Een edge voor een TA strategie op lange termijn bestaat in mijn optiek niet. Ik wissel qua intraday relatief vaak van strategie. Op het moment dat ik iets vind wat continu werkt op korte termijn is het domweg ride untill the bubble burst op het hoogst haalbare toegestane leverage en zorgen dat elk verlies direct wordt verkocht. Omdat ik altijd uitga van de kans op succes werkt zoiets continu. Dit principe pas ik ook toe op mijn macro model op de wekelijkse werkloosheid cijfers bijv.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:47 schreef SeLang het volgende:
[..]
Als een "edge" uit het niets op komt zetten en dan snel en plotseling weer verdwijnt, hoe bepaal je dan of het een "edge" is of toeval? Dat is een dilemma.
Lekker specifiekquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:16 schreef deenigeechteTS het volgende:
Volgens mijn TA kunnen we omhoog gaan, en daarna omlaag, of omlaag, en daarna omhoog.
Maar we zouden de winsten van deze maand moeten teruggeven
behoorlijke shortsqueeze PC stond heel hoog vorige week.quote:
De stijging is ook weer erg snel gegaan, had ik niet verwacht.quote:
Dat horen we al bijna een jaar lang.quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:50 schreef Lemans24 het volgende:
Het zal toch onderhand weer eens tijd worden voor een ritje naar beneden?
Binck bellen?quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:42 schreef arjanus het volgende:
Ik had vandaag een automatische verkoop-order uitstaan op een aantal opties. Deze zijn rond 13:00 uur verkocht tegen een belachelijk hoge prijs (meer dan 1200% boven hun fair value). De transactie is gewoon uitgevoerd, ik had het geld op mijn rekening en een bevestigingsemail van de binckbank.
Zojuist is deze transactie echter teruggedraaid, het geld afgeschreven en mijn opties weer teruggeplaats op mijn rekening. De reden was blijkbaar een technische fout van de RBS blabla waar een heleboel transactie veel te hoog zijn uitgevoerd. Daar heb ik natuurlijk geen boodschap aan. Ik wil mijn geld terug. Een deal is een deal.
Heeft iemand hetzelfde meegemaakt?
Nee, maar ben benieuwd hoe je daar uit gaat komen. Uit je post komt dus naar voren dat het een technische fout was? (en dus heb je geen poot om op te staan?)quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:42 schreef arjanus het volgende:
Ik had vandaag een automatische verkoop-order uitstaan op een aantal opties. Deze zijn rond 13:00 uur verkocht tegen een belachelijk hoge prijs (meer dan 1200% boven hun fair value). De transactie is gewoon uitgevoerd, ik had het geld op mijn rekening en een bevestigingsemail van de binckbank.
Zojuist is deze transactie echter teruggedraaid, het geld afgeschreven en mijn opties weer teruggeplaats op mijn rekening. De reden was blijkbaar een technische fout van de RBS blabla waar een heleboel transactie veel te hoog zijn uitgevoerd. Daar heb ik natuurlijk geen boodschap aan. Ik wil mijn geld terug. Een deal is een deal.
Heeft iemand hetzelfde meegemaakt?
Technisch bereiken we allemaal weer levels waar op verwacht wordt dat we terug zullen bouncen een dezer dagen. Of we breken er door de (opwaartse) trend. Ik denk dat veel zal afhangen van Griekenland komende dagen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:50 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
De stijging is ook weer erg snel gegaan, had ik niet verwacht.
Het zal toch onderhand weer eens tijd worden voor een ritje naar beneden?
De euro is ook weer op z'n sterkst sinds twee weken.
Gewoon een ritje naar 311 hoorquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:00 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat horen we al bijna een jaar lang.
Het lijkt er meer op dat we zijwaarts blijven gaan, zo tussen 300 en 340.
Als Griekenland droevige ellende blijkt te zijn zakken we makkelijk door de (opwaartse) trend heen en vice versa. Vergeet niet dat dat de reden is waarom we sinds Januari al een in (relatief korte) downtrend zitten.quote:
Ik heb geen idee, de bullflag impliceert dat we eerst een dubbele top kunnen maken, voordat we alle winsten inleveren, maar het kan ook zijn dat we een vroege pullback maken, daarna kunnen we weer omhoog gaan.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:21 schreef flyguy het volgende:
[..]
Lekker specifiek![]()
Maar volgens jou TA, hoe groot zouden die bewegingen dan zijn? Want met alleen omhoog/omlaag kom je nergens
Hoe is de liquiditeit van die elektriciteit markt?quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:24 schreef Rejected het volgende:
Is er iemand actief op de day ahead market of de futuresmarket van elektriciteit?
Juist.quote:
Je geeft hier wel een gigantische open deur voor iedere FOK!'er die anti - TA is zeg ...quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:29 schreef deenigeechteTS het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, de bullflag impliceert dat we eerst een dubbele top kunnen maken, voordat we alle winsten inleveren, maar het kan ook zijn dat we een vroege pullback maken, daarna kunnen we weer omhoog gaan.
We gaan waarschijnlijk op een moment deze maand terug naar de zwarte lijn (amerikaanse beurs)
[ afbeelding ]
Dat krijg je met die relkloontjes..quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:40 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Je geeft hier wel een gigantische open deur voor iedere FOK!'er die anti - TA is zeg ...
de signalen zijn niet duidelijk nu.mijn TA zegt dat je zowel long als short winst kan maken op dit moment.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:40 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Je geeft hier wel een gigantische open deur voor iedere FOK!'er die anti - TA is zeg ...
Ik had net Binck aan de telefoon, volgens binck is het een kansloze missie om mijn geld terug te krijgen omdat het verschil tussen de werkelijke waarde en de trade te groot is.quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:51 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Nee, maar ben benieuwd hoe je daar uit gaat komen. Uit je post komt dus naar voren dat het een technische fout was? (en dus heb je geen poot om op te staan?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |