quote:
Oeh die heb ik al lang niet meer gehad!quote:Op zondag 28 februari 2010 13:56 schreef Mertofzo het volgende:
lijken net schuddebuikjes, arg nu heb ik trek ;c
Gad-ver-damme! Die vanilledingen waren zo verschrikkelijk ranzigquote:Op zondag 28 februari 2010 13:56 schreef Mertofzo het volgende:
lijken net schuddebuikjes, arg nu heb ik trek ;c
Schuddebuikjes zijn heul niet met vanillequote:Op zondag 28 februari 2010 14:13 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Gad-ver-damme! Die vanilledingen waren zo verschrikkelijk ranzigKokhalzend heb ik daar boterhammen vol van moeten wegeten
Nee hoor, dat las je helemaal je niet. Je wilde gewoon weer eens proberen op een grappige manier een post te maken over Miley, omdat je denkt dat dat bij je 'reputatie' hoort. Ook nu faal je echter weer.quote:
jimmy, waarom ben je weer zo chagrijning vandaag? daar moet je eens mee ophouden, das echt niet leukquote:Op zondag 28 februari 2010 14:52 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee hoor, dat las je helemaal je niet. Je wilde gewoon weer eens proberen op een grappige manier een post te maken over Miley, omdat je denkt dat dat bij je 'reputatie' hoort. Ook nu faal je echter weer.
Oehh die is onder de gordel Jimquote:Op zondag 28 februari 2010 14:52 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee hoor, dat las je helemaal je niet. Je wilde gewoon weer eens proberen op een grappige manier een post te maken over Miley, omdat je denkt dat dat bij je 'reputatie' hoort. Ook nu faal je echter weer.
quote:Op zondag 28 februari 2010 14:52 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |