Dat viel mij ook al op.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
"Hij" heeft mailtjes van mensen die "ik" niet ken.
Jaquote:Op zondag 28 februari 2010 22:29 schreef 9611Niels het volgende:
Einde van dit seizoen zo te zien, dus we krijgen waarschijnlijk Alberto voortaan op zondag!
Alberto 'DAT DIT KAN IN NEDERLAND ONGELOOFLIJK!' Stegeman! In een aflevering die ZO geheim is, dat ze hem nog niet laten zien!quote:Op zondag 28 februari 2010 22:29 schreef 9611Niels het volgende:
Einde van dit seizoen zo te zien, dus we krijgen waarschijnlijk Alberto voortaan op zondag!
quote:Op zondag 28 februari 2010 22:30 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Alberto 'DAT DIT KAN IN NEDERLAND ONGELOOFLIJK!' Stegeman! In een aflevering die ZO geheim is, dat ze hem nog niet laten zien!
(iedereen ligt nu in een spastische pisstuip te wachten tot hij volgende week komt, en dan blijkt de reportage te gaan over mensen die hun winkelwagentje vol onbetaalde spullen meenemen uit de Albert Heijn)
Alberto gaat undercover bij RTLquote:Op zondag 28 februari 2010 22:30 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Alberto 'DAT DIT KAN IN NEDERLAND ONGELOOFLIJK!' Stegeman! In een aflevering die ZO geheim is, dat ze hem nog niet laten zien!
(iedereen ligt nu in een spastische pisstuip te wachten tot hij volgende week komt, en dan blijkt de reportage te gaan over mensen die hun winkelwagentje vol onbetaalde spullen meenemen uit de Albert Heijn)
Tot volgende weekquote:Op zondag 28 februari 2010 22:32 schreef 9611Niels het volgende:
Ik ga slapen, tot volgende week!![]()
[ afbeelding ]
hvjullie wjnmk
Neee, het gaat over dat mensen hun karretjes bij een andere supermarkt terugzetten.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:30 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ik ben er nog hoor.quote:
Da's wel zo handig, voor als we moeten plassen.quote:
HvNquote:Op zondag 28 februari 2010 22:43 schreef teamlead het volgende:
wat kijken jullie ondertussen?
Een verbeterde GTST?quote:Op zondag 28 februari 2010 22:45 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik kijk naar een livestream van Sims 3 met een zelfgemaakt verhaal/soap![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |