abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 maart 2010 @ 23:23:24 #51
158518 Sjechov
Medisch Commercieel Actief!
pi_78617934
quote:
Op maandag 1 maart 2010 23:12 schreef Xanthas het volgende:

[..]

Dan kom je straks uitgerust terug en kan je het wel aan!
Ik ben wel wat nuchterder tegen de "situatie' aan gaan kijken.
Het besef is erdoor nu ik alleen hier 1800-1900 km van huis zit.
dat helpt enorm.
Je hoeft de wereld niet te snappen, je hoeft er alleen maar je weg in te vinden
pi_78618244
quote:
Op maandag 1 maart 2010 23:18 schreef Tegan het volgende:

[..]

Kreta en inderdaad, hoewel ik niet denk dat ik achter mensen aanga .
Kreta...24/7 happy hour. Succes met het NIET achter mensen aangaan en het NIET achterna gezeten worden dan.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_78619572
Zo, er is flink gepost afgelope weekend, straks even teruglezen!
Nou, na 6 dagen intensief (zeg maar heel de dag) samen met m'n ex verhuizen, zit ik nu alleen in ons huisje
Nadat we elkaar de afgelopen 3 weken nauwelijks hadden gezien (wel veel gesproken trouwens), was het weer ouderwets gezellig en heel vertrouwd om zoveel samen te zijn. Het leek wel of die 3 weken niet bestaan hebben..
Ik ben benieuwd hoe ik me de komende dagen ga voelen, zal toch wel weer een beetje 'afkicken' worden. Vanaf nu gaan we het contact afbouwen om los te komen van elkaar. Natuurlijk wil ik dat helemaal niet, maar ik weet ook dat het moet. Bah, wat naar. We hebben de afgelopen dagen wel heel veel gepraat en dat was fijn. Ik wil hem nu eigenlijk al bellen en dat terwijl ik totaal niks te melden heb..
pi_78619763
Hoi allemaal, ik meld me ook maar eens.. Het was 3,5 jaar aan, en hij maakte het behoorlijk onverwachts uit.
Bij mij is het nu ongeveer zes weken uit, en zo lang lees ik hier ook al mee Wat is het toch bizar dat zoveel mensen in deze situatie eigenlijk dezelfde gedachten hebben, en eigenlijk ook heel fijn om zoveel dingen te herkennen en de bevestiging te krijgen dat je niet de enige bent
Ik heb verder geen ervaringen met posten op een forum, dus moet even een drempel over, maar hoop dat ik mee mag praten/klagen/verdrietig zijn/etc!
pi_78619900
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 00:01 schreef Tumtumm het volgende:
Hoi allemaal, ik meld me ook maar eens.. Het was 3,5 jaar aan, en hij maakte het behoorlijk onverwachts uit.
Bij mij is het nu ongeveer zes weken uit, en zo lang lees ik hier ook al mee Wat is het toch bizar dat zoveel mensen in deze situatie eigenlijk dezelfde gedachten hebben, en eigenlijk ook heel fijn om zoveel dingen te herkennen en de bevestiging te krijgen dat je niet de enige bent
Ik heb verder geen ervaringen met posten op een forum, dus moet even een drempel over, maar hoop dat ik mee mag praten/klagen/verdrietig zijn/etc!
Ik ben ook niet een ervaringsdeskundige wat betreft posten op een forum, maar dit lucht soms echt even op! Dus ik zou zeggen. join the club En sterkte!
pi_78620266
Dankje Everlong! Wat knap van je dat je dat verhuizen toch samen met je ex hebt kunnen doen (al had je misschien ook geen keus). Voelde het als een soort afsluiting of niet?
Ik herken dat vertrouwde gevoel wel.. als ik mijn ex spreek nu (is maar heel erg weinig helaas) is het ook gewoon gezellig, en dat zorgt dan ook weer voor een gevoel van "waarom is het dan toch over?".
En dat zorgt ergens ook nog wel voor hoop, terwijl ik eigenlijk nuchter genoeg ben om geen hoop te hebben
  dinsdag 2 maart 2010 @ 00:16:15 #57
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_78620344
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 00:13 schreef Tumtumm het volgende:
En dat zorgt ergens ook nog wel voor hoop, terwijl ik eigenlijk nuchter genoeg ben om geen hoop te hebben
Idem hier. Genoeg aanwijzingen dat het toch niks gaat worden. Al is het wel gezellig. Je zit beide met de wetenschap dat het al eens eerder kapot is gegaan.. Beetje wrang om dan met elkaar om te gaan als je weet wat voor verleden je hebt...
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
pi_78620518
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 00:13 schreef Tumtumm het volgende:
Dankje Everlong! Wat knap van je dat je dat verhuizen toch samen met je ex hebt kunnen doen (al had je misschien ook geen keus). Voelde het als een soort afsluiting of niet?
Ik herken dat vertrouwde gevoel wel.. als ik mijn ex spreek nu (is maar heel erg weinig helaas) is het ook gewoon gezellig, en dat zorgt dan ook weer voor een gevoel van "waarom is het dan toch over?".
We wilde het graag samen doen..ook omdat het met ouders of vrienden wat sneller geforceerd wordt in deze moeilijke dagen. Nu konden we beide lekker ons zelf zijn Ja, dat waarom gevoel is er geregeld geweest, maar dat hebben we dan ook weer uitgebreid besproken. Hij gaf ook aan dat hij de afgelopen dagen ook best vaak momenten heeft gehad waarop hij vergat dat het uit was. Hoe dubbel??? Maar goed, ik ben ook nuchter genoeg om geen hoop te hebben. Alhoewel ik dat niet helemaal in de hand heb, m'n gevoel wil dat het goed komt, m'n verstand weet dat het nu in ieder geval niet goed kan komen. Ik houd me dan ook maar vast aan het stomme cliche (waar uiteraard een kern van waarheid inzit), dat als we bij elkaar horen het wel weer goed komt. Ik weet in ieder geval zeker dat we hele goede vrienden gaan worden op termijn. Wij hebben veel teveel overeenkomsten om dat niet te laten gebeuren.
pi_78620796
Ik zat een reactie te typen op het berichtje van MOD, maar komt eigenlijk op hetzelfde neer als jij schrijft Everlong, haha. Inderdaad steeds je gevoel en je verstand, dat zijn ineens echt twee verschillende dingen.

Lijkt me een goed, rustgevend gevoel als je zeker weet dat je goede vrienden zal worden! Ik moet het bij mij en m'n ex nog maar zien, we hebben veel gezamenlijke vrienden en ik vind hem ook een veel te leuke persoonlijkheid om er geen vrienden mee te zijn eigenlijk, maar ik durf zelfs op een vriendschap niet te hopen

Ik heb nooit geweten dat liefdesverdriet zó kut was, dus wat dat betreft vind ik het ook wel goed dat ik dit meemaak
pi_78620888
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 00:22 schreef Everlong het volgende:

[..]

Ik houd me dan ook maar vast aan het stomme cliche (waar uiteraard een kern van waarheid inzit), dat als we bij elkaar horen het wel weer goed komt.
(even kijken of het quoten goed lukt ) Ik heb normaal niets met clichés, maar hier hou ik me ook maar aan vast, met aan de andere kant het idee; als je dan toch niet bij elkaar hoort, had het dus blijkbaar een keer moeten uitgaan. Dan maar beter nu dan als je kinderen hebt, of al 10 jaar bij elkaar bent.
pi_78620966
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 00:36 schreef Tumtumm het volgende:

[..]

(even kijken of het quoten goed lukt ) Ik heb normaal niets met clichés, maar hier hou ik me ook maar aan vast, met aan de andere kant het idee; als je dan toch niet bij elkaar hoort, had het dus blijkbaar een keer moeten uitgaan. Dan maar beter nu dan als je kinderen hebt, of al 10 jaar bij elkaar bent.
Is ook zo, maar na 7 jaar valt het al best zwaar
  dinsdag 2 maart 2010 @ 00:41:05 #62
25878 MOD
pi_78620970
Ik merk juist nu, mede door er veel over te praten, dat een vriendschap op dit moment wel idealistisch is natuurlijk, je wilt die persoon niet kwijt, omdat je zo veel hebt mee gemaakt. Maar hoe gaat het over een paar weken/maanden? Je gevoel gaat steeds minder richting je ex en merkt op eens dat er niet echt meer gevoel zit. Je hebt een nieuw leven met nieuwe vrienden en spreekt of ziet je ex eigenlijk nooit meer, en de behoefte als toen het net uit was is er eigenlijk ook niet meer omdat je leven eigenlijk wel compleet is en je hebt het helemaal naar je zin. Wat heb je elkaar nog te bieden vraag ik me dan af?

Zal per persoon wel anders liggen, maar het is iets dat ik vaker terug heb zien komen bij eerdere exen.
pi_78621112
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 00:41 schreef MOD het volgende:
Ik merk juist nu, mede door er veel over te praten, dat een vriendschap op dit moment wel idealistisch is natuurlijk, je wilt die persoon niet kwijt, omdat je zo veel hebt mee gemaakt. Maar hoe gaat het over een paar weken/maanden? Je gevoel gaat steeds minder richting je ex en merkt op eens dat er niet echt meer gevoel zit. Je hebt een nieuw leven met nieuwe vrienden en spreekt of ziet je ex eigenlijk nooit meer, en de behoefte als toen het net uit was is er eigenlijk ook niet meer omdat je leven eigenlijk wel compleet is en je hebt het helemaal naar je zin. Wat heb je elkaar nog te bieden vraag ik me dan af?

Zal per persoon wel anders liggen, maar het is iets dat ik vaker terug heb zien komen bij eerdere exen.
Ik denk dat wij elkaar nog veel te bieden hebben. Daarbij zijn wij ruim 2 jaar erg goede vrienden geweest voordat we een relatie kregen, misschien dat dat ook meespeelt.
pi_78621191
MOD, als dat gebeurd dan merk je dat allebei wel denk ik.. (hoop ik). Zodra je elkaar niets meer te bieden hebt, het wel naar je zin hebt, is het volgens mij ook wel prima. Het zou flauwekul zijn om dan nog af te spreken of contact te willen "omdat je nou eenmaal een verleden met elkaar hebt". Daarom laat ik dat vriendenzijn gedoe ook maar gewoon op me af komen, ik vertrouw op m'n gevoel en we zien wel hoe het loopt. Ik denk dat je daar nog niets over kunt zeggen als het nog zo vers is, in ieder geval ik niet.. Maar daarom vind ik het wel mooi dat Everlong dat wel kan

En Everlong, ik kan me voorstellen dat 7 of 10 jaar ook niets uitmaakt.. Ik weet nog dat jij je eerste berichtje plaatste, ongeveer 6 weken geleden (sorry als ik het fout heb), ik heb aan je gedacht!
  dinsdag 2 maart 2010 @ 01:17:22 #65
25878 MOD
pi_78621546
Wat dat betreft wijst het zich ook wel. Alles wijst zich. Wat ik geleerd heb is dat je niks moet willen. Lekker laten aanwaaien dan komt het wel goed. Eerst maar eens flink afstand nemen en daarna eens kijken of het wat wordt.

Ik had laatst zowat de neiging om een reeks te openen "De kunst van het terug krijgen van je ex"

Mja wanhoop is een bitch. Gelukkig ben ik inmiddels een stukje verder.
pi_78624262
Goedemorgen.

Hebben jullie dan niet het gevoel dat je ex iemand anders is geworden? De mijne gedroeg zich zo anders na de breakup.
If there is evil in this world, it lies in the heart of mankind!" -Edward D. Morrison
pi_78624586
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 01:17 schreef MOD het volgende:
Wat dat betreft wijst het zich ook wel. Alles wijst zich. Wat ik geleerd heb is dat je niks moet willen. Lekker laten aanwaaien dan komt het wel goed. Eerst maar eens flink afstand nemen en daarna eens kijken of het wat wordt.

Ik had laatst zowat de neiging om een reeks te openen "De kunst van het terug krijgen van je ex"

Mja wanhoop is een bitch. Gelukkig ben ik inmiddels een stukje verder.
Jullie gingen niet voor niets uit elkaar. Zoiets vergeet je niet op de korte termijn. Ik wilde het een half geleden ook opnieuw proberen maar toen we dat deden heb ik er nooit meer 100% voor kunnen gaan. De gedachte aan vroeger blijft rondspoken.
If there is evil in this world, it lies in the heart of mankind!" -Edward D. Morrison
pi_78624809
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 09:10 schreef Xanthas het volgende:
Goedemorgen.

Hebben jullie dan niet het gevoel dat je ex iemand anders is geworden? De mijne gedroeg zich zo anders na de breakup.
Helemaal waar! Mijn ex lijkt wel een persoonlijkheidswijziging te hebben ondergaan na de breakup. Geen enkel contact meer opgenomen met familieleden van mij waar ze zo goed mee op kon schieten en dat terwijl ik nu nog prima contact heb met een aantal van haar familie. Nee mijn ex is in de verre verte niet meer zoals tijdens de relatie!
  dinsdag 2 maart 2010 @ 10:11:53 #69
158518 Sjechov
pi_78625720
quote:
Je bent van harte welkom natuurlijk!
Sterkte!
  dinsdag 2 maart 2010 @ 10:15:35 #70
158518 Sjechov
pi_78625835
quote:
Goedemorgen.

Ja inderdaad!
Al zit daar bij mijn ex wel meer achter dan alleen onze "break-up".
Ik blijf het moeilijk vinden iemand los te moeten laten als diegene het moeilijk heeft met iets.
Ookal ben je daar zelf niet schuldig aan of kun je er zelf niet aan doen.
Het gevoel dat ik haar wil helpen blijft en zal ook wel blijven.

Mijn ex en zijn vrienden al is dat nu met minimaal contact, maar dat komt wel weer als ze er aan toe is.
pi_78626335
quote:
Ohh, natuurlijk ook welkom
pi_78626404
quote:
Goedemorgen.

Nee, eigenlijk niet. Vooralsnog zijn we beide totaal niet veranderd qua gedrag. Tuurlijk zijn er wel dingen veranderd zoals intimiteit enzo, maar qua gedrag niet.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 10:38:49 #73
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_78626631
quote:
Op maandag 1 maart 2010 23:01 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik ben vrijwel al mijn vrienden kwijt geraakt doordat ze het normaal vonden dat m'n ex vreemd ging. Ik heb me nog nooit zo eenzaam gevoeld als toen, ook al waren er nog mensen aan wie ik veel steun had. Nu is het bijna een jaar later en ga ik naar het buitenland voor een baan. Maar ik heb, ondanks dat ik mezelf zo'n terug getrokken kerel vind, toch ook weer nieuwe mensen leren kennen die ik wel degelijk ga missen. Mensen leren kennen is niet zo moeilijk hoor. Leren vasthouden, dat is de truc.[..]

En dat is heel verstandig van je denk ik!

Sorry, ik val er zo in lijkt het, maar ik lees al een tijdje mee...
*stuitert ook weer eens binnen*

alleen niet vergeten dat het van 2 kanten moet komen

Kwam er gisteravond achter dat het nog maar driekwart jaar geleden is dat mijn ex me vertelde dat ze "ons" niet meer zag zitten. Diep gegaan, veel gebeurt en veel over mezelf geleerd. En voor mij op het moment het belangrijkste: ik ben heel goed in staat tot damn wat een high
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_78626706
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 10:32 schreef Everlong het volgende:

[..]

Nee, eigenlijk niet. Vooralsnog zijn we beide totaal niet veranderd qua gedrag. Tuurlijk zijn er wel dingen veranderd zoals intimiteit enzo, maar qua gedrag niet.
Lijkt mij eigenlijk zo veel beter dan nu. Ik kreeg (voordat ik dus net al het contact heb verbroken) steeds te horen: "Je bent zo anders, ik ken je niet. Je kent mij niet." Wat een k*t opmerkingen als je net uit een relatie komt. Als je lief en leed hebt gedeeld.

Ach, het is waarschijnlijk beter zo. Ik verdien ook meer (zie vorige posts). Al is mijn goede gevoel van gister vannacht wel enigzins bedaard Balen!
pi_78627476
Even bijlezen hoor..

TumTumm welkom hier! Ik hoop dat je wat aan dit topic zult hebben.

Tegan, hoe is 't nu met je? En hoe sta je nu tegenover morgen?

Ik kom net van de huisarts af, een doorverwijzing naar het ziekenhuis gekregen. Moet overmorgen naar de KNO-art om een afspraak te maken wanneer mijn amandelen operatief verwijderd gaan worden. Ik vind het eng, maar hopelijk voel ik me daarna niet meer om de 2 maanden zo beroerd.
pi_78627530
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 11:01 schreef maartjeh het volgende:
Ik kom net van de huisarts af, een doorverwijzing naar het ziekenhuis gekregen. Moet overmorgen naar de KNO-art om een afspraak te maken wanneer mijn amandelen operatief verwijderd gaan worden. Ik vind het eng, maar hopelijk voel ik me daarna niet meer om de 2 maanden zo beroerd.
Succes. I don't like hospitals.... Hopelijk word je er beter van!
pi_78627987
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 10:41 schreef Xanthas het volgende:

[..]

Lijkt mij eigenlijk zo veel beter dan nu. Ik kreeg (voordat ik dus net al het contact heb verbroken) steeds te horen: "Je bent zo anders, ik ken je niet. Je kent mij niet." Wat een k*t opmerkingen als je net uit een relatie komt. Als je lief en leed hebt gedeeld.
Dit zijn inderdaad kutopmerkingen! Jij hebt het toch niet uitgemaakt? (of wel?). Jij ondergaat het toch gewoon allemaal en probeert er het beste van te maken, ik vind het niet aan degene die het heeft uitgemaakt om naar de ander te verwijten dat hij ineens zo veranderd is

Ik vond mijn ex gelijk heel anders, ineens herkende ik hem niet meer terug. Dat begint nu wel wat minder te worden, maar heeft er in het begin wel voor gezorgd dat het makkelijker was voor mij om afstand te nemen. Want met de persoon die hij nu was, wou ik niet eens meer iets.. wel jammer dat ik dat gevoel niet vast heb kunnen houden.

Oja, bedankt voor alle welkoms!:) Maartjeh, succes bij de KNO-arts, onder narcose gaan is eng maar het zal vast een opluchting zijn als die dingen je keel uit zijn!
pi_78628215
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 11:13 schreef Tumtumm het volgende:

[..]
Dit zijn inderdaad kutopmerkingen! Jij hebt het toch niet uitgemaakt? (of wel?). Jij ondergaat het toch gewoon allemaal en probeert er het beste van te maken, ik vind het niet aan degene die het heeft uitgemaakt om naar de ander te verwijten dat hij ineens zo veranderd is

Ik vond mijn ex gelijk heel anders, ineens herkende ik hem niet meer terug. Dat begint nu wel wat minder te worden, maar heeft er in het begin wel voor gezorgd dat het makkelijker was voor mij om afstand te nemen. Want met de persoon die hij nu was, wou ik niet eens meer iets.. wel jammer dat ik dat gevoel niet vast heb kunnen houden.
Ik heb het niet uitgemaakt. Ik heb het geloof altijd vastgehouden. Al is ook dat geloof nu weg. En eigenlijk voel ik me nu beter.

Gister zag ik mijn ex voor het eerst in ongeveer een kleine maand. En heb haar meteen laten weten dat dat a) niet kon en b) dat mijn vriendin al 9 maanden geleden was gestorven (haar paard overleed, ik heb toen alles aan de kant gezet om haar te steunen, maar ze is nooit meer de oude geworden).

Voorals hou ik aan geen contact vast, ze beseft niet wat haar woorden voor een impact hebben. Miss slecht voor mijn studie om college te skippen, maar wel beter voor mijn persoon.
pi_78628880
Mijn vriend/ex (ik weet nog steeds niet hoe ik hem moet noemen) was zondag jarig en hij had vrijdag gezegd dat we tot komend weekend misschien weer even geen contact moesten hebben. Ik heb zondag dus eigenlijk de hele dag gedacht of ik wel wat moest sturen, uiteindelijk toch gedaan en hij stuurde terug dat hij al bijna niets meer verwacht had maar dat k gelukkig toch wat had laten horen.

Gisteren op mijjn verjaardag stuurde hij 's ochtends al een sms en een paar uur later ben ik daar helemaal verkeerd op ingegaan (wat er dus op neer kwam dat ik hem gewoon nog wil). Hij zei daarop dat hij daar ook de hele tijd aan denkt, maar dat hij gewoon niet weet wat hij wil, wat IK echt wil en of het nog kan, en dat het goed zou zijn als we komend weekend afspreken. Heb ik niet op gereageerd. Na een tijd belde hij, hij zei dat hij 3 gemiste oproepen had en of ik hem had gebeld? Dus ik zei 'nee', en toen vroeg hij wat ik van zijn sms vond...heb hem nog verteld wat ik wil en toen zei hij dat we af moesten spreken. Dat doen we dus vrijdag....
pi_78629094
Goed van je dat je die keuze kunnen maken Xanthas! Misschien zet het haar aan het denken en gaat ze door geen contact te hebben op een gegeven moment ook nadenken over haar eigen gedrag en woorden?

Ik vind dat zelf erg belangrijk merk ik.. dat mijn ex in ieder geval begrip heeft voor mijn situatie en dat hij zich ook beseft wat hij mij heeft aangedaan Is dat herkenbaar?

(en ook goed van je dat je colleges even een lagere prioriteit geeft.. je hebt er ook niets aan als je hoofd er niet naar staat)
pi_78629589
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 11:38 schreef Tumtumm het volgende:
1. Goed van je dat je die keuze kunnen maken Xanthas! Misschien zet het haar aan het denken en gaat ze door geen contact te hebben op een gegeven moment ook nadenken over haar eigen gedrag en woorden?

2. Ik vind dat zelf erg belangrijk merk ik.. dat mijn ex in ieder geval begrip heeft voor mijn situatie en dat hij zich ook beseft wat hij mij heeft aangedaan Is dat herkenbaar?

3. (en ook goed van je dat je colleges even een lagere prioriteit geeft.. je hebt er ook niets aan als je hoofd er niet naar staat)
1. Een relatie zit er waarschijnlijk niet meer in. Althans zo voel ik het. Ik heb op dit moment de hoop opgegeven, ik loop er niet meer achteraan. Ik zie wel wat de toekomst brengt.

2. Mijn ex ging van: het "over" naar zullen we "vrienden zijn". Sorry, maar dan heeft ze nooit begrepen wat ze voor me waard was. En dat is dan weer mijn schuld. Ik heb geleerd dat mensen eigenlijk gewoon "egoïsten" zijn. En gewoon zich niet beseffen wat ze anderen aan kunnen doen of aan doen.

3. Ik word er gewoon down van om haar lol te zien hebben met haar groepje, terwijl het vroeger altijd mijn college was, mijn mede-studenten. Ach, zonder colleges red ik het ook wel. Hopelijk.

Hoe voel jij nu na die paar weken, Tumtumm?
pi_78629742
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 11:02 schreef Xanthas het volgende:

[..]

Succes. I don't like hospitals.... Hopelijk word je er beter van!
Me neither. Ik ben nog nooit onder narcose geweest en dat vind ik eigenlijk nog het engste. Bang dat ik niet meer wakker word / dat de narcose niet goed werkt dus ik het nog voel maar niets kan aangeven (net als in de film ), of dat ik heel veel bloed moet kotsen als ik wakker word (was bij mijn moeder vroeger..).
De pijn kan me nieteens zoveel schelen.

MAAR GOED, het is weer afleiding van mijn ex omdat ik me daarna wss zo beroerd voel dat ik niet eens wíl nadenken over hem. Al heb ik nu echt zo'n gevoel van 'ik wil 't hem vertellen en dat hij naast m'n bed zit als ik bijkom.'
pi_78629846
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 11:52 schreef maartjeh het volgende:

[..]
MAAR GOED, het is weer afleiding van mijn ex omdat ik me daarna wss zo beroerd voel dat ik niet eens wíl nadenken over hem. Al heb ik nu echt zo'n gevoel van 'ik wil 't hem vertellen en dat hij naast m'n bed zit als ik bijkom.'
Ook jouw leven gaat door. Als hij er niet is, dan zal dat waarschijnlijk helpen bij dat besef. Al moet je natuurlijk gewoon doen wat voor jou goed voelt.
pi_78629940
quote:
Goedemorgen.

Heel bekend, mijn ex gedraagt zich nu opeens zoals ik graag gezien had dat ze zich zou gedragen had terwijl we een relatie hadden. Nou ja, de ware aard van haar komt vanzelf wel weer naar boven, maar in de tussentijd zal ze vast met gemak weer aan de man komen :S

Nou ja... niets aan te doen, Ik heb geprobeerd de ware aard van het beestje te accepteren en ben er zelf aan onderdoor gegaan, dat zegt denk ik wel genoeg... grumble 't wordt alleen wel weer tijd voor een nieuwe streep eronder zetten... teveel klote dingen tegelijk...
pi_78630026
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 11:38 schreef Tumtumm het volgende:
Goed van je dat je die keuze kunnen maken Xanthas! Misschien zet het haar aan het denken en gaat ze door geen contact te hebben op een gegeven moment ook nadenken over haar eigen gedrag en woorden?

Ik vind dat zelf erg belangrijk merk ik.. dat mijn ex in ieder geval begrip heeft voor mijn situatie en dat hij zich ook beseft wat hij mij heeft aangedaan Is dat herkenbaar?

(en ook goed van je dat je colleges even een lagere prioriteit geeft.. je hebt er ook niets aan als je hoofd er niet naar staat)
Welkom TumTum,

dit is jammer genoeg niet helemaal herkenbaar, mijn ex had wel begrip op het moment dat ik compleet instorte, maar gebruikte dat vervolgens als de reden voor het kapot gaan van de relatie, maar weigerst zelf in te zien hoeveel pijn/schade ze me eerst had toegedaan voordat ik brak...

Ben wel blij om te horen dat het bij jou beter gaat
pi_78630625
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 11:54 schreef Xanthas het volgende:

[..]

Ook jouw leven gaat door. Als hij er niet is, dan zal dat waarschijnlijk helpen bij dat besef. Al moet je natuurlijk gewoon doen wat voor jou goed voelt.
Mijn leven gaat inderdaad door. Ik heb mijn eigen draad weer opgepakt, maar sinds afgelopen vrijdag hebben we weer contact en dat gaat eigenlijk best okay. Wel even een, voor mij maar ook voor hem, verdrietig moment gehad, omdat blijkt dat hij nog wel degelijk gevoelens voor me heeft en al die tijd nog helemaal niet klaar met me was. Dat heeft hij afgelopen vrijdag tegen me gezegd, na al die maanden van 'gevoelloos' zijn en laten zien dat het hem niets deed. Wel dus. Ik stond met tranen in m'n ogen en hij liep weg uit emotie.

Nouja however vind ik het wel fijn dat we soms contact hebben nu. Hoop dat 't zo fijn blijft.
pi_78633931
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 11:01 schreef maartjeh het volgende:
Even bijlezen hoor..

TumTumm welkom hier! Ik hoop dat je wat aan dit topic zult hebben.

Tegan, hoe is 't nu met je? En hoe sta je nu tegenover morgen?

Ja kut. Ik wil hem zo graag zien nu. Waarom was die keuze zo makkelijk bij mijn zus maar bij hem verander ik constant van gedachten. Ik wil hem heel graag zien, maar het is beter als ik het niet doe. Bah, of ik er nog iets mee doe, geen idee. Van hem hem ik iig niets meer gehoord nadat ik zei dat het beter was dat ik niet kom, dus hem boeit het ook geen fuck volgens mij (yay voor doemdenkers).

Succes met je operatie .
pi_78634253
Owja en, ik heb zo'n rugpijn , heb ik wel vaker en dan kreeg ik altijd een heerlijke massage van mijn ex en dan was het weer weg een paar weken. Zucht.
pi_78634385
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 13:39 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ja kut. Ik wil hem zo graag zien nu. Waarom was die keuze zo makkelijk bij mijn zus maar bij hem verander ik constant van gedachten. Ik wil hem heel graag zien, maar het is beter als ik het niet doe. Bah, of ik er nog iets mee doe, geen idee. Van hem hem ik iig niets meer gehoord nadat ik zei dat het beter was dat ik niet kom, dus hem boeit het ook geen fuck volgens mij (yay voor doemdenkers).

Succes met je operatie .

Ik weet niet of het hem geen fuck boeit. Ik dacht dat ook altijd bij mijn ex maar nu blijkt het wel zo te zijn. Mannen zijn raar.
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 13:46 schreef Tegan het volgende:
Owja en, ik heb zo'n rugpijn , heb ik wel vaker en dan kreeg ik altijd een heerlijke massage van mijn ex en dan was het weer weg een paar weken. Zucht.
Dat is ook zo balen dan hè die gedachte.
pi_78634575
Het gaat niet zo goed geloof ik deze week. Heb al onwijs veel colleges geskipt (geen belangrijke maar toch) en ik heb belangrijk kringgesprek en vergadering van de raad waar ik in zit ook geskipt.

Ga nu maar een lange warme douche nemen, en dan hopelijk geen rugpijn/misselijk zijn meer.
pi_78634648
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 13:50 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Ik weet niet of het hem geen fuck boeit. Ik dacht dat ook altijd bij mijn ex maar nu blijkt het wel zo te zijn. Mannen zijn raar.

Mannen is zo'n generalisatie...

Misschien doet het hem wel te veel om er meteen op te kunnen reageren. Mijn ex betichtte mij ook van kilheid en afstandelijkheid terwijl ik oh zo vaak had gezegd wat mijn gevoelens waren. En als ik dan niets liet horen was het ook weer fout.

Er is niet één waarheid, iedereen ziet het anders. Het einde van een relatie is toch niet iets leuks. Denk dat iedereen het op zijn/haar eigen manier verwerkt. Sommige met verdriet in stilte, anderen gooien er een boel feestgedruis overheen.
pi_78634722
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 13:54 schreef Tegan het volgende:
Het gaat niet zo goed geloof ik deze week. Heb al onwijs veel colleges geskipt (geen belangrijke maar toch) en ik heb belangrijk kringgesprek en vergadering van de raad waar ik in zit ook geskipt.

Ga nu maar een lange warme douche nemen, en dan hopelijk geen rugpijn/misselijk zijn meer.
Ik merk onderhand aan mezelf ik contact van colleges nodig heb om me beter te voelen. Vandaag alleen thuis en het voelt bagger.

Douchen helpt altijd!
pi_78634788
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 13:56 schreef Xanthas het volgende:

[..]

Mannen is zo'n generalisatie...

Misschien doet het hem wel te veel om er meteen op te kunnen reageren. Mijn ex betichtte mij ook van kilheid en afstandelijkheid terwijl ik oh zo vaak had gezegd wat mijn gevoelens waren. En als ik dan niets liet horen was het ook weer fout.

Er is niet één waarheid, iedereen ziet het anders. Het einde van een relatie is toch niet iets leuks. Denk dat iedereen het op zijn/haar eigen manier verwerkt. Sommige met verdriet in stilte, anderen gooien er een boel feestgedruis overheen.
Okay okay, vrouwen zijn ook niet zaligmakend. Dat weet ik ook wel.

Er is ook niet één waarheid. Heb mezelf erop betrapt dat ik teveel voor een ander dacht, en als je dat gewoon probeert niet te doen scheelt dat ook een hoop.
pi_78635023
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 13:58 schreef Xanthas het volgende:

[..]

Ik merk onderhand aan mezelf ik contact van colleges nodig heb om me beter te voelen. Vandaag alleen thuis en het voelt bagger.

Douchen helpt altijd!
Ik houd juist van alleen zijn, heerlijk. Kan zo een maand in huis doorbrengen ofzo, denk ik. Het gevaar is ook wel dat zodra je met mensen omgaat ze dingen van je verwachten, en die houd ik nooit vol, ik stel ze altijd teleur, door nu bv. niet op school te zijn. En dat maakt me weer meer op mezelf te willen zijn.

Maar dus als ik me klote voel dan moet ik gewoon een paar dagen alleen zijn, dus ook nu met mijn ex.
pi_78636350
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 13:50 schreef maartjeh het volgende:

[..]

[..]

Dat is ook zo balen dan hè die gedachte.
Volgens mij moet het gewoon zijn:
Ex-en zijn raar....
pi_78636404
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 14:38 schreef GoedeMan76 het volgende:

[..]

Volgens mij moet het gewoon zijn:
Ex-en zijn raar....
Alleen zijn we allemaal ex-en. Nouja wij zullen vast ook wel raar zijn in de ogen van onze ex-en. En zo gaat het circeltje rond..
pi_78636917
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 14:39 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Alleen zijn we allemaal ex-en. Nouja wij zullen vast ook wel raar zijn in de ogen van onze ex-en. En zo gaat het circeltje rond..
precies!
Er bestaat volgens mij ook bijna geen ex die geen moeite met de situatie heeft, ongeachte wie het uitgemaakt heeft. Er bestaan hoogstens mensen die het verwerken door erover te praten en naar zichzelf te kijken en er bestaan mensen die verwerken door er niet naarzichzelf willen kijken en zo snel mogelijk met het leven doorgaan... Beide vinden elkaar vast raar....

Soms zou ik willen dat ik het tweede soort type was ipv. het eerste type, maar ach, wat zou ik dan ooit over mezelf leren....
pi_78639290
Ik ben van het type: wat had ik anders kunnen doen zodat ik nu nog met haar was....... Waarschijnlijk het slechtste type want echt vrolijk word je er niet van. Maar zoals ik al zei: de wens is er niet meer. Maar het feit dat we dit alles hadden kunnen voorkomen door te praten is storend. Iets zo goed kapot maken door iets zo kleins..
  dinsdag 2 maart 2010 @ 15:59:19 #99
25878 MOD
pi_78639784
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 15:48 schreef Xanthas het volgende:
Ik ben van het type: wat had ik anders kunnen doen zodat ik nu nog met haar was....... Waarschijnlijk het slechtste type want echt vrolijk word je er niet van. Maar zoals ik al zei: de wens is er niet meer. Maar het feit dat we dit alles hadden kunnen voorkomen door te praten is storend. Iets zo goed kapot maken door iets zo kleins..
Ja hier ook. Echt stom is dat om daar bij na te denken. Zal er wel overheen groeien.
Maar nu zijn het die dingen die je je ex ziet doen zonder jou zo van "hee dat deden we altijd samen".
Als of ze je niet meer nodig hebben en vervangend materiaal hebben nu.
pi_78639972
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 15:59 schreef MOD het volgende:

[..]

Ja hier ook. Echt stom is dat om daar bij na te denken. Zal er wel overheen groeien.
Maar nu zijn het die dingen die je je ex ziet doen zonder jou zo van "hee dat deden we altijd samen".
Als of ze je niet meer nodig hebben en vervangend materiaal hebben nu.
Mijn ex heeft mij dat verwijt ook ooit gegeven, dat ik haar vervangen had. Terwijl ik gewoon hetzelfde leven leidde als met haar, en zij diegene was die er alweer jongens op na hield. Ik zal haar herinneren als "zij die met twee maten meet". Altijd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')