Idd, I don't care who wins, maar ik ben voor haar!quote:Op zondag 28 februari 2010 21:19 schreef Szura het volgende:
Wat een geil wijf net in beeld, die blonde met die jetsers
Grueter doet het prima andersquote:Op zondag 28 februari 2010 21:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Gewoon op ZDF, met goed commentaar, weet nog niet of ik het echt ga volgen, staat in elk geval wel op de achtergrond aan.
Hij heeft iig kennis van zaken en liever zo dan beetje rustig saai ouwehoeren. Dit is echt dé wedstrijd van de Spelen, iig voor Canada, dan mag je best enthousiast zijn.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat hysterische gegil van Jeroen Grueter?
3x20 min.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:21 schreef Federer-fan het volgende:
Hoe lang duurt deze wedstrijd? En zijn het twee helften? Dit is de eerste keer dat ik naar een ijshockeywedstrijd kijk.
3 periodes van 20 min. zuivere speeltijd.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:21 schreef Federer-fan het volgende:
Hoe lang duurt deze wedstrijd? En zijn het twee helften? Dit is de eerste keer dat ik naar een ijshockeywedstrijd kijk.
Dat vind ik altijd een prima verslaggever... bij welke sport ie ook doetquote:
Bedankt.quote:
Mwah, voetbal kan hij beter laten.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd een prima verslaggever... bij welke sport ie ook doet
Inderdaadquote:Op zondag 28 februari 2010 21:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Mwah, voetbal kan hij beter laten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |