quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:25 schreef de_boswachter het volgende:
Zoals ik al zei; Puntverlies
En Ajax gaat kampioen worden.
Bedankt bestuur.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:20 schreef Whiteguy het volgende:
Goh, nog niemand die Reker en de RvC de schuld geeft van de 2-1 achterstand?
Ik ben teleurgesteld...
Twente heeft anders op dit moment de beste papieren in handen lijkt mij.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:25 schreef de_boswachter het volgende:
Bedankt bestuur.
Kansen genoeg gehad en Marcellis kan niet eens lopen en Braamhaar is de reteneuker van Uilenbergquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:25 schreef de_boswachter het volgende:
Bedankt bestuur.
Qua punten op dit moment wel, maar de vraag is of Twente met de druk kan omgaan en blijft winnen. Dat laatste vraag ik me toch af.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:28 schreef Frederick_Blah het volgende:
[..]
Twente heeft anders op dit moment de beste papieren in handen lijkt mij.
ja idd.. tegen HSV echt een fantastische pot op de mat leggen en verder is het eigenlijk na de winterstop kommer en kwel.. het lijkt bijna wel onderschatting of zo..quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:31 schreef patrickpsv het volgende:
hadden wel penalty moeten hebben trouwens, was duidelijk, maar toch het spel is te triest voor woorden
Ik hoop het, maar vergis je niet: Ajax staat nog altijd 6 punten achter op Twente en 7 op psv en mag dus écht geen punt meer verspelen. Da's veel. Zelfs met een op papier makkelijker programma.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Qua punten op dit moment wel, maar de vraag is of Twente met de druk kan omgaan en blijft winnen. Dat laatste vraag ik me toch af.
Ajax wordt kampioen denk ik.
Als Ajax morgen en volgende week wint, staan ze nog maar op 1 punt van PSV.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:36 schreef Frederick_Blah het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar vergis je niet: Ajax staat nog altijd 6 punten achter op Twente en 7 op psv en mag dus écht geen punt meer verspelen. Da's veel. Zelfs met een op papier makkelijker programma.
Ach, Ajax wordt genaaid, Feyenoord wordt genaaid, PSV...quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:38 schreef joers1 het volgende:
PSV is in elk geval wéér een loepzuivere penalty onthouden.....Braamhaar, kontvriendje van Uilenberg
True. Maar ze kunnen ook zomaar punten verspelen. En zelfs áls ze beiden winnen staan ze er nog altijd 6 achter op Twentequote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:38 schreef iPat het volgende:
[..]
Als Ajax morgen en volgende week wint, staan ze nog maar op 1 punt van PSV.
Als Ajax wint van PSV dan is PSV gebroken. PSV heeft ook een basisspeler verkocht en daar een niet fitte bitterbal voor teruggekregen. Ik denk dat die twee zaken wel gaan doorwerken bij PSV. Twente acht ik sowieso niet in staat om het af te maken.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:36 schreef Frederick_Blah het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar vergis je niet: Ajax staat nog altijd 6 punten achter op Twente en 7 op psv en mag dus écht geen punt meer verspelen. Da's veel. Zelfs met een op papier makkelijker programma.
Dan is het aan Twente om het waar te maken. Maar ze moeten ook nog tegen PSV en nog een paar goede teams.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:39 schreef Frederick_Blah het volgende:
[..]
True. Maar ze kunnen ook zomaar punten verspelen. En zelfs áls ze beiden winnen staan ze er nog altijd 6 achter op Twente
Nee helemaal niet. Maar het was een pingel. Scheelt met 2-1 achter toch wel iets geloof ik.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:40 schreef Halcon het volgende:
Het ligt weer eens aan de scheidsrechter.
En als ze dan weer winnen van Twente doen ze weer volop mee. Even wachten tot na 20 maart... dan durf ik de kampioen ook wel aan te wijzen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als Ajax wint van PSV dan is PSV gebroken. PSV heeft ook een basisspeler verkocht en daar een niet fitte bitterbal voor teruggekregen. Ik denk dat die twee zaken wel gaan doorwerken bij PSV. Twente acht ik sowieso niet in staat om het af te maken.
Weet je ook eens hoe dat voeltquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:41 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nee helemaal niet. Maar het was een pingel. Scheelt met 2-1 achter toch wel iets geloof ik.
nee, we hebben het volledig aan onszelf te wijten, maar hij had wel een paar erg slechte beslissingen vandaag, o.a. de penalty.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:40 schreef Halcon het volgende:
Het ligt weer eens aan de scheidsrechter.
Oh ja, Twente staat er beter voor maar Ajax is natuurlijk de kanshebber nu.quote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:48 schreef BeamofLight het volgende:
Dus:
2-1 onterecht
Pingel onterecht gegeven
Bedankt het scheidrechterkorps uit Twente
Ligt het niet aan de KNVB of scheidsrechters uit 020, dan ligt het wel weer aan een Twents scheidsrechterskorps.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:48 schreef BeamofLight het volgende:
Dus:
2-1 onterecht
Pingel onterecht gegeven
dus gewoon 1-2 PSV, dus toch dure punten onthouden door scheids. al was die overtreding op marcellis wel heel moeilijk om te zien dusja. Ach we hadden gewoon beter moeten spelen, dan hadden we hier makkelijk gewonnen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:47 schreef Whiteguy het volgende:
Zowaar een keer een degelijk piero-momentje van van Halst. Ik had die overtreding op Marcellis ook niet gezien.
Nee 2-1 voor NAC, puntenverlies voor PSV dus. Ze kunnen zich beter druk gaan maken om de wedstrijd van volgende week.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:52 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
dus gewoon 1-2 PSV, dus toch dure punten onthouden door scheids. al was die overtreding op marcellis wel heel moeilijk om te zien dusja. Ach we hadden gewoon beter moeten spelen, dan hadden we hier makkelijk gewonnen.
Braamhaar komt uit Enterquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:48 schreef BeamofLight het volgende:
Dus:
2-1 onterecht
Pingel onterecht gegeven
Haha en dat zegt een ajax-supporter ? Oh my god.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ligt het niet aan de KNVB of scheidsrechters uit 020, dan ligt het wel weer aan een Twents scheidsrechterskorps.![]()
Ik heb niets tegen PSV, maar ik vind het wel een jankclub. Het ligt altijd aan alles en iedereen behalve aan PSV zelf.
Ik ben geen Ajax-supporter hoor. Dit is nu precies het probleem van PSV en haar supporters. PSV speelt al weken klote en dan ga je 'n keer voor de bijl. Dat ligt niet aan Ajax, niet aan de KNVB, niet aan de scheidsrechter, maar gewoon aan PSV.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:54 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Haha en dat zegt een ajax-supporter ? Oh my god.
En meteen naar Ajax wijzenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:54 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Haha en dat zegt een ajax-supporter ? Oh my god.
Ik geef niemand, behalve PSV zelf de schuld.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:54 schreef bambino het volgende:
[..]
Braamhaar komt uit Entergemeente Wierden
Tuurlijk heeft hij aan FC Twente gedacht.echt faalhaas, altijd anderen de schuld geven
Als ie die 'handsbal' van Amrabat kan zien van 30 meter afstand... dan had ie dat ook wel mogen zienquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:52 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
dus gewoon 1-2 PSV, dus toch dure punten onthouden door scheids. al was die overtreding op marcellis wel heel moeilijk om te zien dusja. Ach we hadden gewoon beter moeten spelen, dan hadden we hier makkelijk gewonnen.
Volgens mij heeft PSV ook genoeg penalty's onterecht mee gekregen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:56 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ik geef niemand, behalve PSV zelf de schuld.
Wel jammer dat jullie niet toegeven dat de 2-1 een overtreding was van NAC
en dat de pingel zuiver was. 2 redelijk ingrijpende (niet)beslissingen. Ik weet niet of je het weet maar een scheids wordt er goed voor betaald en mag het zelfs als werken zien.
Ok... noem ze eens dan ?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:57 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Volgens mij heeft PSV ook genoeg penalty's onterecht mee gekregen.
Ik zeg toch niet dat Braamhaar het perfect heeft gedaan vandaag.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:56 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ik geef niemand, behalve PSV zelf de schuld.
Wel jammer dat jullie niet toegeven dat de 2-1 een overtreding was van NAC
en dat de pingel zuiver was. 2 redelijk ingrijpende (niet)beslissingen. Ik weet niet of je het weet maar een scheids wordt er goed voor betaald en mag het zelfs als werken zien.
Des te harder komt de teleurstelling volgende weekquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:57 schreef Tallie1982 het volgende:
Maak je niet druk... tegen ajax hebben we altijd extra motivatie....
Op het Nederlandse scheidsrechterkorps is best het een en ander aan te merken, maar over een heel seizoen bekeken heeft iedereen een paar keer mazzel en iedereen een paar keer pech.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:57 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Prachtig gezegd.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:58 schreef VatosLoco het volgende:
Wat een drukte hier weerlaat de Ajax supporters toch even in de waan dat ze nog kampioen kunnen worden, ieder jaar hetzelfde, zodra Ajax eindelijk weer eens het kampioenschap in zicht heeft kruipen ze weer uit hun schulp en roepen weer van daken dat ze kampioen worden, dat maakt het voor de rest van de supporters leuker als ze wederom hard op hun neus gaan en wederom het kampioenschap mislopen
En daarbij, Ajax moet nog tegen PSV
Was dat ook een Twentenaar of was het een Amsterdammer?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:59 schreef Tallie1982 het volgende:
PSV heeft wel veel negatieve ervaringen met scheidsrechters de laatste tijd... tegen HSV was het ook al niet al te best van de scheids
Elke club heeft onterechte penalties gekregen ooit.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:57 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ajax heeft tenminste nog recht om te hopen op een kampioenschap...quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:58 schreef VatosLoco het volgende:
Wat een drukte hier weerlaat de Ajax supporters toch even in de waan dat ze nog kampioen kunnen worden, ieder jaar hetzelfde, zodra Ajax eindelijk weer eens het kampioenschap in zicht heeft kruipen ze weer uit hun schulp en roepen weer van daken dat ze kampioen worden, dat maakt het voor de rest van de supporters leuker als ze wederom hard op hun neus gaan en wederom het kampioenschap mislopen
Heb je mij iets zien zeggen over Twentse en Amsterdamse scheidsrechters ?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:59 schreef Halcon het volgende:
[..]
Was dat ook een Twentenaar of was het een Amsterdammer?
Als je zo ver terug moet.....quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:00 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ik noem een Farfannetje, maar die ben je natuurlijk al lang "vergeten".
Oh ja ... en psv en twente natuurlijk niet want die staan onder ajaxquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:01 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ajax heeft tenminste nog recht om te hopen op een kampioenschap...
Ook Ajax krijgt ze mee en tegenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:01 schreef Ritmo het volgende:
Dat was in 2006 ofzo.Wat dacht je van Suarez? Of als je dan toch ver terug wilt: Machlasje?
Kijk eens naar de posts van je collega-jankerdjes.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:01 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Heb je mij iets zien zeggen over Twentse en Amsterdamse scheidsrechters ?
Mooi hequote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:02 schreef Whiteguy het volgende:
[ afbeelding ]
1 voordeel voor hem, hier heb ik hem vandaag niet op kunnen betrappen. YES
Heb je hem iets horen zeggen dat jij dat zei?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:01 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Heb je mij iets zien zeggen over Twentse en Amsterdamse scheidsrechters ?
Ik doelde op die b-club uit Rotterdam.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:01 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Oh ja ... en psv en twente natuurlijk niet want die staan onder ajax
wtfquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:02 schreef Whiteguy het volgende:
[ afbeelding ]
1 voordeel voor hem, hier heb ik hem vandaag niet op kunnen betrappen. YES
Hebben ze dat niet al 5 jaar achter elkaar? En wat leert de geschiedenis ons?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:01 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ajax heeft tenminste nog recht om te hopen op een kampioenschap...
PSV-AJAX 2007quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:04 schreef bambino het volgende:
[..]
wtfwelke wedstrijd was dat? (wanneer blabla)
ah hierquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:04 schreef bambino het volgende:
[..]
wtfwelke wedstrijd was dat? (wanneer blabla)
Waar heb ik gezegd dat als Ajax morgen wint ze boven PSV staan?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:04 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Hebben ze dat niet al 5 jaar achter elkaar? En wat leert de geschiedenis ons?
Typisch Ajax publiek, zich meteen rijk rekenen aan zekere punten, want die lage clubjes die rolt Ajax altijd wel zo even op, ik noem er even twee uit mijn hoofd, Volendam en Sparta, en moet Ajax toevallig niet morgen tegen één van deze clubjes.
Daarbij raad ik jou aan om toch eens even terug naar de basisschool te gaan en leren rekenen, want zelfs als Ajax morgen wint dan staan ze nog altijd achter op PSV
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:03 schreef bambino het volgende:
[..]
Heb je hem iets horen zeggen dat jij dat zei?
Hij vraagt het gewoon.
Pure interesse
En dan 1 fragment uit z'n tijd bij Ajaxquote:
Come on you boys in red!quote:De grensrechter zei dat de arbitrage Twents gekleurd was
Oh ja want NAC speelde de sterren van de hemel... gewoon onverdiend verloren. PSV speelde zeker niet goed, maar de scheidsrechter speelde toch wel degelijk een hoofdrolquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:11 schreef Halcon het volgende:
Toch raar. PSV heeft klote gespeeld en het gaat over vanalles en nog wat behalve over het belabberde spel van PSV.
Jij kwam toch met je farfannetjequote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:09 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
En dan 1 fragment uit z'n tijd bij Ajax
Ook met een andere scheidsrechter had PSV niet gewonnen. PSV was gewoon brandhout vandaag.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:19 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Oh ja want NAC speelde de sterren van de hemel... gewoon onverdiend verloren. PSV speelde zeker niet goed, maar de scheidsrechter speelde toch wel degelijk een hoofdrol
Nou dan toch minimaal gelijkgespeeld en misschien nog wel gewonnen als die 2-1 afgekeurd zou worden...quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:22 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ook met een andere scheidsrechter had PSV niet gewonnen. PSV was gewoon brandhout vandaag.
Als, als, als. Als PSV gewoon goed had gevoetbald dan hadden ze gewoon gewonnen, slechte scheidsrechter of niet.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:24 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Nou dan toch minimaal gelijkgespeeld en misschien nog wel gewonnen als die 2-1 afgekeurd zou worden...
Was een overtreding op marcellis hoor.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:32 schreef insan3 het volgende:
Marcellis struikelde duidelijk over zijn benen, hij werd aangeraakt maar viel pas meters verder en in de replay zie je duidelijk dat hij over zijn eigen been valt.
Over die penalty, ja dat zou idd 1 kunnen zijn maar Ten rouwelaar ging voor de bal, toivonen was zo slim om vlak voor de sliding de bal weg te tikken.
Geen overtreding.. had misschien wel gefloten kunnen worden.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:33 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Was een overtreding op marcellis hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |