ik heb even zitten kijken (laadt wel traag, die pagina!) en ik vind die glazen katte-ogen van ze iets vriendelijker geloof ik.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:29 schreef mijsje het volgende:
ik had ze gezien op deze site, daar hebben ze echt een hoop leuke dingen om poppen (af) te maken
Ik las heel even "de kat van een collega gaat trouwen"quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:44 schreef mijsje het volgende:
op zich ik ook wel, maar bij deze leek het me ook wel leuk omdat het niet te grote oogjes zijn (vanaf 8mm)
de kat wordt voor een collega van me die gaat trouwen, als kleinigheidje erbij. ze is helemaal gek van katten en heeft altijd oorbellen, tassen, kledingstukken, pennen enz... waar katten in verwerkt zitten...ik denk dat ze dit ook wel kan waarderen...
thank god, ik ben niet de enige met een twisted mindquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:03 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Ik las heel even "de kat van een collega gaat trouwen"
Eej, die zit ook in mijn planning.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:57 schreef mijsje het volgende:
ik ben nu deze aan het maken:
[ afbeelding ]
met deze draad:
[ afbeelding ]
ik vond hem zoooo schattig...quote:
ik weet niet wat voor misvormde paddenstoelen je broer en moeder in het dagelijks leven tegenkomen. dit is gewoon een cupcake, komt niet eens in de buurt van een paddenstoel!quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:47 schreef Muck het volgende:
Mijn moeder en broer zien geen cupcake in mijn cupcake, maar een paddenstoel
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik moet zeggen dat ik er ook niet echt tevreden over ben hoor. De stof is veel te open, dus de volgende keer gebruik ik een kleinere naald. Ik laat het nu maar even zo, want ik heb niet echt zin om er sprinkels op te maken nu.
Goede reden om eens wat Super Mario paddenstoelen te gaan haken
Heb ik nu niet bij de hand. Maar zelfs zonder boekje kon ik nog dat kleine bloemetje maken (heb er daar nu drie van) en ben ook aan mijn tweede chrysant begonnenquote:
Ik vind hem er wel lekker uitzien!quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:47 schreef Muck het volgende:
Mijn moeder en broer zien geen cupcake in mijn cupcake, maar een paddenstoel
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik moet zeggen dat ik er ook niet echt tevreden over ben hoor. De stof is veel te open, dus de volgende keer gebruik ik een kleinere naald. Ik laat het nu maar even zo, want ik heb niet echt zin om er sprinkels op te maken nu.
Goede reden om eens wat Super Mario paddenstoelen te gaan haken
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:26 schreef mmascha het volgende:
[..]
Eigenmijsje: hebben ze je kunnen helpen met je sjaal? Ik snap um inmiddels. Het is heel erg verslavendIk ben aan een grijze en zwarte begonnen maar ik kon de juiste wol meer niet vinden. Er gaan heel veel bollen in zitten.
Had ik nou al gelezen hoe je slofjes ontvangen zijn?quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:56 schreef Lijnloos het volgende:
Mijn oneindige pannenlap is afgehaakt, maar moet nog in elkaar... Ben net aan de hexagonnetjes van Attic24 begonnen en zie hier de eerste: (zijn eigenlijk best easy te doen!).
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:39 schreef Wampi het volgende:
m@x deze misscien? T-Rex hij is nog steeds wel wat soft maar met kleine aanpassingen wellicht heel stoer te maken
.
edit: mijsje was me voor
Dat heb ik ook af en toe hoor, een soort van vage kramp in mijn wijsvingerquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:46 schreef Vicky het volgende:
[..]ik heb de smaak te pakken
![]()
alleen doen nu mijn vingers zeer
Shitquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:51 schreef m@x het volgende:
Die t-rex van etsy is geweldig![]()
Helaas Muck, daar gaat hij niet intrappen. Hij is dan wel pas 5 maar hij bestudeert die stomme beesten al jaaaaaaaaaaren.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:51 schreef m@x het volgende:
Die t-rex van etsy is geweldig![]()
Helaas Muck, daar gaat hij niet intrappen. Hij is dan wel pas 5 maar hij bestudeert die stomme beesten al jaaaaaaaaaaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |