balkon is groot hequote:
Gelukkig ik was al bang dat ik de enige was die dat onwijs irritant vindquote:Op zondag 28 februari 2010 21:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Jaap elke keer met 'gast', 'geuzer'..
Ze was aan het dansen op de rand.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:33 schreef ChatGirl het volgende:
Wat voor een gaar balkon heb je dan, als je er zomaar af kan vallen
neequote:Op zondag 28 februari 2010 21:33 schreef Ambrosius het volgende:
Is het erg als ik hardop lach als ik Joran zie 'janken'?
yepquote:Op zondag 28 februari 2010 21:34 schreef Coos het volgende:
Lulkoek verhaal.
Als jezelf nooit drugs gebruikt en een ander wel in jou gezelschap en pleurt van het balkon dan bel je de politie.
Ongelukje en voor hem geen consequenties toch??
Heb je dat balkon niet gezien ook? Is gewoon een 2 bij 1 balkonnetje met een hekje ervoor. Kan je niet vanaf vallen....quote:Op zondag 28 februari 2010 21:33 schreef ChatGirl het volgende:
Wat voor een gaar balkon heb je dan, als je er zomaar af kan vallen
misschien wel voor zijn vaderquote:Op zondag 28 februari 2010 21:34 schreef Coos het volgende:
Lulkoek verhaal.
Als jezelf nooit drugs gebruikt en een ander wel in jou gezelschap en pleurt van het balkon dan bel je de politie.
Ongelukje en voor hem geen consequenties toch??
Dat heb ik dan ff gemist. Tnx.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:34 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ze was aan het dansen op de rand.
Voor of na het balkon-incidentje...?quote:
Die 'rand' is net 2 cm. LMAO. Hoe kan ze in godsnaam OP het hekje staan dansen?quote:Op zondag 28 februari 2010 21:34 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ze was aan het dansen op de rand.
Dat dus. Dat van Patrick is geloofwaardiger dan ditquote:Op zondag 28 februari 2010 21:36 schreef Quyxz_ het volgende:
Het verhaal dat hij bij Patrick heeft vertelt is gewoon zo goed als de waarheid en gaat hij nou nóg meer onzinverhalen vertellen, zodat dat verhaal bij Patrick weer ongeloofwaardiger wordt.
Mooi dat verzekert ons tenminste van de komende 5 jaar weer elk jaar een nieuwe 'bekentenis' op tv.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:36 schreef Quyxz_ het volgende:
Het verhaal dat hij bij Patrick heeft vertelt is gewoon zo goed als de waarheid en gaat hij nou nóg meer onzinverhalen vertellen, zodat dat verhaal bij Patrick weer ongeloofwaardiger wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |