Maar bij 3fm moet je dat nu apart opzoeken, of de site open laten staan. Ik heb liever dat ze weer zo'n ding naast of onder (eventueel uitschuifbaar) het webcambeeld zetten, veel praktischer miquote:Op zondag 28 februari 2010 15:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik vind trouwens van hun site erg prettig dat je daar kan zien welke plaat wordt gedraaid (heeft 3FM natuurlijk ook al) en welke erna komt. Zouden ze bij 3FM ook wel mogen inbouwen.
quote:Op zondag 28 februari 2010 16:07 schreef alors het volgende:
Volgens mij luistert er niemand hoor? Ik iig niet.
quote:Op zondag 28 februari 2010 16:20 schreef Derek010 het volgende:
3fm viel weg. Ik luister nog
Ik weet niet of iemand het gehoord heeft, maar hij heeft Tokio Hotel gedraaid![]()
Mag hij die niet delen? Jammer! Eigenlijk best wel handigquote:Op zondag 28 februari 2010 15:42 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Sirolf heeft een link naar zo'n next playing ding, maar die mag hij niet delen![]()
Maar ik luister nu naar Kink FM
Jup, dat was inderdaad heel erg handigquote:Op zondag 28 februari 2010 15:44 schreef alors het volgende:
[..]
Maar bij 3fm moet je dat nu apart opzoeken, of de site open laten staan. Ik heb liever dat ze weer zo'n ding naast of onder (eventueel uitschuifbaar) het webcambeeld zetten, veel praktischer mi
Ging het vorige week tijdens ekstra wochenende nog overquote:Op zondag 28 februari 2010 16:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mag hij die niet delen? Jammer! Eigenlijk best wel handig.
Fijn.quote:Op zondag 28 februari 2010 17:08 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ging het vorige week tijdens ekstra wochenende nog over
Maandquote:Op zondag 28 februari 2010 18:24 schreef Derek010 het volgende:
Laatste Timur Open Radio? Lees ik nu pas, maar ik neem aan laatste van het weekend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |