Ik ga niet 2 uur rondkloten terwijl ik zat te doen heb. Ik heb minstens 6 tussenuren in de week, genoeg naar de super en de bakker bart geweest de afgelopen jarenquote:
Welke reader gebruik je dan?quote:Op maandag 1 maart 2010 13:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jmaar dan moet je eerst ee ntool hebben waarmee je PDF's kunt openen, dit is er één waarmee je van een webpagina een PDF kan maken, als ik goed lees
Heb je alleen genoeg te doen achter de computer dan?quote:Op maandag 1 maart 2010 @ 13:57 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik ga niet 2 uur rondkloten terwijl ik zat te doen heb. Ik heb minstens 6 tussenuren in de week, genoeg naar de super en de bakker bart geweest de afgelopen jaren
Succesquote:Op maandag 1 maart 2010 13:58 schreef RenRen- het volgende:
Crap, moet nog een kadootje vinden voor mijn buurmeisje.
Profielwerkstuk.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:58 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Heb je alleen genoeg te doen achter de computer dan?
Alles wat ik bij me had.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:00 schreef RenRen- het volgende:
[..]
DankjeIk weet niets.
[..]
Is dat alles wat je moet doen? Wauw
Jullie doen in een half jaar wat ik in 4 jaar doequote:Op maandag 1 maart 2010 13:34 schreef Bravebart het volgende:
Whehe, Fiets doet in 1 maand wat ik in 2 maanden doe, de afgelopen 2 maandenDe slet
Maar jij bent te soft om te postenquote:Op maandag 1 maart 2010 14:08 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Jullie doen in een half jaar wat ik in 4 jaar doe
quote:Op maandag 1 maart 2010 14:08 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Awwwquote:Op maandag 1 maart 2010 14:08 schreef Blaxje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |