ja precies.. laat dan gewoon nog 10 minuten domme sletjes met een stewardessenopleiding zien?quote:Op zondag 28 februari 2010 22:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waarom al deze shit van vorige week?
Nee joh, dit is hilarisch!quote:Op zondag 28 februari 2010 22:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja precies.. laat dan gewoon nog 10 minuten domme sletjes met een stewardessenopleiding zien?
DIE OOK NOG EENS SCHREEUWT DAT ZE IEDEREEN VOOR LASTER EN SMAAD GAAT AANKLAGEN MET HAAR GORE SMOEL!!!!quote:Op zondag 28 februari 2010 22:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
112 bellen.![]()
Wat kan ik voor u doen?
Ik heb een labiele buurvrouw.
wist ik veel dat ie hiermee zou komenquote:
Dat viel mij ook al op.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
"Hij" heeft mailtjes van mensen die "ik" niet ken.
Jaquote:Op zondag 28 februari 2010 22:29 schreef 9611Niels het volgende:
Einde van dit seizoen zo te zien, dus we krijgen waarschijnlijk Alberto voortaan op zondag!
Alberto 'DAT DIT KAN IN NEDERLAND ONGELOOFLIJK!' Stegeman! In een aflevering die ZO geheim is, dat ze hem nog niet laten zien!quote:Op zondag 28 februari 2010 22:29 schreef 9611Niels het volgende:
Einde van dit seizoen zo te zien, dus we krijgen waarschijnlijk Alberto voortaan op zondag!
quote:Op zondag 28 februari 2010 22:30 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Alberto 'DAT DIT KAN IN NEDERLAND ONGELOOFLIJK!' Stegeman! In een aflevering die ZO geheim is, dat ze hem nog niet laten zien!
(iedereen ligt nu in een spastische pisstuip te wachten tot hij volgende week komt, en dan blijkt de reportage te gaan over mensen die hun winkelwagentje vol onbetaalde spullen meenemen uit de Albert Heijn)
Alberto gaat undercover bij RTLquote:Op zondag 28 februari 2010 22:30 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Alberto 'DAT DIT KAN IN NEDERLAND ONGELOOFLIJK!' Stegeman! In een aflevering die ZO geheim is, dat ze hem nog niet laten zien!
(iedereen ligt nu in een spastische pisstuip te wachten tot hij volgende week komt, en dan blijkt de reportage te gaan over mensen die hun winkelwagentje vol onbetaalde spullen meenemen uit de Albert Heijn)
Tot volgende weekquote:Op zondag 28 februari 2010 22:32 schreef 9611Niels het volgende:
Ik ga slapen, tot volgende week!![]()
[ afbeelding ]
hvjullie wjnmk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |