IKEA-klimrekje...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:59 schreef Ordos20 het volgende:
Hoe zit dat met het trapje in die kinderkamer?
Wow, een huis kost daar ook niets!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:48 schreef Gwywen het volgende:
Een bad met koplampen!
[ afbeelding ]
link
Het was ff zoeken...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
misschien als je een link geeft van het huis dat iemand kan kijken.....
Wat raar betegeld op dat stukje waar die lampen in zitten.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:48 schreef Gwywen het volgende:
Een bad met koplampen!
[ afbeelding ]
link
144000quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:45 schreef Ireth het volgende:
Welkom in onze woonslaapkeuken!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Bouw
Soort woonhuis Eengezinswoning, vrijstaande woning
Eén van de mooiste stadjes van Nederland, wou je zeggen hèquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:32 schreef error_404 het volgende:
[..]
Wow, een huis kost daar ook niets!
Mja, aan de andere kant, Ootmarsum.....
Dat ziet er uit als een expres scheef deurtje. Hij is namelijk wel gewoon netjes vierkant, alleen de opdruk staat schuin.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:42 schreef Evilicious het volgende:
[..]
Het was ff zoeken...
http://www.funda.nl/koop/nieuwegein/huis-29420093-haydnstraat-5/
Lijkt volgens mij zo. Er zit een soort opstap over de hele breedte van het bad.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:14 schreef R2R het volgende:
[..]
Wat raar betegeld op dat stukje waar die lampen in zitten.
Onder de rand zijn de tegels breder dan boven de rand.
wat een smeervlekken op de vloerquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:49 schreef -Johannus- het volgende:
Kiekeboe
[ link | afbeelding ]
Hetzelfde huis
[ afbeelding ]
Lijkt me echt dat dat een eeuwigheid duurt met in- en uitrijden.:')quote:Op zondag 28 februari 2010 14:52 schreef maok het volgende:
En is dit nou een ondergrondse garage waar je auto met een lift uit gaat![]()
[ link | afbeelding ]
Waarschijnlijk alleen voor de cabrio waar een keer per jaar een ritje mee gemaakt wordt.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:53 schreef Arcee het volgende:
[..]
Lijkt me echt dat dat een eeuwigheid duurt met in- en uitrijden.:')
Da's geen creatief fotograferen, dat is een hidden voyeur showercam verstopt in de douchekopquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:43 schreef Gwywen het volgende:
Creatief fotograferen voor makelaars, aflevering 1![]()
...
crisis heyquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:31 schreef Shabby het volgende:
[ afbeelding ]
De mooiste keuken van Deventer.
http://www.funda.nl/koop/(...)el-de-grotelaan-321/
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:49 schreef -Johannus- het volgende:
Kiekeboe
[ link | afbeelding ]
Hetzelfde huis
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:49 schreef -Johannus- het volgende:
Kiekeboe
[ link | afbeelding ]
Hetzelfde huis
[ afbeelding ]
Krijg altijd hoogtevrees van dit soort foto's.....quote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:19 schreef DonJames het volgende:
[..]
Da's geen creatief fotograferen, dat is een hidden voyeur showercam verstopt in de douchekop
inderdaad, gatver zegquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:54 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
"Hoi, ik ben Bob en verkoop dit huis. Let vooral niet op de vele dubieuze vlekken op het tapijt, maar zie hoe ik mij thuisvoel in deze multifunctionele ruimte"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |