Kerel, wat een fucking zielig figuur ben jij zeg. Ik keek net ff na het herladen van de pagina en Yankee stelde zelf voor een nieuwe vraag te stellen.quote:Op zondag 28 februari 2010 14:52 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Gewoon -1 voor niet stellen van de vraag en verder spelen
DAT was het!quote:Op zondag 28 februari 2010 14:55 schreef ScottTracy het volgende:
Ohja RubensKen 'em van dat S&W-album
Ja, maar 't is ook niet dat je zei: "nee hoeft niet ik ben aan de beurt dus ik stel wel een vraag". En jij hebt geen recht van spreken, jij dringt er altijd op aan om mensen punten af te trekken als er niet snel een nieuwe vraag is gesteldquote:Op zondag 28 februari 2010 14:53 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Kerel, wat een fucking zielig figuur ben jij zeg. Ik keek net ff na het herladen van de pagina en Yankee stelde zelf voor een nieuwe vraag te stellen.
Zoals Scott al zei, als je meespeelt doe dan ook mee. Laatst gaf je iemand -1 voor een vraag die nog niet eens gecontroleerd was en een antwoord dat om half zeven 's ochtends kwam, zonder zelf een nieuwe vraag te stellen, en nu ben ik zielig?quote:Op zondag 28 februari 2010 14:53 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Kerel, wat een fucking zielig figuur ben jij zeg. Ik keek net ff na het herladen van de pagina en Yankee stelde zelf voor een nieuwe vraag te stellen.
Het antwoord stond in spoilerquote:Op zondag 28 februari 2010 14:58 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zoals Scott al zei, als je meespeelt doe dan ook mee. Laatst gaf je iemand -1 voor een vraag die nog niet eens gecontroleerd was en een antwoord dat om half zeven 's ochtends kwam, zonder zelf een nieuwe vraag te stellen, en nu ben ik zielig?
ScottTracy +1quote:Op zondag 28 februari 2010 14:59 schreef ScottTracy het volgende:
Sint Jan Den Bosch
hahaquote:Op zondag 28 februari 2010 15:01 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
ScottTracy +1
banaantjeEE -1
Als je dan nog gaat schelden ook ben ik er helemaal klaar mee.
Stand in deel 1902:
1 Yankee
3 erkel
1 tomtomaat
1 nightcowboy
1 De_Hertog
1 ScottTracy
Ik. Als straf voor je droevige gedrag in het vorige topic.quote:Op zondag 28 februari 2010 15:04 schreef banaantjeEE het volgende:
Ik krijg dus -1 omdat Yankee zelf eerst voorstelde om een vraag te stellen. Moest ie dat niet gedaan had ik een nieuwe vraag gesteld (want ik was nog steeds aanwezig).
Wie vindt dat ik -1 krijg?
Daarvoor kreeg ik al -1 in DATZELFDE topic. Dus je trekt eigenlijk -2 af. Redeneervermogen = 0.quote:Op zondag 28 februari 2010 15:04 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik. Als straf voor je droevige gedrag in het vorige topic.
Nee hoor, dat was alleen een suggestie (ja, van mij ja) als die aftrek van tong ook was blijven staan.quote:Op zondag 28 februari 2010 15:06 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Daarvoor kreeg ik al -1 in DATZELFDE topic. Dus je trekt eigenlijk -2 af. Redeneervermogen = 0.
Ja, wees blij dat het maar -2 is. Eigenlijk zouden we -50 moeten doen voor je overall faalgedrag.quote:Op zondag 28 februari 2010 15:06 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Daarvoor kreeg ik al -1 in DATZELFDE topic. Dus je trekt eigenlijk -2 af. Redeneervermogen = 0.
quote:Op zondag 28 februari 2010 15:10 schreef Yankee het volgende:
curling?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |