balkon is groot hequote:
Gelukkig ik was al bang dat ik de enige was die dat onwijs irritant vindquote:Op zondag 28 februari 2010 21:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Jaap elke keer met 'gast', 'geuzer'..
Ze was aan het dansen op de rand.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:33 schreef ChatGirl het volgende:
Wat voor een gaar balkon heb je dan, als je er zomaar af kan vallen
neequote:Op zondag 28 februari 2010 21:33 schreef Ambrosius het volgende:
Is het erg als ik hardop lach als ik Joran zie 'janken'?
yepquote:Op zondag 28 februari 2010 21:34 schreef Coos het volgende:
Lulkoek verhaal.
Als jezelf nooit drugs gebruikt en een ander wel in jou gezelschap en pleurt van het balkon dan bel je de politie.
Ongelukje en voor hem geen consequenties toch??
Heb je dat balkon niet gezien ook? Is gewoon een 2 bij 1 balkonnetje met een hekje ervoor. Kan je niet vanaf vallen....quote:Op zondag 28 februari 2010 21:33 schreef ChatGirl het volgende:
Wat voor een gaar balkon heb je dan, als je er zomaar af kan vallen
misschien wel voor zijn vaderquote:Op zondag 28 februari 2010 21:34 schreef Coos het volgende:
Lulkoek verhaal.
Als jezelf nooit drugs gebruikt en een ander wel in jou gezelschap en pleurt van het balkon dan bel je de politie.
Ongelukje en voor hem geen consequenties toch??
Dat heb ik dan ff gemist. Tnx.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:34 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ze was aan het dansen op de rand.
Voor of na het balkon-incidentje...?quote:
Die 'rand' is net 2 cm. LMAO. Hoe kan ze in godsnaam OP het hekje staan dansen?quote:Op zondag 28 februari 2010 21:34 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ze was aan het dansen op de rand.
Dat dus. Dat van Patrick is geloofwaardiger dan ditquote:Op zondag 28 februari 2010 21:36 schreef Quyxz_ het volgende:
Het verhaal dat hij bij Patrick heeft vertelt is gewoon zo goed als de waarheid en gaat hij nou nóg meer onzinverhalen vertellen, zodat dat verhaal bij Patrick weer ongeloofwaardiger wordt.
Mooi dat verzekert ons tenminste van de komende 5 jaar weer elk jaar een nieuwe 'bekentenis' op tv.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:36 schreef Quyxz_ het volgende:
Het verhaal dat hij bij Patrick heeft vertelt is gewoon zo goed als de waarheid en gaat hij nou nóg meer onzinverhalen vertellen, zodat dat verhaal bij Patrick weer ongeloofwaardiger wordt.
Dan ken je Natalee nog niet.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:36 schreef Kinga het volgende:
[..]
Die 'rand' is net 2 cm. LMAO. Hoe kan ze in godsnaam OP het hekje staan dansen?
ja *snik* en daarna *snik* heb ik *snik* me andere *snik* in de *snik* prullebak gegooid *snik* *boehoe*quote:Op zondag 28 februari 2010 21:37 schreef capricia het volgende:
Ah, dus daarom was er 1 schoen kwijt!
Dit is wel de eerste keer dat hij zich schuldig bekend..?quote:Op zondag 28 februari 2010 21:37 schreef alpeko het volgende:
Hoe verknipt ben je als je zo'n verhaal zo lang verzwijgt. Kortom: onzin verhaal nummer zoveel.
Dat heb ik ff gemist. Ik was een plaike aan hetgooglen.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:37 schreef capricia het volgende:
Ah, dus daarom was er 1 schoen kwijt!
D'r stond nog net geen rood kruisje opquote:
Nee, hij heeft blijkbaar een toch wel erg groot stuk aangegeven en de politie op Aruba wil pas gaan dreggen als hij het duidelijker aangeeft. Hoorde ik afgelopen week op tv, geen idee of het klopt.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:38 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Nou hij weet de precieze plek nog dus morgen weet iedereen of hij liegt of niet, klaar.......
Volgens mij wel.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:40 schreef PiraatPiet het volgende:
Dit was voordat zijn vader was overleden?
quote:Op zondag 28 februari 2010 21:40 schreef PiraatPiet het volgende:
en ze komen maar nietquote:Op zondag 28 februari 2010 21:40 schreef Huppelmuts het volgende:
zie dan hoe hij die traantjes echt uit zn ogen aan het persen is
jaquote:Op zondag 28 februari 2010 21:40 schreef PiraatPiet het volgende:
Ja dit was in augustusquote:Op zondag 28 februari 2010 21:40 schreef PiraatPiet het volgende:
neequote:
Wat bekent hij dan?quote:Op zondag 28 februari 2010 21:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dit is wel de eerste keer dat hij zich schuldig bekend..?
dat moeten we achteruit afspelen...quote:Op zondag 28 februari 2010 21:42 schreef Lampje_NL het volgende:
huh?
Wat hoorde ik net toen die negert ging praten?
Dompig is toch niet echt een vreemde.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:42 schreef PiraatPiet het volgende:
Bedankt allemaal voor het antwoord![]()
Wat zijn dit allemaal voor gasten? Dit is toch zo nep als wat?
persen! Persen Joran!!quote:Op zondag 28 februari 2010 21:41 schreef Coos het volgende:
Ik heb nog steeds geen echte traan over z'n wangen zien rollen.
en ligt in het moeras, samen met één schoen van joranquote:Op zondag 28 februari 2010 21:42 schreef capricia het volgende:
Dus Natalee pleurde gewoon van het balkon af...
balkon was groot hequote:Op zondag 28 februari 2010 21:42 schreef capricia het volgende:
Money talksquote:Op zondag 28 februari 2010 21:43 schreef Quyxz_ het volgende:
Waarom geloven die zogenaamde experts het enigszins?
Oe... hyves, myspace, facebook links?quote:Op zondag 28 februari 2010 21:43 schreef beetotheizzo het volgende:
Ik hoorde 1 keer de naam kenneth niet weg gebliept zijn...dat is die jongen die ermee te maken heb.
En toen die recherche ging praten hoorde ik een vaag geluid tussen door...nog meer die dat hoorde?
Die zit volgende week op de bank bij Oprah.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:43 schreef Palomar het volgende:
Terror Jaap heeft deze zaak wel mooi even opgelost!
En Jaap vraagt daar niet op door. Alsof het de normaalste zaak is van de wereld dat iemand er vanaf pleurtquote:Op zondag 28 februari 2010 21:42 schreef capricia het volgende:
quote:Op zondag 28 februari 2010 21:43 schreef Palomar het volgende:
Terror Jaap heeft deze zaak wel mooi even opgelost opgegeten!
ik spoel even terug!quote:Op zondag 28 februari 2010 21:43 schreef beetotheizzo het volgende:
Ik hoorde 1 keer de naam kenneth niet weg gebliept zijn...dat is die jongen die ermee te maken heb.
En toen die recherche ging praten hoorde ik een vaag geluid tussen door...nog meer die dat hoorde?
achja, zijn interview skills zijn van niet al te hoge kwaliteitquote:Op zondag 28 februari 2010 21:44 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
En Jaap vraagt daar niet op door. Alsof het de normaalste zaak is van de wereld dat iemand er vanaf pleurt
pak jij effe koffie schatquote:Op zondag 28 februari 2010 21:44 schreef Coos het volgende:
Grappig wel die reclame gelijk er achteraan. Over de kook coke.
quote:Op zondag 28 februari 2010 21:45 schreef Marrije het volgende:
Over dat van het balkon vallen heb ik zo mijn twijfels, verder geloof ik het wel.
Dat deel van het gesprek staat nog wel op band in Jaap zijn bezit...Jaap kennende...quote:Op zondag 28 februari 2010 21:44 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
En Jaap vraagt daar niet op door. Alsof het de normaalste zaak is van de wereld dat iemand er vanaf pleurt
Ja, maar jij kijkt ook The Bold.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:45 schreef Marrije het volgende:
Over dat van het balkon vallen heb ik zo mijn twijfels, verder geloof ik het wel.
Ze stond op de leuning van het balkon te dansen, terwijl ze dronken was en coke had gesnoven, dan is het niet zo raar dat ze er van af valt neequote:Op zondag 28 februari 2010 21:44 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
"ik heb een volwassen paard doodgebeten"quote:Op zondag 28 februari 2010 21:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat dus. Dat van Patrick is geloofwaardiger dan dit
Dompig vertelde dat er alleen tijdens de verhoren al 24 versies naar voren kwamen...quote:Op zondag 28 februari 2010 21:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Toch wel knap om uren en uren vol te lullen met versie #1 in de auto, en te gaan janken om versie #2. Welke dan ook waar is.
Als je nagaat inderdaad, zo foutquote:Op zondag 28 februari 2010 21:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Toch wel knap om uren en uren vol te lullen met versie #1 in de auto, en te gaan janken om versie #2. Welke dan ook waar is.
Ja da's waar, maar ik geloof niet zo in een ongelukje. Er zal toch wel iets meer aan de hand zijn. Ik vertrouw volledig op de interviewkunsten van Jaap zodat we na de reclame het hele verhaal boven water krijgen. Nu het lichaam van Natalee nog.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:44 schreef FANN het volgende:
[..]
in ieder geval dat ie haar lijk gedumpt heeft
Even verbeterd.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Toch wel knap om uren en uren vol te lullen met versie #15 in de auto, en te gaan janken om versie #28. Welke dan ook waar is.
Doe het zelf maar. Ik pak een kâhwè klèddâh.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:46 schreef FANN het volgende:
[..]
pak jij effe koffie schat![]()
gaat ik effe piesen...
Dat dus inderdaadquote:Op zondag 28 februari 2010 21:34 schreef amaranta het volgende:
En toen is ze van het balkon gevallen. Ik weet niet hoeveel hoog. Maar dan spatten minstens je hersenen uit elkaar.
Waarom hebben ze die niet gevonden?
geldquote:Op zondag 28 februari 2010 21:40 schreef capricia het volgende:
Dat ie dit ook gewoon gaat zitten vertellen aan japio...
Ik denk dat Terror Jaap zijn programma nu gaat overnemen, want die kan zulk soort zaken wel oplossen!quote:Op zondag 28 februari 2010 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoe zal Peter R de Vries zich nu voelen?
Het leek Ernie (van Bert) die heeft zei, enorm vaag inderdaadquote:Op zondag 28 februari 2010 21:46 schreef AskMe het volgende:
[..]
het was die antiliaanse gozer..daar hoorde je inderdaad een vaag geluidje
viesssssssssssquote:Op zondag 28 februari 2010 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
ow is ook goedquote:Op zondag 28 februari 2010 21:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Doe het zelf maar. Ik pak een kâhwè klèddâh.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)abiele-fantast.dhtmlquote:Op zondag 28 februari 2010 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Weet iemand nog een leuke nieuwe cold case voor Jaap? Was de Puttense moordzaak nu al opgelost?quote:Op zondag 28 februari 2010 21:48 schreef Palomar het volgende:
[..]
Ik denk dat Terror Jaap zijn programma nu gaat overnemen, want die kan zulk soort zaken wel oplossen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |