zo te zien een drain in de vloer tegen de muur in de hoekquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:55 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
heeft dat bad nou geen normale afvoer?! en wordt t gewoon op de vloer gegooit?
Eens, zou zo'n lamp graag hebbenquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:44 schreef keko het volgende:
[..]
Die lamp vind ik fantastisch (positief bedoeld), maar niet in het overige interieur...
Dat plafond ook.....quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:16 schreef Niara het volgende:
Een ouderwetse groene keuken
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:49 schreef Yoewie het volgende:
[..]
je zou er spontaan depri worden....
[ afbeelding ]
er woont ook nog iemand die vast geen toestemming heeft gegeven.. lezen moeilijk?quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:29 schreef Eris het volgende:
Verhuisdoos als tafel lekker goedkoop.
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)aat-12/fotos/#foto-2
Volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)eveltlaan-144/fotos/
Ben bang voor een studenten woning met zo veel foto's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
DIt zijn ze allemaal
quote:Algemeen:
Let op! De huurder blijft in het appartement wonen, het wordt dus niet leeg opgeleverd!
Op zich niet zo ongebruikelijk, zeker als je weinig ruimte hebt, maar zie je vaker in kleine flatjes of bij studenten.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:34 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
koelkast heeft ooit onder de kookplaat gestaan?
[ afbeelding ]
Hier staat ie op de vaatwasserquote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:25 schreef esmees het volgende:
[..]
Op zich niet zo ongebruikelijk, zeker als je weinig ruimte hebt, maar zie je vaker in kleine flatjes of bij studenten.
ik zou hem willen denk dat jij nooit in oude huizen komtquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:46 schreef Selyn het volgende:
wel een mooi huis![]()
alleen.....
[ afbeelding ]
hoe verzin je het O_o
mijn huis ook ex huur stond een enorme goku (dragonball z) in de gang geschilderdquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:08 schreef maok het volgende:
Het is dat ik geen foto's heb van toen mijn broers huis te koop stond voordat hij het kocht. Dat is een voormalig huurhuis, daar hadden de vorige bewoners een compleet onderkastje verwijderd om er een een vaatwasser oid nee te zetten. Het aanrecht liep nog wel door maar van de 3 standaard woningbouw-onderkastjes waren er nog maar twee met daarnaast een gat. Dat zag er nog beroerder uit. (verder dezelfe situatie als in die keuken op funda, ook nog een plek voor een koelkast met daarop een kookplaat naast het aanrechtblokje die uiteraard leeg was.)
misschien als je een link geeft van het huis dat iemand kan kijken.....quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:07 schreef Evilicious het volgende:
[ afbeelding ]
Hangt dat deurtje van de TV kast nou scheef???
staat denk ik open?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:07 schreef Evilicious het volgende:
[ afbeelding ]
Hangt dat deurtje van de TV kast nou scheef???
Haha, Ik ben gek op oude huizen, maar niet alles van vroeger vind ik mooi. Die pot is het eerste wat ik eruit zou halen denk ik..quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:05 schreef T42 het volgende:
[..]
ik zou hem willen denk dat jij nooit in oude huizen komt
anne frank huis staat er ook 1. deze kunne dus handig 60 tot 80 jaar oud zijn.
want als je in die tijd een wc in huis had (normaal stond die buiten in een schuurtje) was je wat rijker dus kon je ook een mooi versierde pot kopen.
hij kan ook nep zijn natuurlijk
geef maar aan mij danquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:48 schreef Selyn het volgende:
[..]
Haha, Ik ben gek op oude huizen, maar niet alles van vroeger vind ik mooi. Die pot is het eerste wat ik eruit zou halen denk ik..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |