscheid want alles voelt nog zo goed. Het zit hoog, maar elke keer als hem weer ziet de komende tijd is het het zelfde verhaal als hier boven. Gun het tijd en laat het zakken. Het komt wel goed.quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nadat het uit was hebben we nog seks gehad, voor de laatste keer, en hebben we gewoon afscheid genomen zoals altijd, zoenend voor de deur etc. Pas twee dagen later kwam echt die grote klap, het voelde toen gewoon niet als een einde. Ik wil niet dat dat mijn laatste herinnering is van hem, ik wil denk ik een echt afscheid. Het voelt nu alsof ik dat echt nodig heb. En aan de andere kant weet ik gewoon helemaal niet hoe ik dit kan afsluiten, wat ik moet doen.
Voor een andere vaste baan of ... ?quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:17 schreef Everlong het volgende:
Het is een lang verhaal, na mijn stage ben ik blijven hangen op mijn vorige werk. Ik wilde alleen geen vast contract, dus ik werk daar al ruim 1.5 jaar op invalsbasis. Mijn teamleider heeft me 100keer gevraagd om in vaste dienst te komen, daar dat wil ik om verschillende redenen niet. Nu moeten vanwege de bezuinigingen de invallers eruit en ben ik dus mijn baan kwijt. Ik wil nog steeds niet in vaste dienst, dus nu heb ik deze week een paar diensten bij een andere instelling die onder dezelfde overkoepelende organisatie valt. Voor voorlopig is het wel prima, ik heb geld nodig. Maar ik moet dit weekend wel flink gaan solliciteren denk ik zo
Ja, voor een andere vaste baan. Ik had wel een invalcontract, maar werkte gewoon fulltime. Daardoor ben ik nu wel een beetje gewend aan een inkomenquote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:17 schreef MOD het volgende:
[..]
Sjah.. Moeilijk. Kom tot rust is mijn tip. Je moet doen waar je je goed bij voelt, maar ik krijg de indruk dat je heel erg op ziet tegen morgen. Maak je zelf niet gek met gedachtes maar kom even tot rust en spreek later met hem af. Om het goed af te sluiten. Dan heb je nog een leuke laatste herinnering aan elkaar en kan je, als je het helemaal hebt afgesloten en elkaar heb los gelaten, weer proberen dichter naar elkaar toe te komen en een goede vriendschappelijke band ontwikkelen.
Lijkt mij een logisch scenario.. Echter, Murphy speelt al een tijdje vieze spelletjes met mij dus je moet doen waar je je goed bij voelt.
Ik kan het me zelf ook niet inbeelden dat ik nu vrienden wordt omdat er nog teveel gevoelens zijn..
Vriendschap zit er echt niet in. We zijn vaker uit elkaar geweest en het enige wat wij kunnen is geen contact, ruzie, of een relatie 'proberen'quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:20 schreef MOD het volgende:
[..]
Had ik ook, maar wat is wel een goed afscheid? Je wilt helemaal geen afscheid want alles voelt nog zo goed. Het zit hoog, maar elke keer als hem weer ziet de komende tijd is het het zelfde verhaal als hier boven. Gun het tijd en laat het zakken. Het komt wel goed.
Ik wil gewoon graag een avondje met hem lachen, praten over alles, zo wil ik ons herinneren ofzo. Laatste keer was allemaal drama en seks, twee dingen die ik niet als laatste herinnering wil van ons. Does that make sense?quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:17 schreef Everlong het volgende:
[..]
Hoe zou jij het afscheid graag zien? Misschien moet je dit juist alleen afsluiten, omdat het 'samen' er niet meer is. Of zijn er nog dingen die je echt graag wilt bespreken met hem?
Die heb je ook wel nodig inderdaad.quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:24 schreef Everlong het volgende:
[..]
Ja, voor een andere vaste baan. Ik had wel een invalcontract, maar werkte gewoon fulltime. Daardoor ben ik nu wel een beetje gewend aan een inkomen
Als je denkt dat je je daardoor beter voelt moet je het gewoon doen! Ik begrijp heel goed dat je dat graag nog een keer wilt. Ik denk dat er 2 mogelijke nadelen zijn, misschien moet je die afwegen? Je kan er spijt van krijgen als je het niet doet en je kan je weer even behoorlijk rot voelen als je het wel doet.quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:27 schreef Tegan het volgende:
Ik wil gewoon graag een avondje met hem lachen, praten over alles, zo wil ik ons herinneren ofzo. Laatste keer was allemaal drama en seks, twee dingen die ik niet als laatste herinnering wil van ons. Does that make sense?
Ik ben morgen ook vrij van school, en dus ik kan mooi de hele dag denken.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:17 schreef AlphaQ het volgende:
Ik heb hem wel naar zijn gevoelens gevraagd, die waren er niet, zei hij. Hij zei dat ze afleiding was, om niet aan ons te hoeven denken. Smelten voor zijn lieve woordjes doe ik m.i. niet, het is niet zo dat hij zegt "ik hou nog steeds zo veel van je" dat ik zeg "ohhh ik ook van jou" of wanneer hij zegt dat hij zo'n spijt heeft, dat ik reageer met "oh in dat geval, kom maar hier schat!'. En wat hij heeft aangericht, heb ik hem wel duidelijk gemaakt en dat voelt hij zelf ook.
Maar jij hebt dus vóórdat je ex gezegd heeft dat je mocht doen wat je wilde, het met iemand anders gedaan? Of tussen het "doe maar" en het misschien-wordt-het-nog-wat-gesprek?
Ik heb inderdaad het gevoel gehad dat hij me zomaar vervangen had en ergens heb ik dat nog steeds wel een beetje...
Ik werkte wel gewoon fulltime hoor, maar ik wilde gewoon geen vast contract daar. Dat gaf me nog een beetje vrijheidsgevoel ofzo..Ik sluit ook nog steeds niet uit dat ik nog een studie ga doen in september. Maar, nu ga ik gewoon solliciteren voor een vaste baan!quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:34 schreef Sjechov het volgende:
[..]
Die heb je ook wel nodig inderdaad.
Wat doe je ernaast dan?
Als je geen vaste baan wilt.
Sja het is natuurlij zoals het is.quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
[..]
Vriendschap zit er echt niet in. We zijn vaker uit elkaar geweest en het enige wat wij kunnen is geen contact, ruzie, of een relatie 'proberen'.
[..]
Ik wil gewoon graag een avondje met hem lachen, praten over alles, zo wil ik ons herinneren ofzo. Laatste keer was allemaal drama en seks, twee dingen die ik niet als laatste herinnering wil van ons. Does that make sense?
Ik ben morgen ook vrij van school, en dus ik kan mooi de hele dag denken.
Met een vast contract kun je ook zo vertrekkenquote:Op woensdag 3 maart 2010 00:36 schreef Everlong het volgende:
[..]
Ik werkte wel gewoon fulltime hoor, maar ik wilde gewoon geen vast contract daar. Dat gaf me nog een beetje vrijheidsgevoel ofzo..Ik sluit ook nog steeds niet uit dat ik nog een studie ga doen in september. Maar, nu ga ik gewoon solliciteren voor een vaste baan!
Haha, ja ik weet het, mijn gedachten zijn niet logisch!quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:43 schreef Sjechov het volgende:
[..]
Met een vast contract kun je ook zo vertrekken
Ik zal je verder niet lastig vallen met vragen.
Had beloofd niet meer te reageren maar vooruit.quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:46 schreef Everlong het volgende:
[..]
Haha, ja ik weet het, mijn gedachten zijn niet logisch!
Maar daarbij had ik voor mijzelf erg belangrijke punten (zoals veiligheid) waar ik echt niet tevreden over was. Ik was ergens bang dat als ik een vast contract nam daar toch maar genoegen mee zou nemen en daar dus echt zou blijven hangen. Terwijl ik dat eigenlijk niet wilde. Snap je?
Ik ben nog jong, dit was m'n eerste echte baan en er waren eigenlijk geen doorgroeimogelijkheden. Ach, het is echt een rot timing, maar ik ben beter af zonder die baan denk ik! Enn, als je alles tegelijk hebt, kan het toch eigenlijk niet meer erger worden? Ik was nu m'n vriend, baan en huis kwijt. Kan alleen maar beter worden dus!quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:52 schreef Sjechov het volgende:
[..]
Had beloofd niet meer te reageren maar vooruit.
Als je verder wil leren dan kan ik het snappen.
Het kan je tegenhouden,
Maar verder niet eigenlijk
Ligt ook aan je leeftijd en interne mogelijkheden he
die moet je gewoon weggooien, johquote:Op woensdag 3 maart 2010 03:15 schreef MOD het volgende:
Zit net ouwe mails terug te lezen van ruim 4 jaar terug toen ik haar leerde kennen... Niet doen dus, nog even niet..
Email -> Search: "naam ex" -> Delete all.quote:Op woensdag 3 maart 2010 03:15 schreef MOD het volgende:
Zit net ouwe mails terug te lezen van ruim 4 jaar terug toen ik haar leerde kennen... Niet doen dus, nog even niet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |