Eens! heb 'm alleen wel erg vaak gehoord. Tijd voor wat nieuwsquote:Op zondag 28 februari 2010 13:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Moest even wennen, maar wat een goede plaat
quote:Op zondag 28 februari 2010 13:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Eens! heb 'm alleen wel erg vaak gehoord. Tijd voor wat nieuws>
Dat was wel een erg goede Mama Appelsapquote:
Absoluut een van de beterequote:Op zondag 28 februari 2010 14:26 schreef Brennel het volgende:
[..]
Dat was wel een erg goede Mama Appelsap
quote:
Zeker wel een leuk liedje om mee te beginnenquote:Op zondag 28 februari 2010 14:41 schreef Brennel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien zit ik dit nummer binnenkort wel mee te drummen![]()
Deze maandquote:Op zondag 28 februari 2010 14:43 schreef Nfct het volgende:
Ehm, laatste timur open radio?
quote:Op zondag 28 februari 2010 14:47 schreef -Hans- het volgende:
Maar dat kan toch helemaal niet Timoer !
Wat belangrijker is, is waarom jij Q-Music luistertquote:Op zondag 28 februari 2010 14:48 schreef -Hans- het volgende:
Hoorde notabene op Q-music (wtf) al een promo van de nieuwe Lily Allen, maar waarom blijven ze bij 3FM nou nog steeds 22 draaien?!
Vanochtend een akoestische versie, volgens mij bij Annemiek.quote:Op zondag 28 februari 2010 14:48 schreef -Hans- het volgende:
Hoorde notabene op Q-music (wtf) al een promo van de nieuwe Lily Allen, maar waarom blijven ze bij 3FM nou nog steeds 22 draaien?!
Misschien vinden ze de nieuwe single van Lily wel te slecht om te draaien.quote:Op zondag 28 februari 2010 14:48 schreef -Hans- het volgende:
Van de nieuwe single? oeh, heb ik die even gemistquote:Op zondag 28 februari 2010 14:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vanochtend een akoestische versie, volgens mij bij Annemiek.
Die is ook wel goed
Dat zou wat zijn zegquote:Op zondag 28 februari 2010 14:52 schreef Sirolf het volgende:
Misschien vinden ze de nieuwe single van Lily wel te slecht om te draaien.
Maar het is niet hot genoeg hierquote:Op zondag 28 februari 2010 14:57 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Dan moet je ook het "So take off all your clothes" gedeelte doen
CityFM luister ik nu met een boel Classic Rock Songsquote:Op zondag 28 februari 2010 14:58 schreef Captain_Slow het volgende:
Iemand tips voor wat ik nu moet gaan luisteren?
Begint wel lekkerquote:Op zondag 28 februari 2010 15:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
CityFM luister ik nu met een boel Classic Rock Songs
Ik vind trouwens van hun site erg prettig dat je daar kan zien welke plaat wordt gedraaid (heeft 3FM natuurlijk ook al) en welke erna komt. Zouden ze bij 3FM ook wel mogen inbouwenquote:
Sirolf heeft een link naar zo'n next playing ding, maar die mag hij niet delenquote:Op zondag 28 februari 2010 15:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik vind trouwens van hun site erg prettig dat je daar kan zien welke plaat wordt gedraaid (heeft 3FM natuurlijk ook al) en welke erna komt. Zouden ze bij 3FM ook wel mogen inbouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |