Ik kom ongeveer tot een kwartquote:Op maandag 1 maart 2010 13:23 schreef DeLuna het volgende:
Trevland heeft serieus dit jaar (januari en februari) meer gepost dan ik in mijn hele FOK!carrière
En ik ben het niet eensquote:Op maandag 1 maart 2010 13:22 schreef Blaxje het volgende:
Die mensen in cijfertopics die dan blij zijn omdat ze op een hoge plek staanWat moet ik me daar bij voorstellen.
Er gaat hier iets niet helemaal goedquote:Op maandag 1 maart 2010 13:23 schreef DeLuna het volgende:
Trevland heeft serieus dit jaar (januari en februari) meer gepost dan ik in mijn hele FOK!carrière
Gewoon te erg hequote:
1/3 van mijn FOK!Carriere doe jij in 2 maandenquote:Op maandag 1 maart 2010 13:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
En ik ben het niet eens![]()
[..]
Er gaat hier iets niet helemaal goed![]()
[..]
Gewoon te erg he
Heb jij dan gezien hoeveel posts ik in totaal hebquote:Op maandag 1 maart 2010 13:31 schreef -SG- het volgende:
[..]
1/3 van mijn FOK!Carriere doe jij in 2 maanden.
Erg hèquote:Op maandag 1 maart 2010 @ 13:34 schreef Bravebart het volgende:
Whehe, Fiets doet in 1 maand wat ik in 2 maanden doe, de afgelopen 2 maandenDe slet
Serieus. Hoe kan dat, hoe doe je dat? Zelfs zo met de olympische spelen vond ik het lastig veel posts te makenquote:Op maandag 1 maart 2010 13:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
En ik ben het niet eens![]()
[..]
Er gaat hier iets niet helemaal goed![]()
[..]
Gewoon te erg he
Hoezo 'zelfs met de spelen'quote:Op maandag 1 maart 2010 @ 13:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Serieus. Hoe kan dat, hoe doe je dat? Zelfs zo met de olympische spelen vond ik het lastig veel posts te maken
geen idee, ik post gewoon en het overkomt mequote:Op maandag 1 maart 2010 13:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Serieus. Hoe kan dat, hoe doe je dat? Zelfs zo met de olympische spelen vond ik het lastig veel posts te maken
Nouja, die schaatstopics.quote:
Ahjaquote:Op maandag 1 maart 2010 @ 13:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nouja, die schaatstopics.
OEHHHHH GOUD OLEEE OLEEEE![]()
enzo. En dan kom ik nog niet ver![]()
Jaquote:
Net anquote:
Is daar geen plugin voor?quote:Op maandag 1 maart 2010 13:41 schreef RenRen- het volgende:
Hey computermensen. Ik kan geen PDF's lezen vanaf mijn firefox, dus ik moet bestanden opslaan vanaf de koppelingslocatie.
Maar dat probeer ik nu vanaf een mailtje, maar dat werkt niet, dan krijg ik een firefoxbestand.
Halp?
Vast, maar lijkt niet te werken. Zou standaard in FF moeten zitten, maar hoe kan ik nou het PDF'je uit de mail krijgen?quote:
Ik geef het een maand.quote:Op maandag 1 maart 2010 @ 13:44 schreef Bravebart het volgende:
#14 Bravebart 106076
#15 golfer 103747
#16 Surveillance-Fiets 103725
je bedoeld dat rechtermuis knop en dan opslaan als niet werkt?quote:Op maandag 1 maart 2010 13:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Vast, maar lijkt niet te werken. Zou standaard in FF moeten zitten, maar hoe kan ik nou het PDF'je uit de mail krijgen?
[..]
Ik geef het een maand.
Ja.quote:Op maandag 1 maart 2010 @ 13:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
je bedoeld dat rechtermuis knop en dan opslaan als niet werkt?
Maxquote:
Zal wel hetzelfde moeten gaan als in IE oid.quote:Op maandag 1 maart 2010 @ 13:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vage shit, ik heb zo geen idee dan, werk zelf niet met FF
Gelukkig duurt het nog even voordat ik me in die lijst mag begeven.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:44 schreef Bravebart het volgende:
#14 Bravebart 106076
#15 golfer 103747
#16 Surveillance-Fiets 103725
Ja, je hebt een leven!quote:Op maandag 1 maart 2010 @ 13:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
MaxEn ik zal denk ik alleen maar minder gaan posten
Lijkt wel jaquote:
Jaquote:
Iddquote:
Probeer anders toch eens deze plugin te instaleren:quote:Op maandag 1 maart 2010 13:47 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Zal wel hetzelfde moeten gaan als in IE oid.
Ik kan hem niet openen, dus ook niet downloadenquote:Op maandag 1 maart 2010 @ 13:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Probeer anders toch eens deze plugin te instaleren:
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/636
Gelukkig heb jij je apple nog zodat je niet trillend op de grond hoeft te schuimbekken.quote:
Hier pakt FF hem wel, vage shitquote:Op maandag 1 maart 2010 13:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik kan hem niet openen, dus ook niet downloaden
Nee, ik had 2 tussenuren en dan les, maar ik ben naar huis gegaan. Ik ga niet 2 uur voor me uit starenquote:Op maandag 1 maart 2010 13:51 schreef -SG- het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij je apple nog zodat je niet trillend op de grond hoeft te schuimbekken.
Jmaar dan moet je eerst ee ntool hebben waarmee je PDF's kunt openen, dit is er één waarmee je van een webpagina een PDF kan maken, als ik goed leesquote:
Socializen kan ook nogquote:Op maandag 1 maart 2010 @ 13:53 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Nee, ik had 2 tussenuren en dan les, maar ik ben naar huis gegaan. Ik ga niet 2 uur voor me uit staren
quote:
Ik ga niet 2 uur rondkloten terwijl ik zat te doen heb. Ik heb minstens 6 tussenuren in de week, genoeg naar de super en de bakker bart geweest de afgelopen jarenquote:
Welke reader gebruik je dan?quote:Op maandag 1 maart 2010 13:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jmaar dan moet je eerst ee ntool hebben waarmee je PDF's kunt openen, dit is er één waarmee je van een webpagina een PDF kan maken, als ik goed lees
Heb je alleen genoeg te doen achter de computer dan?quote:Op maandag 1 maart 2010 @ 13:57 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik ga niet 2 uur rondkloten terwijl ik zat te doen heb. Ik heb minstens 6 tussenuren in de week, genoeg naar de super en de bakker bart geweest de afgelopen jaren
Succesquote:Op maandag 1 maart 2010 13:58 schreef RenRen- het volgende:
Crap, moet nog een kadootje vinden voor mijn buurmeisje.
Profielwerkstuk.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:58 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Heb je alleen genoeg te doen achter de computer dan?
Alles wat ik bij me had.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:00 schreef RenRen- het volgende:
[..]
DankjeIk weet niets.
[..]
Is dat alles wat je moet doen? Wauw
Jullie doen in een half jaar wat ik in 4 jaar doequote:Op maandag 1 maart 2010 13:34 schreef Bravebart het volgende:
Whehe, Fiets doet in 1 maand wat ik in 2 maanden doe, de afgelopen 2 maandenDe slet
Maar jij bent te soft om te postenquote:Op maandag 1 maart 2010 14:08 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Jullie doen in een half jaar wat ik in 4 jaar doe
quote:Op maandag 1 maart 2010 14:08 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Awwwquote:Op maandag 1 maart 2010 14:08 schreef Blaxje het volgende:
[..]
ER BLOEIT IETS!!!quote:
krokussenquote:
Mag je vast aan de kant gaan toekijken met een schultenbrau in de linkerhand en een grizzly in de rechterhandquote:
Nee, ik merk hetquote:Op maandag 1 maart 2010 14:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Gewoon lief en sociaal zijn is er niet meer bij.
Hoelaat? Ik ben er om 19:00quote:Op maandag 1 maart 2010 14:11 schreef Sjoegerd het volgende:
Tot half 5 wachten en proberen te leren voor mijn hertentamen
Nee toch.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:13 schreef mstr het volgende:
Oh mensen, er zat vanochtend toch een meisje in de bus![]()
Je was niet eerste.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:13 schreef mstr het volgende:
Joh, echt?!quote:Op maandag 1 maart 2010 14:13 schreef mstr het volgende:
Een grizzlyquote:Op maandag 1 maart 2010 14:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mag je vast aan de kant gaan toekijken met een schultenbrau in de linkerhand en een grizzly in de rechterhand
Jij blij.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:13 schreef mstr het volgende:
Ik heb inderdaad van het uitzicht genoten.quote:
Kut OV.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:16 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad van het uitzicht genoten.
Tot er een of andere geitenwollensok van 30 jaar met 3 tassen er tussen kwam staan.
Ik moet nog zo langgggquote:Op maandag 1 maart 2010 14:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik er bijna vanaf ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |