Ja, dat stoort heel erg!quote:Op maandag 1 maart 2010 19:50 schreef Dagoduck het volgende:
Sorry als mijn UserIcon change jullie stoort.![]()
Lekker nummer dit ook wel
Heel mooi zeg, dat verhaal erbij.... en toen ging ik tijdens het nummer even bij ons zoontje Marc kijken, en die ligt zo lekker te slapen, en dan Kyteman in de verte horen, heel schattig. Rare wisseling van sfeer.quote:
`Ik ben een vogelliefhebber, dus OKquote:Op maandag 1 maart 2010 20:00 schreef Dagoduck het volgende:
Wat vinden jullie van mijn niet musicale UI ?
Laatste uitzending van de maandquote:Op maandag 1 maart 2010 20:06 schreef Cee het volgende:
Ik kom net binnenvallen, waar slaat de TT op, heb ik iets gemist?
Ja, ze zeidenop twitter: "de laatste timur open radio, van de maand natuurlijk"quote:Op maandag 1 maart 2010 20:06 schreef Cee het volgende:
Ik kom net binnenvallen, waar slaat de TT op, heb ik iets gemist?
Berg de vlag maar weer opquote:Op maandag 1 maart 2010 20:08 schreef Cee het volgende:
[..]
PFOE, gelukkig.
Jullie lieten me al schrikken
Wij stonden ook al topless te feesten buitenquote:Op maandag 1 maart 2010 20:08 schreef Cee het volgende:
[..]
PFOE, gelukkig.
Jullie lieten me al schrikken
quote:Op maandag 1 maart 2010 20:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
Wij stonden ook al topless te feesten buiten
En zo is het maar net.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het het leukste programma van het weekend.![]()
(Dat kan toch helemaal niet Cee?)
Jawel dat kan helemaal wel!
Ik hoop 'm over een paar maanden weer tevoorschijn te halen als ik met m'n vlaggetje vooraan bij Lady GaGa sta.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:18 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Die gaat alleen de kast uit als Guis, Giel en Bart weg gaan![]()
Ah, ik snap 'm.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:20 schreef Sirolf het volgende:
Overmorgen ga ik toch maar eens de vorige single van Lily Allen draaien (al heb ik de nieuwe nog niet op 3FM gehoord)... want die is dan erg toepasselijk.
tja.. een instumental lijkt mee ook niet je van het, je moet toch watquote:Op maandag 1 maart 2010 20:35 schreef Captain_Slow het volgende:
Solo en dan met zoveel mensen samenwerken
geintjequote:Op maandag 1 maart 2010 20:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het het leukste programma van het weekend.![]()
(Dat kan toch helemaal niet Cee?)
Jawel dat kan helemaal wel!
quote:Op maandag 1 maart 2010 20:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
Wij stonden ook al topless te feesten buiten
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wijn.
Hey, da's mijn opbergruimte!quote:Op maandag 1 maart 2010 21:41 schreef borisz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zuipschuit, ruim eerst de oude flessen van vorige week op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |