"ik heb een volwassen paard doodgebeten"quote:Op zondag 28 februari 2010 21:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat dus. Dat van Patrick is geloofwaardiger dan dit
Dompig vertelde dat er alleen tijdens de verhoren al 24 versies naar voren kwamen...quote:Op zondag 28 februari 2010 21:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Toch wel knap om uren en uren vol te lullen met versie #1 in de auto, en te gaan janken om versie #2. Welke dan ook waar is.
Als je nagaat inderdaad, zo foutquote:Op zondag 28 februari 2010 21:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Toch wel knap om uren en uren vol te lullen met versie #1 in de auto, en te gaan janken om versie #2. Welke dan ook waar is.
Ja da's waar, maar ik geloof niet zo in een ongelukje. Er zal toch wel iets meer aan de hand zijn. Ik vertrouw volledig op de interviewkunsten van Jaap zodat we na de reclame het hele verhaal boven water krijgen. Nu het lichaam van Natalee nog.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:44 schreef FANN het volgende:
[..]
in ieder geval dat ie haar lijk gedumpt heeft
Even verbeterd.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Toch wel knap om uren en uren vol te lullen met versie #15 in de auto, en te gaan janken om versie #28. Welke dan ook waar is.
Doe het zelf maar. Ik pak een kâhwè klèddâh.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:46 schreef FANN het volgende:
[..]
pak jij effe koffie schat![]()
gaat ik effe piesen...
Dat dus inderdaadquote:Op zondag 28 februari 2010 21:34 schreef amaranta het volgende:
En toen is ze van het balkon gevallen. Ik weet niet hoeveel hoog. Maar dan spatten minstens je hersenen uit elkaar.
Waarom hebben ze die niet gevonden?
geldquote:Op zondag 28 februari 2010 21:40 schreef capricia het volgende:
Dat ie dit ook gewoon gaat zitten vertellen aan japio...
Ik denk dat Terror Jaap zijn programma nu gaat overnemen, want die kan zulk soort zaken wel oplossen!quote:Op zondag 28 februari 2010 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoe zal Peter R de Vries zich nu voelen?
Het leek Ernie (van Bert) die heeft zei, enorm vaag inderdaadquote:Op zondag 28 februari 2010 21:46 schreef AskMe het volgende:
[..]
het was die antiliaanse gozer..daar hoorde je inderdaad een vaag geluidje
viesssssssssssquote:Op zondag 28 februari 2010 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
ow is ook goedquote:Op zondag 28 februari 2010 21:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Doe het zelf maar. Ik pak een kâhwè klèddâh.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)abiele-fantast.dhtmlquote:Op zondag 28 februari 2010 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Weet iemand nog een leuke nieuwe cold case voor Jaap? Was de Puttense moordzaak nu al opgelost?quote:Op zondag 28 februari 2010 21:48 schreef Palomar het volgende:
[..]
Ik denk dat Terror Jaap zijn programma nu gaat overnemen, want die kan zulk soort zaken wel oplossen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |