Nounou.. Ik heb trouwens wel HD hoorquote:Op zondag 28 februari 2010 21:28 schreef popolon het volgende:
[..]
HD scheelt echt heel veel. Als je veel hockey kijkt weet je waar de puck is. (in het geval je hem niet kan vinden) Ik heb er geen last van.
En je hoeft niet te kijken natuurlijk.
quote:Op zondag 28 februari 2010 21:31 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Nounou.. Ik heb trouwens wel HD hoor
We zijn niet allemaal zo'n ervaren kijker als jij
Dank u.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:30 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Nederland 1?
http://nos.nl/os2010/
Dat vind ik ook zeer apart ja.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:32 schreef ebke het volgende:
De scheidsrechter is zelf ook gewoon een Canadees.
Dat kan toch niet ofwel?
In ijshockey wel, dat heeft Jeroen Grueter net uitgelegd.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:32 schreef ebke het volgende:
Dat kan toch niet ofwel?
Waarom mag het dan?quote:Op zondag 28 februari 2010 21:32 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
In ijshockey wel, dat heeft Jeroen Grueter net uitgelegd.
Ijshockey is toch niet zo heel alternatief?quote:Op zondag 28 februari 2010 21:32 schreef Nieuwschierig het volgende:
Als je zo eens af en toe die alternatieve sporten kijkt tijdens OS dan snap je pas weer goed waarom voetbal de populairste sport te wereld is.
serieus? wat een faalquote:Op zondag 28 februari 2010 21:32 schreef ebke het volgende:
Dat kan toch niet ofwel?
omdat andere landen kwalitatief geen goede scheidsrechters hebben in het ijshockey.quote:
Logische verklaring eigenlijk.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:35 schreef nyny83 het volgende:
[..]
omdat andere landen kwalitatief geen goede scheidsrechters hebben in het ijshockey.
Kunnen ook moeilijk een Iranier als scheids gebruiken, moet ie eerst leren schaatsenquote:Op zondag 28 februari 2010 21:35 schreef nyny83 het volgende:
[..]
omdat andere landen kwalitatief geen goede scheidsrechters hebben in het ijshockey.
Ik zag laatst op tv dat er bij een gemiddelde ijshockey wedstrijd in de Nederlandse competitie 200 betalende bezoekers komen (waarvan 150 seizoenkaarthouders)quote:Op zondag 28 februari 2010 21:33 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Ijshockey is toch niet zo heel alternatief?
Ja, maar die kunnen weer geen fatsoenlijk voetbalteam op de mat brengen.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:36 schreef JohnDDD het volgende:
Blijft een fantastische sport om te kijken, IJshockey. Spelen zou ik het niet willen. Wel jammer dat we in Nederland niet beter zijn hierin, in Zweden en Finland kunnen ze het immers ook.
Alternatief in Nederland misschien, maar in Noord-Amerika en Noord-Europa zeker niet.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:36 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik zag laatst op tv dat er bij een gemiddelde ijshockey wedstrijd in de Nederlandse competitie 200 betalende bezoekers komen (waarvan 150 seizoenkaarthouders)
Bij pakweg NEC-NAC zitten er 12.000
Voetbalquote:Op zondag 28 februari 2010 21:36 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik zag laatst op tv dat er bij een gemiddelde ijshockey wedstrijd in de Nederlandse competitie 200 betalende bezoekers komen (waarvan 150 seizoenkaarthouders)
Wat meer, denk 400 of zo, maar dat verschilt per ploeg.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:36 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 februari 2010 21:36 schreef Reddiablo het volgende:
zag trouwens net dat Steve Yzerman GM van Canada is... dat was toch ook wel een baas vroeger!!!
ik ken tegenwoordig op Brodeur en Niedermayer na helemaal niemand
quote:Op zondag 28 februari 2010 21:37 schreef JohnDDD het volgende:
In Zweden en Finland zullen ze toch ook wel ijshockeyscheidsrechters hebben die goed Engels spreken?
DIt is Canada's sport en van niemand anders. Zo denken de Canadezen. Als ze verliezen is het land in nationale rouw. Letterlijk.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Alternatief in Nederland misschien, maar in Noord-Amerika en Noord-Europa zeker niet.
Nep Nederlandersquote:Op zondag 28 februari 2010 21:37 schreef golfer het volgende:
De enige keer dat Nederland erbij was (vooral met nep-Nederlanders) werd het wel opeens een populaire sport in Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |