quote:Op maandag 1 maart 2010 14:12 schreef ATuin-hek het volgende:
Ik hoop nog steeds een antwoord te krijgen van Lambiekje
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:29 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Thank you Thank You! Bill gates.![]()
Ha!!!! zie hier de ware rede van vaccineren.
je bent een ster in diversion techniek...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:29 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Voor de volledigheid, dit vroeg ik dus:quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:29 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 februari 2010 10:57 schreef ATuin-hek het volgende:
...
Maar serieus, ik en anderen hebben het al eerder gevraagt. Wat zou jij als alternatief zien? Zonder geld geen onderzoek, en dus geen nieuwe medicijnen en behandelingen etc. Dit topic was toch iets serieuzer opgezet, dus het zou fijn zijn als je hier op in gaat.
Nee maar wel een manager van het decimatieproject. Hij is een Bilderberg-attendant.quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:22 schreef Amos_ het volgende:
[..]![]()
![]()
Bill Gates is immers ook een gerenommeerd medicus bekend om zijn medische kennis.
Volgens mij heb ik dat al gezegd.quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:53 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Voor de volledigheid, dit vroeg ik dus:
[..]
Ok, en waar gaan we dan heen met gebroken ledematen, infecties, bevallingen etc etc?quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:52 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat al gezegd.
Acuut de gehele zorg opdoeken, orthodoxe artsen opsluiten. Orthodoxe belangenverstrengelde professoren hun licenties afpakken. 99% van de medicijnen verbannen. WHO opdoeken.
Dat is niet echt een alternatief te noemenquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:52 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Acuut de gehele zorg opdoeken, orthodoxe artsen opsluiten. Orthodoxe belangenverstrengelde professoren hun licenties afpakken. 99% van de medicijnen verbannen. WHO opdoeken.
En dan staat er al een alternatief te trappelen om de plaats in te nemen van de door jou opgedoekte zorg?quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:52 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
schokkend...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:29 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Zilverwater en pilletjes gemaakt van gemalen kippenstront verzameld tijdens volle maan?quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:01 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat is niet echt een alternatief te noemenLaat ik het anders stellen. Als je dit doet, wat breng je er dan voor in de plaats?
Nou ja daar heb je een punt, Windows kan mensen wel doen doordraaien ja, maar massa-suicide?quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:50 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee maar wel een manager van het decimatieproject. Hij is een Bilderberg-attendant.
Foei egoïstquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:02 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Nou ja daar heb je een punt, Windows kan mensen wel doen doordraaien ja, maar massa-suicide?
Decimatie klinkt overigens niet verkeerd, als ik maar bij de groep hoor die overblijft.
Vrouwen schijnen op foute mannen te vallen dus don't blame mequote:
Maar mannen schijnen sterker te zijn dan vrouwen, dus bij decimatie blijven er vooral mannen en manwijven over. Veel plezier met je kenau tegen die tijd danquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:03 schreef Amos_ het volgende:
Vrouwen schijnen op foute mannen te vallen dus don't blame me
Ah, dan mag ik dus blijvenquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:34 schreef switchboy het volgende:
de NWO is slimmer dan dat. Er blijven alleen mooie vrouwen over
Jij mag zeker blijven, met je mooie highheels en je wok waar je allerlei heerlijke gerechten mee bereidtquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:48 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ah, dan mag ik dus blijven![]()
! En alle sterke mannen
! Lang leve de NWO
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |