Bron: De Leeuwarder Courant van maandagquote:Aan de intense samenwerking tussen Sven Kramer en zijn trainer Gerard Kemkers komt een eind, na het WK allround over drie weken. Dat vertelde hij aan de Leeuwarder Courant tijdens zijn laatste ontbijt in Vancouver.
Namen wil Kramer nog niet noemen, maar hij maakte wel duidelijk dat het niets te maken heeft met de fout die Kemkers dinsdag maakte tijdens de tien kilometer. ,,Dit wisten we intern allang. Voor ons is dit niets nieuws. Ik ben er de man niet naar om mensen een schop te geven, maar ik wil iets nieuws.’’
We wisten het voor de spelen al johquote:Op maandag 1 maart 2010 11:25 schreef Tigertje het volgende:
Hmmm, het staat in één regionale krant...ik moet het nog zien dit.
Wel dé regionale krantquote:Op maandag 1 maart 2010 11:25 schreef Tigertje het volgende:
Hmmm, het staat in één regionale krant...ik moet het nog zien dit.
quote:
en bedankt... koffie over mijn beeldscherm...quote:
Hege of Havard?quote:Op maandag 1 maart 2010 11:15 schreef Norrage het volgende:
Nu naar Mueller met BokkoDat zou echt geweldig zijn
Dat dacht ik ook meteen... dat interview met die 3 voor de Spelen was me net iets te amicaal allemaal.... die Mueller is zo'n engerd he... leek net alsof ie zat te geilen op Sven en Bokko... die hij continu Shadow noemtquote:Op maandag 1 maart 2010 11:49 schreef Butterfly91 het volgende:
Zat er wel in. Nu naar het team met Mueller en Bokko.
Edit: al eerder besloten hmm?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |