Ik ben wel wat nuchterder tegen de "situatie' aan gaan kijken.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:12 schreef Xanthas het volgende:
[..]
Dan kom je straks uitgerust terug en kan je het wel aan!
Kreta...24/7 happy hour.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
Kreta en inderdaad, hoewel ik niet denk dat ik achter mensen aanga.
Ik ben ook niet een ervaringsdeskundige wat betreft posten op een forum, maar dit lucht soms echt even op! Dus ik zou zeggen. join the clubquote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:01 schreef Tumtumm het volgende:
Hoi allemaal, ik meld me ook maar eens.. Het was 3,5 jaar aan, en hij maakte het behoorlijk onverwachts uit.
Bij mij is het nu ongeveer zes weken uit, en zo lang lees ik hier ook al meeWat is het toch bizar dat zoveel mensen in deze situatie eigenlijk dezelfde gedachten hebben, en eigenlijk ook heel fijn om zoveel dingen te herkennen en de bevestiging te krijgen dat je niet de enige bent
![]()
Ik heb verder geen ervaringen met posten op een forum, dus moet even een drempel over, maar hoop dat ik mee mag praten/klagen/verdrietig zijn/etc!
Idem hier. Genoeg aanwijzingen dat het toch niks gaat worden. Al is het wel gezellig. Je zit beide met de wetenschap dat het al eens eerder kapot is gegaan.. Beetje wrang om dan met elkaar om te gaan als je weet wat voor verleden je hebt...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:13 schreef Tumtumm het volgende:
En dat zorgt ergens ook nog wel voor hoop, terwijl ik eigenlijk nuchter genoeg ben om geen hoop te hebben
We wilde het graag samen doen..ook omdat het met ouders of vrienden wat sneller geforceerd wordt in deze moeilijke dagen. Nu konden we beide lekker ons zelf zijnquote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:13 schreef Tumtumm het volgende:
Dankje Everlong! Wat knap van je dat je dat verhuizen toch samen met je ex hebt kunnen doen (al had je misschien ook geen keus). Voelde het als een soort afsluiting of niet?
Ik herken dat vertrouwde gevoel wel.. als ik mijn ex spreek nu (is maar heel erg weinig helaas) is het ook gewoon gezellig, en dat zorgt dan ook weer voor een gevoel van "waarom is het dan toch over?".
En dat zorgt ergens ook nog wel voor hoop, terwijl ik eigenlijk nuchter genoeg ben om geen hoop te hebben
(even kijken of het quoten goed luktquote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:22 schreef Everlong het volgende:
[..]
Ik houd me dan ook maar vast aan het stomme cliche (waar uiteraard een kern van waarheid inzit), dat als we bij elkaar horen het wel weer goed komt.
Is ook zo, maar na 7 jaar valt het al best zwaarquote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:36 schreef Tumtumm het volgende:
[..]
(even kijken of het quoten goed lukt) Ik heb normaal niets met clichés, maar hier hou ik me ook maar aan vast, met aan de andere kant het idee; als je dan toch niet bij elkaar hoort, had het dus blijkbaar een keer moeten uitgaan. Dan maar beter nu dan als je kinderen hebt, of al 10 jaar bij elkaar bent.
Ik denk dat wij elkaar nog veel te bieden hebben. Daarbij zijn wij ruim 2 jaar erg goede vrienden geweest voordat we een relatie kregen, misschien dat dat ook meespeelt.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:41 schreef MOD het volgende:
Ik merk juist nu, mede door er veel over te praten, dat een vriendschap op dit moment wel idealistisch is natuurlijk, je wilt die persoon niet kwijt, omdat je zo veel hebt mee gemaakt. Maar hoe gaat het over een paar weken/maanden? Je gevoel gaat steeds minder richting je ex en merkt op eens dat er niet echt meer gevoel zit. Je hebt een nieuw leven met nieuwe vrienden en spreekt of ziet je ex eigenlijk nooit meer, en de behoefte als toen het net uit was is er eigenlijk ook niet meer omdat je leven eigenlijk wel compleet is en je hebt het helemaal naar je zin. Wat heb je elkaar nog te bieden vraag ik me dan af?
Zal per persoon wel anders liggen, maar het is iets dat ik vaker terug heb zien komen bij eerdere exen.
Jullie gingen niet voor niets uit elkaar. Zoiets vergeet je niet op de korte termijn. Ik wilde het een half geleden ook opnieuw proberen maar toen we dat deden heb ik er nooit meer 100% voor kunnen gaan. De gedachte aan vroeger blijft rondspoken.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 01:17 schreef MOD het volgende:
Wat dat betreft wijst het zich ook wel. Alles wijst zich. Wat ik geleerd heb is dat je niks moet willen. Lekker laten aanwaaien dan komt het wel goed. Eerst maar eens flink afstand nemen en daarna eens kijken of het wat wordt.
Ik had laatst zowat de neiging om een reeks te openen "De kunst van het terug krijgen van je ex"
Mja wanhoop is een bitch. Gelukkig ben ik inmiddels een stukje verder.
Helemaal waar! Mijn ex lijkt wel een persoonlijkheidswijziging te hebben ondergaan na de breakup. Geen enkel contact meer opgenomen met familieleden van mij waar ze zo goed mee op kon schieten en dat terwijl ik nu nog prima contact heb met een aantal van haar familie. Nee mijn ex is in de verre verte niet meer zoals tijdens de relatie!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:10 schreef Xanthas het volgende:
Goedemorgen.
Hebben jullie dan niet het gevoel dat je ex iemand anders is geworden? De mijne gedroeg zich zo anders na de breakup.
Je bent van harte welkom natuurlijk!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:01 schreef Tumtumm het volgende:
Hoi allemaal, ik meld me ook maar eens.. Het was 3,5 jaar aan, en hij maakte het behoorlijk onverwachts uit.
Bij mij is het nu ongeveer zes weken uit, en zo lang lees ik hier ook al meeWat is het toch bizar dat zoveel mensen in deze situatie eigenlijk dezelfde gedachten hebben, en eigenlijk ook heel fijn om zoveel dingen te herkennen en de bevestiging te krijgen dat je niet de enige bent
![]()
Ik heb verder geen ervaringen met posten op een forum, dus moet even een drempel over, maar hoop dat ik mee mag praten/klagen/verdrietig zijn/etc!
Ja inderdaad!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:10 schreef Xanthas het volgende:
Goedemorgen.
Hebben jullie dan niet het gevoel dat je ex iemand anders is geworden? De mijne gedroeg zich zo anders na de breakup.
Ohh, natuurlijk ook welkomquote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:01 schreef Tumtumm het volgende:
![]()
Nee, eigenlijk niet. Vooralsnog zijn we beide totaal niet veranderd qua gedrag. Tuurlijk zijn er wel dingen veranderd zoals intimiteit enzo, maar qua gedrag niet.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:10 schreef Xanthas het volgende:
Goedemorgen.
*stuitert ook weer eens binnen*quote:Op maandag 1 maart 2010 23:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben vrijwel al mijn vrienden kwijt geraakt doordat ze het normaal vonden dat m'n ex vreemd ging. Ik heb me nog nooit zo eenzaam gevoeld als toen, ook al waren er nog mensen aan wie ik veel steun had. Nu is het bijna een jaar later en ga ik naar het buitenland voor een baan. Maar ik heb, ondanks dat ik mezelf zo'n terug getrokken kerel vind, toch ook weer nieuwe mensen leren kennen die ik wel degelijk ga missen. Mensen leren kennen is niet zo moeilijk hoor. Leren vasthouden, dat is de truc.[..]
En dat is heel verstandig van je denk ik!
Sorry, ik val er zo in lijkt het, maar ik lees al een tijdje mee...
Lijkt mij eigenlijk zo veel beter dan nu. Ik kreeg (voordat ik dus net al het contact heb verbroken) steeds te horen: "Je bent zo anders, ik ken je niet. Je kent mij niet." Wat een k*t opmerkingen als je net uit een relatie komt. Als je lief en leed hebt gedeeld.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:32 schreef Everlong het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Vooralsnog zijn we beide totaal niet veranderd qua gedrag. Tuurlijk zijn er wel dingen veranderd zoals intimiteit enzo, maar qua gedrag niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |