Hij gaat ook zeker een keer gelezen worden maar ik heb mezelf uit financieel oogpunt ooit opgelegd nooit boeken van meer dan een tientje te kopen en als je m'n boekenkast ziet snap je dat dat noodzakelijk is.quote:Op zondag 28 februari 2010 23:14 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Ik kan geen boek bedenken dat het meer waard is te lezen dan GEB (zoals Gödel, Escher, Bach meestal kortweg genoemd word).
Klopt, kort voor de mooie Britse term Quite Interestingquote:Op zondag 28 februari 2010 23:16 schreef Yankee het volgende:
QI toch?
Jazekerquote:
Ik ken het gevoel. En er zijn meer boeken die ik zou willen lezen dan waar ik de tijd voor heb. Maar GEB wordt algemeen beschouwd als één van de beste boeken ooit geschreven. Is dat niet een tientje extra waard?quote:Op zondag 28 februari 2010 23:16 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hij gaat ook zeker een keer gelezen worden maar ik heb mezelf uit financieel oogpunt ooit opgelegd nooit boeken van meer dan een tientje te kopen en als je m'n boekenkast ziet snap je dat dat noodzakelijk is.
Het gaat niet om wat het waard is, het is meer het principe. Ik heb denk ik inmiddels meer dan 300 boeken en als ik niet dat soort regeltjes stel worden het er nog sneller meer en wordt mijn beurs ook niet blijquote:Op zondag 28 februari 2010 23:24 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel. En er zijn meer boeken die ik zou willen lezen dan waar ik de tijd voor heb. Maar GEB wordt algemeen beschouwd als één van de beste boeken ooit geschreven. Is dat niet een tientje extra waard?
Ah, ik verwachtte een strikvraagquote:
Dat was m'n eerste hint geweest. Nooit direct al je kruit verschieten he.quote:Op zondag 28 februari 2010 23:31 schreef ScottTracy het volgende:
En bij Bassie & Adriaan, niet te vergeten.
Net afgelopen, mooie finalequote:Op zondag 28 februari 2010 23:58 schreef Yurithemaster het volgende:
canada
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |