abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78694043
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 13:01 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat is niet echt een alternatief te noemen Laat ik het anders stellen. Als je dit doet, wat breng je er dan voor in de plaats?
Zilverwater en pilletjes gemaakt van gemalen kippenstront verzameld tijdens volle maan?
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
pi_78694086
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 11:50 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee maar wel een manager van het decimatieproject. Hij is een Bilderberg-attendant.
Nou ja daar heb je een punt, Windows kan mensen wel doen doordraaien ja, maar massa-suicide?

Decimatie klinkt overigens niet verkeerd, als ik maar bij de groep hoor die overblijft.
  Moderator woensdag 3 maart 2010 @ 19:48:00 #53
249559 crew  Lavenderr
pi_78696168
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 19:02 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Nou ja daar heb je een punt, Windows kan mensen wel doen doordraaien ja, maar massa-suicide?

Decimatie klinkt overigens niet verkeerd, als ik maar bij de groep hoor die overblijft.
Foei egoïst
pi_78697040
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 19:48 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Foei egoïst
Vrouwen schijnen op foute mannen te vallen dus don't blame me
  woensdag 3 maart 2010 @ 23:28:59 #55
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_78711077
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 20:03 schreef Amos_ het volgende:
Vrouwen schijnen op foute mannen te vallen dus don't blame me
Maar mannen schijnen sterker te zijn dan vrouwen, dus bij decimatie blijven er vooral mannen en manwijven over. Veel plezier met je kenau tegen die tijd dan !
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_78711127
Ok ik ben om, dood met de NWO....
pi_78711486
de NWO is slimmer dan dat. Er blijven alleen mooie vrouwen over
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
pi_78711789
Ok, nu wil ik me graag aanmelden. Jij kan me vast wel helpen switchboy, als ingezetene in de raad van bestuur van de NWO-Nederland
  woensdag 3 maart 2010 @ 23:48:46 #59
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_78712411
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 23:34 schreef switchboy het volgende:
Ah, dan mag ik dus blijven ! En alle sterke mannen ! Lang leve de NWO !
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
  Moderator donderdag 4 maart 2010 @ 00:31:22 #60
249559 crew  Lavenderr
pi_78714356
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 23:48 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Ah, dan mag ik dus blijven ! En alle sterke mannen ! Lang leve de NWO !
Jij mag zeker blijven, met je mooie highheels en je wok waar je allerlei heerlijke gerechten mee bereidt
pi_78714434
Ja nu moeten er wel foto's komen he dames. Uiteraard enkel voor wetenschappelijke eugenetische doeleinden
pi_78716103
Ter illustratie van wat er volgens mij mis is:
quote:
Psychotherapie helpt maar matig tegen depressie

Het nut van psychotherapie bij depressie is jarenlang overschat. Hoog tijd voor betere behandelingen. Vooral een oplossing voor de beruchte terugval na aanvankelijk herstel is gewenst.

Artsen en psychologen gingen er altijd vanuit dat twee derde van de depressieve mensen baat heeft bij psychotherapie. Maar dat is een overschatting, schrijven klinisch psychologen van de Vrije Universiteit deze maand in het British Journal of Psychiatry. In werkelijkheid zou iets meer dan de helft van de patiënten zich na psychotherapie beter voelen.

Knip...

Vorig jaar speelde iets soortgelijks bij antidepressiva. Ook daarvan bleek het nut jarenlang overschat, met een derde. De oorzaak was tweeledig: de farmaceutische industrie had negatief onderzoek buiten de vakbladen weten te houden, en vakbladen zijn er zelf sowieso niet happig op om het te publiceren.
http://www.trouw.nl/nieuw(...)egen_depressie_.html
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  donderdag 4 maart 2010 @ 08:17:38 #63
262 Re
Kiss & Swallow
pi_78717784
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 01:39 schreef Resonancer het volgende:
Ter illustratie van wat er volgens mij mis is:
[..]

dat laatste is tegenwoordig al flink aan het veranderen, tegenwoordig moeten klinische studies geregistreerd worden op voorhand en resultaten moeten gepubliceerd worden (zie EUDRA, clinicaltrial.gov etc...) ongeacht het resultaat.

een derde punt wat niet in die conclusie is meegenomen dat de patient populatie als je alles op ee hoop gooit te divers is, van milde depressie tot zeer zware, en er blijkt idd dat alleen mensen in de zwaarste categorie baat hebben bij eventuele medicatie... iets wat alleen maar toegejuichd kan worden en zal moeten leiden tot veel minder AD gebruik.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 4 maart 2010 @ 11:07:29 #64
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_78722309
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 08:17 schreef Re het volgende:

[..]

dat laatste is tegenwoordig al flink aan het veranderen, tegenwoordig moeten klinische studies geregistreerd worden op voorhand en resultaten moeten gepubliceerd worden (zie EUDRA, clinicaltrial.gov etc...) ongeacht het resultaat.

een derde punt wat niet in die conclusie is meegenomen dat de patient populatie als je alles op ee hoop gooit te divers is, van milde depressie tot zeer zware, en er blijkt idd dat alleen mensen in de zwaarste categorie baat hebben bij eventuele medicatie... iets wat alleen maar toegejuichd kan worden en zal moeten leiden tot veel minder AD gebruik.
En maar blijven verdedigen ondanks dat keer op keer blijkt dat BigPharma de boel doelbewust op grove wijze bedonderd.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 4 maart 2010 @ 11:10:45 #65
52357 Lambiekje
pi_78722438
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 23:34 schreef switchboy het volgende:
neehh de vrouw wordt express geëxploiteerd zodat zij zich verhangen/verminken omdat ze niet aan opgedrongen ideaal beeld kunnen voldoen.

Killing us Softly 3
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_78722539
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 11:10 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

neehh de vrouw wordt express geëxploiteerd zodat zij zich verhangen/verminken omdat ze niet aan opgedrongen ideaal beeld kunnen voldoen.

Killing us Softly 3
Wut?
  donderdag 4 maart 2010 @ 11:24:09 #67
262 Re
Kiss & Swallow
pi_78722971
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 11:07 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

En maar blijven verdedigen ondanks dat keer op keer blijkt dat BigPharma de boel doelbewust op grove wijze bedonderd.
en keer op keer maar met zweverige ongefundeerde wangestaltes aankomen of snel van onderwerp te veranderen als je ergens niet normaal op kunt antwoorden
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  Moderator donderdag 4 maart 2010 @ 13:44:17 #68
249559 crew  Lavenderr
pi_78728822
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 11:24 schreef Re het volgende:

[..]

en keer op keer maar met zweverige ongefundeerde wangestaltes aankomen of snel van onderwerp te veranderen als je ergens niet normaal op kunt antwoorden
Dat is idd erg jammer, want er staan nu al een aantal vragen open voor Lambiekje.
Maar hij is een meester-omzeiler
  donderdag 4 maart 2010 @ 14:01:52 #69
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_78729528
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 11:24 schreef Re het volgende:

[..]

Dat idd ja Vraag ontwijk++
Ik ben bijvoorbeeld nog steeds nieuwsgierig naar wat Lambiekje als alternatief ziet voor het huidige systeem.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 4 maart 2010 @ 15:05:02 #70
52357 Lambiekje
pi_78731847
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 13:44 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat is idd erg jammer, want er staan nu al een aantal vragen open voor Lambiekje.
Maar hij is een meester-omzeiler
ik ga niet 3keer alles beantwoorden. Daarnaast ik kan (en wil) niet alles lezen. Dit omdat eigenlijk geen van de halsstarrige orthodoxie-gelovers ook maar iets zichzelf informeren.

Het structureel verdedigen van artsen/medici is gewoon so blatently stupid en ignorant. Men heeft het nog niet echt begrepen...
  donderdag 4 maart 2010 @ 15:06:03 #71
52357 Lambiekje
pi_78731903
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 14:01 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat idd ja Vraag ontwijk++
Ik ben bijvoorbeeld nog steeds nieuwsgierig naar wat Lambiekje als alternatief ziet voor het huidige systeem.
al lang kortstondig op geantwoord
pi_78733235
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 15:05 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ik ga niet 3keer alles beantwoorden. Daarnaast ik kan (en wil) niet alles lezen. Dit omdat eigenlijk geen van de halsstarrige orthodoxie-gelovers ook maar iets zichzelf informeren.

Het structureel verdedigen van artsen/medici is gewoon so blatently stupid en ignorant. Men heeft het nog niet echt begrepen...
Het is heel dom om respect te hebben voor artsen, stel je voor dat ze je leven redden
  donderdag 4 maart 2010 @ 16:55:58 #73
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_78736595
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 15:06 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

al lang kortstondig op geantwoord
Je hebt op de post geantwoord ja, niet op de vraag.

Dit is wat je schreef:
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 11:52 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik dat al gezegd.

Acuut de gehele zorg opdoeken, orthodoxe artsen opsluiten. Orthodoxe belangenverstrengelde professoren hun licenties afpakken. 99% van de medicijnen verbannen. WHO opdoeken.
Zoals ik eerder al antwoorde, dat is geen alternatief. Dus ik vraag het nog maar een keer. Stel dit plan van jou wordt uitgevoerd, wat moet er dan als alternatief voor in de plaats komen? Het is relatief makkelijk om tegen zaken aan te trappen. Daar is deze topicreeks niet voor. Bedenken hoe het dan wel zou moeten is al een veel grotere uitdaging. Als je daar niet over kan of wil nadenken heeft het geen zin in deze reeks te posten.
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 4 maart 2010 @ 16:58:39 #74
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_78736727
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 15:05 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ik denk dat dat nog best meevalt
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 4 maart 2010 @ 17:13:38 #75
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_78737429
Heb dit wel eens eerder aangekaart:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kava
http://en.wikipedia.org/wiki/Kava

KAVA

Geen enkele goede reden dat dit middel hier niet (met of zonder recept) verkrijgbaar is.
Helpt bij aangetoont bij allerhande klachten.
En zelfs onderzoek(!) wordt gefrustreerd/genegeerd betreffende een preventieve en bestrijdende werking met betrekking tot bepaalde vormen van KANKER.

Als iemand zich geroepen voelt om er een topic oid over te maken ga je gang.

[ Bericht 3% gewijzigd door Odysseuzzz op 04-03-2010 17:39:20 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')