Vast, maar lijkt niet te werken. Zou standaard in FF moeten zitten, maar hoe kan ik nou het PDF'je uit de mail krijgen?quote:
Ik geef het een maand.quote:Op maandag 1 maart 2010 @ 13:44 schreef Bravebart het volgende:
#14 Bravebart 106076
#15 golfer 103747
#16 Surveillance-Fiets 103725
je bedoeld dat rechtermuis knop en dan opslaan als niet werkt?quote:Op maandag 1 maart 2010 13:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Vast, maar lijkt niet te werken. Zou standaard in FF moeten zitten, maar hoe kan ik nou het PDF'je uit de mail krijgen?
[..]
Ik geef het een maand.
Ja.quote:Op maandag 1 maart 2010 @ 13:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
je bedoeld dat rechtermuis knop en dan opslaan als niet werkt?
Maxquote:
Zal wel hetzelfde moeten gaan als in IE oid.quote:Op maandag 1 maart 2010 @ 13:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vage shit, ik heb zo geen idee dan, werk zelf niet met FF
Gelukkig duurt het nog even voordat ik me in die lijst mag begeven.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:44 schreef Bravebart het volgende:
#14 Bravebart 106076
#15 golfer 103747
#16 Surveillance-Fiets 103725
Ja, je hebt een leven!quote:Op maandag 1 maart 2010 @ 13:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
MaxEn ik zal denk ik alleen maar minder gaan posten
Lijkt wel jaquote:
Jaquote:
Iddquote:
Probeer anders toch eens deze plugin te instaleren:quote:Op maandag 1 maart 2010 13:47 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Zal wel hetzelfde moeten gaan als in IE oid.
Ik kan hem niet openen, dus ook niet downloadenquote:Op maandag 1 maart 2010 @ 13:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Probeer anders toch eens deze plugin te instaleren:
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/636
Gelukkig heb jij je apple nog zodat je niet trillend op de grond hoeft te schuimbekken.quote:
Hier pakt FF hem wel, vage shitquote:Op maandag 1 maart 2010 13:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik kan hem niet openen, dus ook niet downloaden
Nee, ik had 2 tussenuren en dan les, maar ik ben naar huis gegaan. Ik ga niet 2 uur voor me uit starenquote:Op maandag 1 maart 2010 13:51 schreef -SG- het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij je apple nog zodat je niet trillend op de grond hoeft te schuimbekken.
Jmaar dan moet je eerst ee ntool hebben waarmee je PDF's kunt openen, dit is er één waarmee je van een webpagina een PDF kan maken, als ik goed leesquote:
Socializen kan ook nogquote:Op maandag 1 maart 2010 @ 13:53 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Nee, ik had 2 tussenuren en dan les, maar ik ben naar huis gegaan. Ik ga niet 2 uur voor me uit staren
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |