quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:25 schreef de_boswachter het volgende:
Zoals ik al zei; Puntverlies
En Ajax gaat kampioen worden.
Bedankt bestuur.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:20 schreef Whiteguy het volgende:
Goh, nog niemand die Reker en de RvC de schuld geeft van de 2-1 achterstand?
Ik ben teleurgesteld...
Twente heeft anders op dit moment de beste papieren in handen lijkt mij.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:25 schreef de_boswachter het volgende:
Bedankt bestuur.
Kansen genoeg gehad en Marcellis kan niet eens lopen en Braamhaar is de reteneuker van Uilenbergquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:25 schreef de_boswachter het volgende:
Bedankt bestuur.
Qua punten op dit moment wel, maar de vraag is of Twente met de druk kan omgaan en blijft winnen. Dat laatste vraag ik me toch af.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:28 schreef Frederick_Blah het volgende:
[..]
Twente heeft anders op dit moment de beste papieren in handen lijkt mij.
ja idd.. tegen HSV echt een fantastische pot op de mat leggen en verder is het eigenlijk na de winterstop kommer en kwel.. het lijkt bijna wel onderschatting of zo..quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:31 schreef patrickpsv het volgende:
hadden wel penalty moeten hebben trouwens, was duidelijk, maar toch het spel is te triest voor woorden
Ik hoop het, maar vergis je niet: Ajax staat nog altijd 6 punten achter op Twente en 7 op psv en mag dus écht geen punt meer verspelen. Da's veel. Zelfs met een op papier makkelijker programma.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Qua punten op dit moment wel, maar de vraag is of Twente met de druk kan omgaan en blijft winnen. Dat laatste vraag ik me toch af.
Ajax wordt kampioen denk ik.
Als Ajax morgen en volgende week wint, staan ze nog maar op 1 punt van PSV.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:36 schreef Frederick_Blah het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar vergis je niet: Ajax staat nog altijd 6 punten achter op Twente en 7 op psv en mag dus écht geen punt meer verspelen. Da's veel. Zelfs met een op papier makkelijker programma.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |