Zilverwater en pilletjes gemaakt van gemalen kippenstront verzameld tijdens volle maan?quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:01 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat is niet echt een alternatief te noemenLaat ik het anders stellen. Als je dit doet, wat breng je er dan voor in de plaats?
Nou ja daar heb je een punt, Windows kan mensen wel doen doordraaien ja, maar massa-suicide?quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:50 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee maar wel een manager van het decimatieproject. Hij is een Bilderberg-attendant.
Foei egoïstquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:02 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Nou ja daar heb je een punt, Windows kan mensen wel doen doordraaien ja, maar massa-suicide?
Decimatie klinkt overigens niet verkeerd, als ik maar bij de groep hoor die overblijft.
Vrouwen schijnen op foute mannen te vallen dus don't blame mequote:
Maar mannen schijnen sterker te zijn dan vrouwen, dus bij decimatie blijven er vooral mannen en manwijven over. Veel plezier met je kenau tegen die tijd danquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:03 schreef Amos_ het volgende:
Vrouwen schijnen op foute mannen te vallen dus don't blame me
Ah, dan mag ik dus blijvenquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:34 schreef switchboy het volgende:
de NWO is slimmer dan dat. Er blijven alleen mooie vrouwen over
Jij mag zeker blijven, met je mooie highheels en je wok waar je allerlei heerlijke gerechten mee bereidtquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:48 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ah, dan mag ik dus blijven![]()
! En alle sterke mannen
! Lang leve de NWO
!
quote:Psychotherapie helpt maar matig tegen depressie
Het nut van psychotherapie bij depressie is jarenlang overschat. Hoog tijd voor betere behandelingen. Vooral een oplossing voor de beruchte terugval na aanvankelijk herstel is gewenst.
Artsen en psychologen gingen er altijd vanuit dat twee derde van de depressieve mensen baat heeft bij psychotherapie. Maar dat is een overschatting, schrijven klinisch psychologen van de Vrije Universiteit deze maand in het British Journal of Psychiatry. In werkelijkheid zou iets meer dan de helft van de patiënten zich na psychotherapie beter voelen.
Knip...
Vorig jaar speelde iets soortgelijks bij antidepressiva. Ook daarvan bleek het nut jarenlang overschat, met een derde. De oorzaak was tweeledig: de farmaceutische industrie had negatief onderzoek buiten de vakbladen weten te houden, en vakbladen zijn er zelf sowieso niet happig op om het te publiceren.
http://www.trouw.nl/nieuw(...)egen_depressie_.html
dat laatste is tegenwoordig al flink aan het veranderen, tegenwoordig moeten klinische studies geregistreerd worden op voorhand en resultaten moeten gepubliceerd worden (zie EUDRA, clinicaltrial.gov etc...) ongeacht het resultaat.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:39 schreef Resonancer het volgende:
Ter illustratie van wat er volgens mij mis is:
[..]
En maar blijven verdedigen ondanks dat keer op keer blijkt dat BigPharma de boel doelbewust op grove wijze bedonderd.quote:Op donderdag 4 maart 2010 08:17 schreef Re het volgende:
[..]
dat laatste is tegenwoordig al flink aan het veranderen, tegenwoordig moeten klinische studies geregistreerd worden op voorhand en resultaten moeten gepubliceerd worden (zie EUDRA, clinicaltrial.gov etc...) ongeacht het resultaat.
een derde punt wat niet in die conclusie is meegenomen dat de patient populatie als je alles op ee hoop gooit te divers is, van milde depressie tot zeer zware, en er blijkt idd dat alleen mensen in de zwaarste categorie baat hebben bij eventuele medicatie... iets wat alleen maar toegejuichd kan worden en zal moeten leiden tot veel minder AD gebruik.
neehh de vrouw wordt express geëxploiteerd zodat zij zich verhangen/verminken omdat ze niet aan opgedrongen ideaal beeld kunnen voldoen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:34 schreef switchboy het volgende:
de NWO is slimmer dan dat. Er blijven alleen mooie vrouwen over
Wut?quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:10 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
neehh de vrouw wordt express geëxploiteerd zodat zij zich verhangen/verminken omdat ze niet aan opgedrongen ideaal beeld kunnen voldoen.
Killing us Softly 3
en keer op keer maar met zweverige ongefundeerde wangestaltes aankomen of snel van onderwerp te veranderen als je ergens niet normaal op kunt antwoordenquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:07 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
En maar blijven verdedigen ondanks dat keer op keer blijkt dat BigPharma de boel doelbewust op grove wijze bedonderd.
Dat is idd erg jammer, want er staan nu al een aantal vragen open voor Lambiekje.quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:24 schreef Re het volgende:
[..]
en keer op keer maar met zweverige ongefundeerde wangestaltes aankomen of snel van onderwerp te veranderen als je ergens niet normaal op kunt antwoorden
Dat idd jaquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:24 schreef Re het volgende:
[..]
en keer op keer maar met zweverige ongefundeerde wangestaltes aankomen of snel van onderwerp te veranderen als je ergens niet normaal op kunt antwoorden
ik ga niet 3keer alles beantwoorden. Daarnaast ik kan (en wil) niet alles lezen. Dit omdat eigenlijk geen van de halsstarrige orthodoxie-gelovers ook maar iets zichzelf informeren.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is idd erg jammer, want er staan nu al een aantal vragen open voor Lambiekje.
Maar hij is een meester-omzeiler
al lang kortstondig op geantwoordquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:01 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat idd jaVraag ontwijk++
Ik ben bijvoorbeeld nog steeds nieuwsgierig naar wat Lambiekje als alternatief ziet voor het huidige systeem.
Het is heel dom om respect te hebben voor artsen, stel je voor dat ze je leven reddenquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:05 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ik ga niet 3keer alles beantwoorden. Daarnaast ik kan (en wil) niet alles lezen. Dit omdat eigenlijk geen van de halsstarrige orthodoxie-gelovers ook maar iets zichzelf informeren.
Het structureel verdedigen van artsen/medici is gewoon so blatently stupid en ignorant. Men heeft het nog niet echt begrepen...
Je hebt op de post geantwoord ja, niet op de vraag.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:06 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
al lang kortstondig op geantwoord
Zoals ik eerder al antwoorde, dat is geen alternatief. Dus ik vraag het nog maar een keer. Stel dit plan van jou wordt uitgevoerd, wat moet er dan als alternatief voor in de plaats komen? Het is relatief makkelijk om tegen zaken aan te trappen. Daar is deze topicreeks niet voor. Bedenken hoe het dan wel zou moeten is al een veel grotere uitdaging. Als je daar niet over kan of wil nadenken heeft het geen zin in deze reeks te posten.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:52 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat al gezegd.
Acuut de gehele zorg opdoeken, orthodoxe artsen opsluiten. Orthodoxe belangenverstrengelde professoren hun licenties afpakken. 99% van de medicijnen verbannen. WHO opdoeken.
Ik denk dat dat nog best meevaltquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:05 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ik ga niet 3keer alles beantwoorden. Daarnaast ik kan (en wil) niet alles lezen. Dit omdat eigenlijk geen van de halsstarrige orthodoxie-gelovers ook maar iets zichzelf informeren.
Het structureel verdedigen van artsen/medici is gewoon so blatently stupid en ignorant. Men heeft het nog niet echt begrepen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |