Bron: De Leeuwarder Courant van maandagquote:Aan de intense samenwerking tussen Sven Kramer en zijn trainer Gerard Kemkers komt een eind, na het WK allround over drie weken. Dat vertelde hij aan de Leeuwarder Courant tijdens zijn laatste ontbijt in Vancouver.
Namen wil Kramer nog niet noemen, maar hij maakte wel duidelijk dat het niets te maken heeft met de fout die Kemkers dinsdag maakte tijdens de tien kilometer. ,,Dit wisten we intern allang. Voor ons is dit niets nieuws. Ik ben er de man niet naar om mensen een schop te geven, maar ik wil iets nieuws.’’
We wisten het voor de spelen al johquote:Op maandag 1 maart 2010 11:25 schreef Tigertje het volgende:
Hmmm, het staat in één regionale krant...ik moet het nog zien dit.
Wel dé regionale krantquote:Op maandag 1 maart 2010 11:25 schreef Tigertje het volgende:
Hmmm, het staat in één regionale krant...ik moet het nog zien dit.
quote:
en bedankt... koffie over mijn beeldscherm...quote:
Hege of Havard?quote:Op maandag 1 maart 2010 11:15 schreef Norrage het volgende:
Nu naar Mueller met BokkoDat zou echt geweldig zijn
Dat dacht ik ook meteen... dat interview met die 3 voor de Spelen was me net iets te amicaal allemaal.... die Mueller is zo'n engerd he... leek net alsof ie zat te geilen op Sven en Bokko... die hij continu Shadow noemtquote:Op maandag 1 maart 2010 11:49 schreef Butterfly91 het volgende:
Zat er wel in. Nu naar het team met Mueller en Bokko.
Edit: al eerder besloten hmm?
Brr inderdaadquote:Op maandag 1 maart 2010 11:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook meteen... dat interview met die 3 voor de Spelen was me net iets te amicaal allemaal.... die Mueller is zo'n engerd he... leek net alsof ie zat te geilen op Sven en Bokko... die hij continu Shadow noemt![]()
http://nos.nl/os2010/vide(...)met-sven-kramer.html dus, maar als ik dat beluister (vanaf 07.25), zegt hij eigenlijk letterlijk dat er géén breuk komt met Kemkers: "Ik heb absoluut de ambitie om met Gerard door te gaan."quote:Op maandag 1 maart 2010 11:57 schreef Felixa het volgende:
Sven was gisteren bij het interview met Dione ook al heel cryptisch allerlei vragen aan het omzeilen hierover.
Over dat dingen anders moesten, nieuwe koers varen...
uit het bericht:quote:Op maandag 1 maart 2010 12:13 schreef Veerboot het volgende:
Misschien heeft de Leeuwarder Courant uit die woorden ten onrechte geconcludeerd dat ook Kemkers daaronder valt, maar gaat het dus in werkelijkheid alleen om de verdere begeleidingsstaf, ploeggenoten, etc.
dan mag je er vanuit gaan dat het klopt... of ze moeten het verkeerd opgeschreven hebben (wat natuurlijk altijd kan....quote:Aan de intense samenwerking tussen Sven Kramer en zijn trainer Gerard Kemkers komt een eind, na het WK allround over drie weken. Dat vertelde hij aan de Leeuwarder Courant tijdens zijn laatste ontbijt in Vancouver.
Nou ja, hij heeft misschien hetzelfde gezegd als bij de NOS, maar dan zonder dat stukje dat hij de ambitie heeft om met Kemkers door te gaan. Dan kan ik de conclusie van de Leeuwarder Courant wel begrijpen, maar klopt die niet. Of Sven heeft zitten liegen aan tafel bij Dione, ook dat kanquote:Op maandag 1 maart 2010 12:19 schreef cptmarco het volgende:
[..]
uit het bericht:
[..]
dan mag je er vanuit gaan dat het klopt... of ze moeten het verkeerd opgeschreven hebben (wat natuurlijk altijd kan....)
nee joh niet die Koreaan. Ik vind Fredrik vd Horst echt wel zelfde bouw en slag hebben als WOH en Sven, zou mooi uitpakken. Ook in team pursuitquote:Op maandag 1 maart 2010 12:35 schreef Joene het volgende:
Ik hoop voor Sven dat dit goed uitpakt.
Een Team met Sven , Oldeheuvel , Bokko en de nieuwe koreaan
quote:
Ik denk niet dat Sven afscheid neemt van het merk tvm.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:04 schreef MiLalaa het volgende:
Alleen Wust zal TVM als sponsor toch ook een beetje karig vinden. Of wilden zij sowieso al afbouwen?
Romme gaf al aan dat hij in een oranje jas langs de kant wil staan. Maar goed, Romme heeft nu naast Anni ook een aantal Nederlandse talenten onder zijn hoede.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:22 schreef esmees het volgende:
Kemkers als technisch directeur en Bart Veldkamp als trainer?
Of Romme? Anni's carriere is toch een aflopende zaak, kan zich mooi op de kids van haar en Ids richten :-)
Van Deutekom is doorgebroken onder Wim den Elsen. Pas daarna door TVM opgepikt.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:25 schreef Marcoss het volgende:
Van Deutekom is inderdaad niet meer zo goed als een paar jaar geleden, maar vergeet niet dat zij juist ook zo goed is geworden onder Kemkers..
de soap gaat door...quote:Van een snelle breuk tussen schaatser Sven Kramer en zijn trainer Gerard Kemkers is geen sprake. Dat zei Ron Mulder, de zaakwaarnemer van olympisch kampioen Kramer, maandag nadat hij vanuit Vancouver was geland op Schiphol. Hij reageerde op een door vele media overgenomen bericht uit de Leeuwarder Courant, waarin staat dat Kemkers na het WK allround over drie weken niet meer de trainer is van Kramer.
''Daar is geen sprake van en er is ook niet over gesproken. Sven speelt helemaal niet met die gedachte'', zei Mulder.
''Er komt na het seizoen een evaluatiegesprek tussen Sven en zijn ploeg TVM. Daar zullen alle facetten op tafel komen'', aldus Mulder. ''Maar op dit moment leeft bij Sven niet het idee dat hij wil stoppen met Gerard.''
ik bedoelde het ook meer in de trant van dat Sven Kramer nu al bijna een week het nieuws weet te beheersen...quote:Op maandag 1 maart 2010 14:15 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat valt wel mee soap?? Wij wachten maar af.
En dan 2e worden achter Tuitert?quote:Op maandag 1 maart 2010 14:31 schreef Suikeroom het volgende:
laat m met Davis trainen en dan in de zomer lekker kip eten met hamburgers.
Nee hoor, het regionale blaadje dat dit 'nieuws' bracht is van het padje af.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:54 schreef Remsjo het volgende:
Na de verkeerde baan is Kemkers weer van het padje af?
Eens. Volgend seizoen laten zien wat ie kan op de 1500 meter, vervolgens een rustpauze inlassen en dan in 2012 deelnemen aan de OS in Londen. Vervolgens kan ie zich daarna weer opladen voor Sotsji 2014quote:Op maandag 1 maart 2010 11:18 schreef Klopkoek het volgende:
kramer moet de zomerspelen van 2012 gaan halen als tijdrijder
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |